Prozak Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 nei når det gjelder slike prosjekter så har jeg ikke noe i mot å samarbeide... men å gå sammen om å lage en teoretisk oppgave som senere skal fremføres: blæææææ Litt enig der, ja. Men faktisk - sist jeg skrev et "paper", så skrev jeg sammen med en annen. Og det fungerte greit, iom. at han gjorde det jeg ikke liker: Lese feite, idiotiske tullete teoribøker. Og jeg gjorde det han ikke kunne: Skrive. :-) "............................................." 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Hva slags oppgave er det snakk om? Tema? 0 Siter
Gjest er jeg sær som ikke liker det? Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Hva slags oppgave er det snakk om? Tema? vi skal ta for oss en psykologisk teori og drøfte den. oppgaven skal være inntil 7 sider og vi er fem personer på gruppa. ikke noe problem å skrive noe hver for oss, men vi skal jo lappe det sammen og la det se ut som ett produkt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.