Gjest mojita Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Pc'en er i ferd med å gå i koma, tror jeg. Tør jeg la den ligge i respirator i natt, uten å frykte at hukommelsen svikter innen legen får sett på den i morgen? Altså, la den stå på hele natta? Vil ikke miste dokumentene mine. Har ikke brenner. 0 Siter
DarkPink Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Hva med å sende de viktigste dokumentene over til mailen din? 0 Siter
Gjest mojita Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Hva med å sende de viktigste dokumentene over til mailen din? De er for mange og for store. 0 Siter
Gemini Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 De er for mange og for store. Så lenge pc-en ikke har en vifte som har gått til h***** - så kan du fint la den stå på natta over. 0 Siter
Gjest mojita Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Så lenge pc-en ikke har en vifte som har gått til h***** - så kan du fint la den stå på natta over. Ok, fint. Da lar jeg den ligge i respirator. Takksann og god kveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.