Gå til innhold

Spørsmål om Inpoc

Anbefalte innlegg

Gjest ringe_Tone
Skrevet

Hvis man melder seg inn i Inpoc (for det må man vel for å kjøpe ringetoner derfra?), kommer man da til å drive å få reklame-sms'er derfra til stadighet? For såntno' hater jeg. Vil bare kjøpe ringetone jeg.

Skrevet

Kan ikke huske om det er noe spørsmål om det i innmeldinga, men jeg er i hvert fall Inpocmedlem, og får aldri reklame på mobilen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja..jeg gjorde den tabben å melde meg inn.. Får reklame ofte.

Skrevet

Jeg registrerte meg der en gang for lenge siden (for å sende gratis sms, hvis jeg h usker rett), og fikk reklamesms i lange tider etterpå. Tror faktisk jeg får dem enda, men ikke så ofte. UTROLIG plagsomt når man ser nye meldinger og tenker "yay! noen er virkelig glad i meg!:D", og så er det fra inpoc, makan til frekkhet :P

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg registrerte meg der en gang for lenge siden (for å sende gratis sms, hvis jeg h usker rett), og fikk reklamesms i lange tider etterpå. Tror faktisk jeg får dem enda, men ikke så ofte. UTROLIG plagsomt når man ser nye meldinger og tenker "yay! noen er virkelig glad i meg!:D", og så er det fra inpoc, makan til frekkhet :P

LOL

Samme her..

Bruker som regel å rope høyt ut i glede at jeg har også venner.. men neida, bare inpoc som sender meg teite reklamer :(

lalala1365380457
Skrevet

gå på www.vi.no isteden, der har de alle de nyeste ringetonene, og du kan laste de ned _gratis_ via wap =D

de sender ikke reklame sms til deg eller noe når du melder deg inn der. du kan også laste ned bilder og mms-bilder ;)

lalala1365380457
Skrevet

hehe, var noe veldig kjent med den situasjonen der ja! Men tror faktisk det går an å velge at man ikke vil motta reklame fra de, mener jeg husker at jeg gjorde det. Mottar iallefall ikke flere reklamemeldinger fra de nå (slipper å bli så skuffet ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...