Gjest ringe_Tone Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Hvis man melder seg inn i Inpoc (for det må man vel for å kjøpe ringetoner derfra?), kommer man da til å drive å få reklame-sms'er derfra til stadighet? For såntno' hater jeg. Vil bare kjøpe ringetone jeg. 0 Siter
Patsi Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Kan ikke huske om det er noe spørsmål om det i innmeldinga, men jeg er i hvert fall Inpocmedlem, og får aldri reklame på mobilen. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Ja..jeg gjorde den tabben å melde meg inn.. Får reklame ofte. 0 Siter
mAd Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg registrerte meg der en gang for lenge siden (for å sende gratis sms, hvis jeg h usker rett), og fikk reklamesms i lange tider etterpå. Tror faktisk jeg får dem enda, men ikke så ofte. UTROLIG plagsomt når man ser nye meldinger og tenker "yay! noen er virkelig glad i meg!:D", og så er det fra inpoc, makan til frekkhet 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg registrerte meg der en gang for lenge siden (for å sende gratis sms, hvis jeg h usker rett), og fikk reklamesms i lange tider etterpå. Tror faktisk jeg får dem enda, men ikke så ofte. UTROLIG plagsomt når man ser nye meldinger og tenker "yay! noen er virkelig glad i meg!:D", og så er det fra inpoc, makan til frekkhet LOL Samme her.. Bruker som regel å rope høyt ut i glede at jeg har også venner.. men neida, bare inpoc som sender meg teite reklamer 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 gå på www.vi.no isteden, der har de alle de nyeste ringetonene, og du kan laste de ned _gratis_ via wap =D de sender ikke reklame sms til deg eller noe når du melder deg inn der. du kan også laste ned bilder og mms-bilder 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg registrerte meg der en gang for lenge siden (for å sende gratis sms, hvis jeg h usker rett), og fikk reklamesms i lange tider etterpå. Tror faktisk jeg får dem enda, men ikke så ofte. UTROLIG plagsomt når man ser nye meldinger og tenker "yay! noen er virkelig glad i meg!:D", og så er det fra inpoc, makan til frekkhet hehe, var noe veldig kjent med den situasjonen der ja! Men tror faktisk det går an å velge at man ikke vil motta reklame fra de, mener jeg husker at jeg gjorde det. Mottar iallefall ikke flere reklamemeldinger fra de nå (slipper å bli så skuffet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.