Gå til innhold

Ei grei førstehjelpspute - billigst mulig?

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger
Skrevet

Til innhold?

(Selv ville jeg nok kjøpt slikt på apoteket..)

Skrevet

Skal du ha en slik sak bør du heller kjøpe innholdet selv, det er stusselige greier det som er i disse putene.

Bandager, kompress,store/små plaster, saks. Men havner du i en ulykke kommer du nesten garantert til å glemme hele veska, lær deg heller førstehjelp og kjøp deg en mobiltelefon.

Skrevet

Skal du ha en slik sak bør du heller kjøpe innholdet selv, det er stusselige greier det som er i disse putene.

Bandager, kompress,store/små plaster, saks. Men havner du i en ulykke kommer du nesten garantert til å glemme hele veska, lær deg heller førstehjelp og kjøp deg en mobiltelefon.

heter det bandager eller bandasjer?

*trøtt*

Skrevet

Joda, jeg er enig. Men det er bedre å_ha_ei førstehjelpspute enn å ønske at man_hadde_hatt, hvis du skjønner.

Førstehjelpskurs og mobiltelefon har jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...