Gå til innhold

Berolige meg?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Prøver på åpent forum også, hadde innlegg på gyn i går..Og selvom jeg fikk forsåvidt beroligende svar..Så er jeg fortsatt friket ut..på grensen til panikk! :-o

Saken er at jeg bruker p-plaster jevnt og trutt, og tok det av i går og ventet mensen. Men fikk jeg den..? Nei! Den pleier å komme på timen! Enda er den ikke der, og jeg er drittbekymret..!

Er det sånn at p-plasteret bare gjør sånne ting med en sånn helt plutselig når det ikke har gjort det før..Eller kan jeg ha bolle i ovnen..? :-o

Det er vilt usannsynelig, jeg har som sagt brukt plaster og har ikke hatt meg siden i sommer en gang (med unntak av en fyr i fylla, men han brukte jaggu kondom i tillegg!)..Jeg hadde da merket noe til det før hvis jeg var SÅ gravid?!

Men nå sitter jeg og nerver, og klemmer på magen og synes den er unormal, og beskylder et hvert kvalme anfall jeg har hatt siden juli for gryende graviditet, selvom jeg egentlig vet den har skyldtes tequlia og sånn..

Kan ikke dere berolige meg og si at sånt er HELT normalt innimellom, og at det ikke går an å ha så uflaks og sånn da? for det gjør ikke det, ikke sant?

*plutselig skikkelig hypokonder*

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

28

• ShitDiddelyDo

19

• Lillemus

5

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Både p-piller og hormonspiral gjorde at jeg mistet mensen, vil tro at all hormonbasert prevensjon kan gjøre det.

Skrevet

Det høres jo usannsynlig ut at du er gravid, men så lenge man har sex kan man jo ikke utelukke det 100%.

Men jeg skal krysse fingrene for deg, jeg, for at det går bra :-)

*krysse fingrer*

Skrevet

Vent iallefall et par dager med å bekymre deg da. ;)

Den kommer i natt, vettu. Ta på deg hvit truse og legg på rent hvitt laken, så garanterer jeg at den kommer. ;)

laguna1365380434
Skrevet

Både p-piller og hormonspiral gjorde at jeg mistet mensen, vil tro at all hormonbasert prevensjon kan gjøre det.

Gjør den ? Så brått? Jeg har brukt i et par år, men alltid fått nemlig..

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg er SÅ bekymret..Det er jo egentlig helt dustete, og har sikkert en forklaring jeg kan akseptere. Men når jeg først begynner å bekymre meg, da gjør jeg det grundig!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Det høres jo usannsynlig ut at du er gravid, men så lenge man har sex kan man jo ikke utelukke det 100%.

Men jeg skal krysse fingrene for deg, jeg, for at det går bra :-)

*krysse fingrer*

Takk! :-)

Nei,det får da være måte på uflaks! Jeg kan egentlig ikke tro det!

Men jeg skulle virkelig ønske at mensen kunne se til å innfinne seg! NUH!

Skrevet

Var det ikke du som hadde en katt som hadde begynt å pisse innendørs?

;-)

Skrevet

Gjør den ? Så brått? Jeg har brukt i et par år, men alltid fått nemlig..

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg er SÅ bekymret..Det er jo egentlig helt dustete, og har sikkert en forklaring jeg kan akseptere. Men når jeg først begynner å bekymre meg, da gjør jeg det grundig!

Må jo innrømme at det høres litt merkelig ut at mensen plutselig skulle forsvinne etter et par år på p-plasteret, enig med deg i det... Du får ta en test i morra for sikkerhets skyld kanskje?

laguna1365380434
Skrevet

Vent iallefall et par dager med å bekymre deg da. ;)

Den kommer i natt, vettu. Ta på deg hvit truse og legg på rent hvitt laken, så garanterer jeg at den kommer. ;)

Flott tips! ;-)

Får prøve den..

Men har jeg ikke fått til, la oss si onsdag, da blir jeg VIRKELIG panisk..:-o

laguna1365380434
Skrevet

;-)

Jo! :-o

laguna1365380434
Skrevet

Må jo innrømme at det høres litt merkelig ut at mensen plutselig skulle forsvinne etter et par år på p-plasteret, enig med deg i det... Du får ta en test i morra for sikkerhets skyld kanskje?

Ja..jeg må teste hvis den ikke innfinner seg snarest..Men det går jo egentlig ikke an å ha så uflaks heller..!

Og dessuten, det burde jeg vel ha merket noe til..? Jeg mener, om jeg hypotetisk skulle være på tjukka, skulle jeg jo vært det ganske grundig pr.nå..

Nei så faen! Den HAR bare å komme!

Skrevet

Flott tips! ;-)

Får prøve den..

Men har jeg ikke fått til, la oss si onsdag, da blir jeg VIRKELIG panisk..:-o

Kjøp deg en test i morgen, da vel - så slipper du å gruble og lure mer på den muligheten.

laguna1365380434
Skrevet

*kremter kraftig*

.....

Nei, ikke skrem meg da..

Den bare HAR å innfinne seg..Snarest! Her skal det neiggu ikke has avleggere! :-o

laguna1365380434
Skrevet

Kjøp deg en test i morgen, da vel - så slipper du å gruble og lure mer på den muligheten.

Ja..Men det er skummelt det også..:-o Jeg dør jo hvis den er positiv!

Men det KAN da ikke ha skjedd! Jeg måtte da ha merket det?

Skrevet

;-)

Nå ble jeg nysgjerrig.. hva er sammenhengen, ev. symbolikken?

Skrevet

Ja..jeg må teste hvis den ikke innfinner seg snarest..Men det går jo egentlig ikke an å ha så uflaks heller..!

Og dessuten, det burde jeg vel ha merket noe til..? Jeg mener, om jeg hypotetisk skulle være på tjukka, skulle jeg jo vært det ganske grundig pr.nå..

Nei så faen! Den HAR bare å komme!

Tja... Noen påstår jo de ikke visste de var gravide før ungen kom så... Ikke kan jeg skjønne det, men, de påstår så.

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig.. hva er sammenhengen, ev. symbolikken?

Gjetter på at katta pisser innendørs for å markere sitt revir når den kan lukte at matmor er gravid. Eller noe sånt.

laguna1365380434
Skrevet

Tja... Noen påstår jo de ikke visste de var gravide før ungen kom så... Ikke kan jeg skjønne det, men, de påstår så.

:-o!!!

Dere skulle BEROLIGE, skulle dere..;-)

Og det synes dere at dere er gode på?! ;-)

Skrevet

:-o!!!

Dere skulle BEROLIGE, skulle dere..;-)

Og det synes dere at dere er gode på?! ;-)

Du kjenner oss. Du burde visst bedre enn å be oss på DOL om å berolige deg... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...