Gå til innhold

Berolige meg?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Du kjenner oss. Du burde visst bedre enn å be oss på DOL om å berolige deg... ;o)

Hmm..Så dere liker å piske opp allerede sterkt stigende panikk? ;-)

Dere pleier da å være så elskelige og greie så,men jeg vet sannelig ikke om jeg er helt fornøyd med dere i dag altså..Særlig ikke du og togli..;-)

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

28

• ShitDiddelyDo

19

• Lillemus

5

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja..Men det er skummelt det også..:-o Jeg dør jo hvis den er positiv!

Men det KAN da ikke ha skjedd! Jeg måtte da ha merket det?

Seffern er det skummelt hvis den er positiv, men dersom du mot formodning skulle være gravid, går det ikke over av seg selv.

...eller,det gjør det jo faktisk, men først etter 9 mnd, hehe.

Antageligvis er du IKKE gravid, og da er det greit å få den bekymringen ut av verdfen.

laguna1365380434
Skrevet

Seffern er det skummelt hvis den er positiv, men dersom du mot formodning skulle være gravid, går det ikke over av seg selv.

...eller,det gjør det jo faktisk, men først etter 9 mnd, hehe.

Antageligvis er du IKKE gravid, og da er det greit å få den bekymringen ut av verdfen.

Ja,det er jo sant..Jeg blir jo verdens lettet når jeg får dette opphenget vekk! For det MÅ være et oppheng, ærlig talt..Ingen har da så sykt uflaks.

Skal tøffe meg opp å kjøpe en i morgen,om jeg ikke har sett noe til mensen før det.

Jeg er bare så jævlig pinglete!

:-)

Skrevet

Nei, ikke skrem meg da..

Den bare HAR å innfinne seg..Snarest! Her skal det neiggu ikke has avleggere! :-o

Okei da, du er heeelt sikkert ikke gravid altså!! Bare spør katta :-))

*erte*

laguna1365380434
Skrevet

Okei da, du er heeelt sikkert ikke gravid altså!! Bare spør katta :-))

*erte*

Det bør katta være HELT enig i..Hvis ikke så blir det dårlig med whiskas i fremtiden her..;-)

Det skulle TATT seg ut..Jeg som knapt har råd til å holde katt engang!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du er helt sikkert ikke gravid! =)

Bare plasteret som fucker opp systemet ditt..

*imot å tilføre kroppen sånne ting* ;)

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig.. hva er sammenhengen, ev. symbolikken?

Katten vår begynte å pisse overalt i huset når jeg var et par mnd på vei med yngstemann.. Dyrelegen sa dette var typisk for ekstra følsomme katter og at det trolig kom til å bli enda verre når babyen kom. Katter har en slags intuisjon omkring slikt og blir utrygge når de kjenner at noe "nytt" og fremmed kommer til å skje. Katten markerer derfor sitt "revir" ved å pisse rundt i huset..

For en uke eller to siden klaget laguna over at katten hennes hadde begynt å pisse rundt i huset. Jeg lurte derfor på om hun var gravid, noe hun kunne avsanne. Nå begynner jeg jo å lure da vet du ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Du er helt sikkert ikke gravid! =)

Bare plasteret som fucker opp systemet ditt..

*imot å tilføre kroppen sånne ting* ;)

Takk! Det MÅ være sånn.

Men jeg har vært utrolig fornøyd med plasteret opp til nå jeg..Nå har jeg derimot mistet litt troen på det, hvis det driver å fucker opp og flytter på ting sånn..Og alternativt så virker det jo ikke!

Kanskje jeg bytter til noe annet.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Takk! Det MÅ være sånn.

Men jeg har vært utrolig fornøyd med plasteret opp til nå jeg..Nå har jeg derimot mistet litt troen på det, hvis det driver å fucker opp og flytter på ting sånn..Og alternativt så virker det jo ikke!

Kanskje jeg bytter til noe annet.

Jeg stemmer for at menn kan gå på p-piller ;)

Skrevet

Nå har jeg erta deg litt lengre nede her, så jeg får prøve å gjøre det godt igjen ;-)

Hormonell prevensjon fører i mange tilfeller til at mensen stoppe opp. Man kan også, selv om man ikke bruker hormonprevensjon, oppleve at mensen hopper over en mnd eller to. Det høres jo ut som du har vært forsiktig, så jeg vil tro dette har sin naturlige forklaring!

Lykke til da :-)

hare1365380455
Skrevet

Katten vår begynte å pisse overalt i huset når jeg var et par mnd på vei med yngstemann.. Dyrelegen sa dette var typisk for ekstra følsomme katter og at det trolig kom til å bli enda verre når babyen kom. Katter har en slags intuisjon omkring slikt og blir utrygge når de kjenner at noe "nytt" og fremmed kommer til å skje. Katten markerer derfor sitt "revir" ved å pisse rundt i huset..

For en uke eller to siden klaget laguna over at katten hennes hadde begynt å pisse rundt i huset. Jeg lurte derfor på om hun var gravid, noe hun kunne avsanne. Nå begynner jeg jo å lure da vet du ;-)

Det var merkelig! Det har jeg ikke hørt om før....

Skrevet

Enig!! HVorfor er det bare vi damer som må proppe i oss alskens hormoner - som om vi ikke er hormonelle nok fra før ;-)

hare1365380455
Skrevet

Det bør katta være HELT enig i..Hvis ikke så blir det dårlig med whiskas i fremtiden her..;-)

Det skulle TATT seg ut..Jeg som knapt har råd til å holde katt engang!

Har du tatt en test?

Skrevet

Det var merkelig! Det har jeg ikke hørt om før....

Det hadde heller ikke jeg hørt om før dyrelegen sa at det var et ganske velkjent fenomen...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Enig!! HVorfor er det bare vi damer som må proppe i oss alskens hormoner - som om vi ikke er hormonelle nok fra før ;-)

Akkurat!

Stakkars oss ..

laguna1365380434
Skrevet

Jeg og! De slipper sånt stress de!

Det verste er at jeg har god lyst til å dele mine dystre paranoiaer med eventuell misgjerningsmann også, bare for at jeg skal slippe å nerve meg alene..Det hadde vært litt til pass;-P

Men på den annen side er det sikkert best å lavære;-)

Skrevet

Hmm..Så dere liker å piske opp allerede sterkt stigende panikk? ;-)

Dere pleier da å være så elskelige og greie så,men jeg vet sannelig ikke om jeg er helt fornøyd med dere i dag altså..Særlig ikke du og togli..;-)

Hrmmf, les innlegget mitt lengre oppe før du uttaler deg ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Nå har jeg erta deg litt lengre nede her, så jeg får prøve å gjøre det godt igjen ;-)

Hormonell prevensjon fører i mange tilfeller til at mensen stoppe opp. Man kan også, selv om man ikke bruker hormonprevensjon, oppleve at mensen hopper over en mnd eller to. Det høres jo ut som du har vært forsiktig, så jeg vil tro dette har sin naturlige forklaring!

Lykke til da :-)

Tusen takk! :-)

Jeg håper det har en forklaring som ikke er skummel..Jeg holdt først påå skrive en "naturlig forklaring" men det ble liksom litt feil..;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg og! De slipper sånt stress de!

Det verste er at jeg har god lyst til å dele mine dystre paranoiaer med eventuell misgjerningsmann også, bare for at jeg skal slippe å nerve meg alene..Det hadde vært litt til pass;-P

Men på den annen side er det sikkert best å lavære;-)

He he.. Ja, send en mld og se hvor lang tid det tar før du får svar;)

Jeg tipper han først vil skjelve kraftig, så besvime. Når han endelig våkner så må ta en kald dusj, før han klarer å svare :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...