Gå til innhold

Berolige meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør den ? Så brått? Jeg har brukt i et par år, men alltid fått nemlig..

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg er SÅ bekymret..Det er jo egentlig helt dustete, og har sikkert en forklaring jeg kan akseptere. Men når jeg først begynner å bekymre meg, da gjør jeg det grundig!

:-)

Tja, siden jeg har klart å bevege meg fra 2 dager til 4 dager etter plaster-fjerning i løpet av 1,5 års bruk så regner jeg med det meste kan være normalt.

Nå er iallefall mensen min superkort.

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

28

• ShitDiddelyDo

19

• Lillemus

5

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Slå en knute på'n! ;-)

Kondomet altså, ikke SDD Junior...

:-D

Det tryggeste hadde vel egentlig vært og slått en knute på junior. :)

Skrevet

Det tryggeste hadde vel egentlig vært og slått en knute på junior. :)

Ja, om den er lang og tynn, så går det vel fint... *LOL*

Litt vondt kan det kanskje gjøre, men... Hva gjør man ikke for å slippe å betale barnebidrag de neste 18 åra... ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, om den er lang og tynn, så går det vel fint... *LOL*

Litt vondt kan det kanskje gjøre, men... Hva gjør man ikke for å slippe å betale barnebidrag de neste 18 åra... ;-)

Siden min er kort og tynn er det bare å glemme.

Menmen, jeg har klart meg til nå og skal nok klare meg i framtiden også. :)

Skrevet

Siden min er kort og tynn er det bare å glemme.

Menmen, jeg har klart meg til nå og skal nok klare meg i framtiden også. :)

Hva med å sette på en stram strikk?

Da trenger du ikke å slå knute :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva med å sette på en stram strikk?

Da trenger du ikke å slå knute :)

Hvor i svarte helvete skal den strikken settes på?

Nei, nå er det snart på tide at de kommer fram til et potent p-sprøytealternativ for mannfolk!

Skrevet

Nei, nå er det snart på tide at de kommer fram til et potent p-sprøytealternativ for mannfolk!

Jeg så for meg at du kunne plassere den rett under hodet :)

Men når jeg tenker meg om, så kan blodmangelen føre til koldbrann, så det hadde vært synd om du måtte kappe den av!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg så for meg at du kunne plassere den rett under hodet :)

Men når jeg tenker meg om, så kan blodmangelen føre til koldbrann, så det hadde vært synd om du måtte kappe den av!

Det hadde vært trist, ja.

Den er kort nok som den er!

Skrevet

Det hadde vært trist, ja.

Den er kort nok som den er!

:)

Det var det jeg tenkte også!

Var det ikke du som engang skrev: Den er ikke så lang, men til gjengjeld så er den tynn?

Så du får stelle godt med den :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

:)

Det var det jeg tenkte også!

Var det ikke du som engang skrev: Den er ikke så lang, men til gjengjeld så er den tynn?

Så du får stelle godt med den :)

Jeg steller pent med den. Det gjør jeg.

Hvis jeg ikke hadde stelt pent med den hadde jeg iallfall ikke skrevet det her. Vil ikke oppskake dols kvinner unødig. Kjipt om de mister nattesøvnen, lissom.

Skrevet

Hva med slangeklemme?

;-)

Skrevet

Jeg steller pent med den. Det gjør jeg.

Hvis jeg ikke hadde stelt pent med den hadde jeg iallfall ikke skrevet det her. Vil ikke oppskake dols kvinner unødig. Kjipt om de mister nattesøvnen, lissom.

På vegne av doljentene takker jeg for at du er så omtenksom.

Det hadde vært fælt å miste nattesøvnen i bekymring over SDD-junior.

Nå skal jeg forresten straks krype til køys i trygg forvisning om at jeg vil sove godt i natt også :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

På vegne av doljentene takker jeg for at du er så omtenksom.

Det hadde vært fælt å miste nattesøvnen i bekymring over SDD-junior.

Nå skal jeg forresten straks krype til køys i trygg forvisning om at jeg vil sove godt i natt også :-)

Det skal jeg også! Altså: Krype til køys, trygg i troen på at du vil sove godt i natt også. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva med slangeklemme?

;-)

Det vil jeg ikke engang tenke på hva er, men jeg må innrømme at tanken turner meg litt on.

Skrevet

Det vil jeg ikke engang tenke på hva er, men jeg må innrømme at tanken turner meg litt on.

Hehe ;-)

Skrevet

Bruker naturligvis det ved ons, men vart like skrømt lell.

Den kan sprekke. Uansett er den ikke 100 %. Man vet jo heller aldri om dama fisker den opp av søpla og injiserer seg selv på en eller annen avansert måte mens jeg sover.

Det eneste som funker for meg er å stole på dama.

Lag det til en regel å sjekke kondomen etter sexen og pakk den inn og gjem det etterpå:)

Skrevet

Det skal jeg også! Altså: Krype til køys, trygg i troen på at du vil sove godt i natt også. :)

God morgen!

Du hadde helt rett: jeg sov meget godt og bekymringsløst i natt :)

Skrevet

Altså og hmmm, utveksler ikke du og kjæresten ømhet pr brevpost?

Skrevet

Gjør den ? Så brått? Jeg har brukt i et par år, men alltid fått nemlig..

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg er SÅ bekymret..Det er jo egentlig helt dustete, og har sikkert en forklaring jeg kan akseptere. Men når jeg først begynner å bekymre meg, da gjør jeg det grundig!

:-)

Jge har ingen erafring med p-plaster, men med p-piller erfarte jeg en gang at det rett og slett hoppet over en gang! Mensen kom ikke i pillepausen, men kom nøyaktig 4 uker senere.

Det var altså kun en enkelt overhopping, og jeg hadde brukt p-piller en god stund før dette skjedde uten at noe merkelig hadde skjedd.

Rart....

Skrevet

Gratulerer! Den eneste i hele verden som greier å ramle ned i et hull, og kommer opp i gravid tilstand!

Nå må du kansellere USA turen, skyte katta og flytte til et barnevennlig område. Slutt på Grunerfyll og morro.

Vi får håpe honeywaffle tar ansvaret for det han har gjort. Grisen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...