Gå til innhold

Berolige meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil tro det er helt usannsynlig at du er gravid dersom du har brukt p-plaster hele tiden.

Derimot er det nokså vanlig at det kan bli kluss i menstruasjonen etter langvarig bruk av hormon-prevensjon, selv om du ikke har hatt problemer med det tidligere.

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

28

• ShitDiddelyDo

19

• Lillemus

5

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

God morgen!

Du hadde helt rett: jeg sov meget godt og bekymringsløst i natt :)

Jeg hadde ikke en bekymringsløs natt. Den var preget av mareritt og skrømt.

Men jeg liker det, jeg. Da kan jeg våkne opp, skjelven og helt ute av meg, trekke dyna over hodet, skru på lyset og konstatere at det ikke er noen skumle killerkaniner der likevel, og trives enormt fordi alt er så mye bedre enn for 5 minutter siden.

Skrevet

Jeg hadde ikke en bekymringsløs natt. Den var preget av mareritt og skrømt.

Men jeg liker det, jeg. Da kan jeg våkne opp, skjelven og helt ute av meg, trekke dyna over hodet, skru på lyset og konstatere at det ikke er noen skumle killerkaniner der likevel, og trives enormt fordi alt er så mye bedre enn for 5 minutter siden.

Uff, killerkaniner høres fælt ut! Er det sånne som bor under senga?

Men du slapp unna mareritt om koldbrann i junior da? Jeg var redd jeg hadde gitt deg noen vonde drømmer...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Uff, killerkaniner høres fælt ut! Er det sånne som bor under senga?

Men du slapp unna mareritt om koldbrann i junior da? Jeg var redd jeg hadde gitt deg noen vonde drømmer...

Jeg erindrer noe om noen trekanter, så penispratet satte helt klart spor, men det var med to jenter.

Bare for å ha det sagt.

Men jeg tror aldri jeg ble ferdig, Killerkaninene slo til.

Jeg tror kanskje jeg har sett for mye film.

Skrevet

Jeg erindrer noe om noen trekanter, så penispratet satte helt klart spor, men det var med to jenter.

Bare for å ha det sagt.

Trekanter?

Du hadde m.a.o. mareritt?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Trekanter?

Du hadde m.a.o. mareritt?

Ja, det var flere. Minst to.

Det var intet mareritt. Jeg behersker fire jenter. Lett.

Men det var noe med noen kaniner også, og en del annet jeg ikke husker.

Skrevet

Ja, det var flere. Minst to.

Det var intet mareritt. Jeg behersker fire jenter. Lett.

Men det var noe med noen kaniner også, og en del annet jeg ikke husker.

Jo, men uansett antall så har vel ikke dine drømmedamer trekanter, vel? ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jo, men uansett antall så har vel ikke dine drømmedamer trekanter, vel? ;-)

Åh, du snakker om hår?

Jo, en velfrisert trekant har da intet å si.

Er grenser for hvor fanatisk jeg er!

Skrevet

Åh, du snakker om hår?

Jo, en velfrisert trekant har da intet å si.

Er grenser for hvor fanatisk jeg er!

Å?! ha ha!! Ja, det har jeg faktisk ikke fått med meg altså, at du godtar en trekant! *S* Du har klart å skjule det godt må jeg si, i alt snakket om hårfodi (rim!). :-)

Skrevet

Bare for å ha det sagt.

:)

Killerkaniner som invaderer trekanter høres drastisk ut!

Som hobbypsykolog gjetter jeg at kaninene symboliserte koldbrannen, som du naturlig nok trakk deg fra. Så fikk jentene klare seg som best de kunne...

ShitDiddelyDo
Skrevet

:)

Killerkaniner som invaderer trekanter høres drastisk ut!

Som hobbypsykolog gjetter jeg at kaninene symboliserte koldbrannen, som du naturlig nok trakk deg fra. Så fikk jentene klare seg som best de kunne...

Ja, jeg tenkte faktisk på det samme selv.

Sånn sett var det nok koldbrann-pjattet i kveld som ødela det som kunne blitt et par misunnelsesverdige trekanter.

Skrevet

Ja, jeg tenkte faktisk på det samme selv.

Sånn sett var det nok koldbrann-pjattet i kveld som ødela det som kunne blitt et par misunnelsesverdige trekanter.

Jeg får bare be ydmykt om unnskyldning og love aldri å nevne koldbrann mer.

Til kvelden får jeg heller finne på en annen grunn til å trekke frem SDD junior som samtaleemne slik at det kan bli nye trekanter på deg. *Hjelpsom*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg får bare be ydmykt om unnskyldning og love aldri å nevne koldbrann mer.

Til kvelden får jeg heller finne på en annen grunn til å trekke frem SDD junior som samtaleemne slik at det kan bli nye trekanter på deg. *Hjelpsom*

Det er egentlig greit. Mine sexdrømmer er ofte så perverse at det kanskje er like greit at det dukker opp noen killerkaniner og ødelegger dem.

Men jeg husker faktisk ikke om kaninene hadde noe med sexen å gjøre. Jeg husker bare at jeg hadde noen sexdrømmer, men også noen psykodrømmer med alt mulig pakk.

Skrevet

Det er egentlig greit. Mine sexdrømmer er ofte så perverse at det kanskje er like greit at det dukker opp noen killerkaniner og ødelegger dem.

Men jeg husker faktisk ikke om kaninene hadde noe med sexen å gjøre. Jeg husker bare at jeg hadde noen sexdrømmer, men også noen psykodrømmer med alt mulig pakk.

Det høres komplisert ut...

Hobbypsykologen her må nok melde pass.

Skal jeg da aller helst ønske deg en drømmeløs søvn?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det høres komplisert ut...

Hobbypsykologen her må nok melde pass.

Skal jeg da aller helst ønske deg en drømmeløs søvn?

Nei, jeg trives både med sexdrømmer og mareritt jeg, altså.

Om ikke annet kan jo mine drømmeperversiteter gi grobunn for nye fantasier, hvis jeg fjerner drømmens mest ustabile elementer.

Det er for øvrig sjelden jeg virkelig husker hva jeg drømmer.

Skrevet

Nei, jeg trives både med sexdrømmer og mareritt jeg, altså.

Om ikke annet kan jo mine drømmeperversiteter gi grobunn for nye fantasier, hvis jeg fjerner drømmens mest ustabile elementer.

Det er for øvrig sjelden jeg virkelig husker hva jeg drømmer.

Høres ut som om du har mye å øse av om du skulle bestemme deg for å skrive erotisk litteratur en dag :)

Da må du bare sørge for å ha på vekkerklokken på diverse tidspunkt så du husker mest mulig av drømmene :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Høres ut som om du har mye å øse av om du skulle bestemme deg for å skrive erotisk litteratur en dag :)

Da må du bare sørge for å ha på vekkerklokken på diverse tidspunkt så du husker mest mulig av drømmene :)

Jeg får begynne å sove med mobilen, og skrive inn drømmene mine i "notater" hver gang jeg blir revet ut av en potensiell bestselgende erotisk roman. :)

Skrevet

Du har vel hatt mensen innimellom nå og i sommer? Så er du neppe gravid. Jeg vet ikke hvordan det er med p-plaster, men antar det er som p-piller, hvor det godt kan skje at man hopper over mensen. Jeg hadde det som det en gang, men fikk mensen senere, for sent.

Skrevet

Bruker naturligvis det ved ons, men vart like skrømt lell.

Den kan sprekke. Uansett er den ikke 100 %. Man vet jo heller aldri om dama fisker den opp av søpla og injiserer seg selv på en eller annen avansert måte mens jeg sover.

Det eneste som funker for meg er å stole på dama.

Spyl kondomet ut i do!

laguna1365380434
Skrevet

Det går så bra så, skal du se.

Så-så!

Men nå vet du hvordan vi gutta føler det etter ons. Det er jo faen på jord helt til neste gang man treffer den aktuelle jenta ute - full, og dermed forstår at det gikk greit.

Er jo sånn at en ikke tør å ha sex når en ikke har noe fast. :/

Nå var det dog deg vi skulle berolige, så så-så!

Det har jeg tenkt på, faktisk, det må jo være jævlig nervøst..:-o

Særlig fordi enkelte jo kan være lunefulle og få ideer du neppe ville trodd de skulle ha i utgangspunktet..;-)

Men , i allefall & hurra, jeg er i allefall reddet, kjøpte test og det blir heldigvis ikke noe avlegger på meg med det første..PUH! :-) Det var HELT i orden skal jeg fortelle deg.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...