Gå til innhold

Berolige meg?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Har brukt p.plaster også...

fikk skallebank og kvalme...mer og mer til hodet neste sprakk og jeg nesten sto over dassen 24 timer i døgnet.

Konklusjon : p.plaster som annet hormonellt p.middel kan meget vel megaforstyrre ens indre...

Ergo...du er "forstyrret" og absorlutt IKKE gravid.

Klemmmmm...

Takk! :-) Og det stemmer..PUH! :-)

Kjøpte test,og den var utvetydig gledelig..Men jeg ble litt skræmt ja..;-)

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

28

• ShitDiddelyDo

19

• Lillemus

5

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Åååååå, så koselig - laguna er på tjukka, og om sånn ca 8 måneder kan vi vente at det spretter ut en aldri så liten laguna-kopi:-)

Siden vi er fullstendig klar over at din store motstand mot de nydelige, bedårende, skjønne små - så stiler selvfølgelig både favn, flisa, dorthe og meg selv opp som gode gudmødre. Nå kan vi ikke helt love at vi ikler oss blå, rosa eller andre pastellaktige gevanter, men vi skal gjøre vårt ytterst for å beskytte det lille nurket mot all verdens ondskap, slemme hekser og giftige epler.

Ditt lille avkom skal vokse opp i trygge omgivelser, og du får henne tilbake når hun er sånn ca gifteferdig...:-D

*....burde jeg gå å legge meg nå mon tro?*

*lol* :-)

Nå tok jeg heldigvis negativ test i dag, men ble nesten litt fristet tilå få meg en bolle på trass bare for å kunne takke ja til det generøse tilbudet..;-)

Dere hadde sikkert blitt glimrende gudmødre, og dealen med å få tilbake som gifteklar, den er jo neggu ikke dårlig..! (for meg vel og merke.!.;-))

Nå vet jeg hvertfall hvor jeg skal henvende meg om ulykka viser seg å være ute for alvor en annen gang!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Altså og hmmm, utveksler ikke du og kjæresten ømhet pr brevpost?

Joda,men det har jo ikke alltid vært tider som disse..;-)

Men det viste seg heldigvis å ikke være noe å bekymret for uansett, det er bare plasteret som tuller med meg, kjøpte test og den var negativ som bare det..PUH..:-)

laguna1365380434
Skrevet

Gratulerer! Den eneste i hele verden som greier å ramle ned i et hull, og kommer opp i gravid tilstand!

Nå må du kansellere USA turen, skyte katta og flytte til et barnevennlig område. Slutt på Grunerfyll og morro.

Vi får håpe honeywaffle tar ansvaret for det han har gjort. Grisen!

Neida,jeg slipper alt det der, for jeg tok negativ test,og godt er det..

Alt annet skulle sannelig tatt seg ut!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg vil tro det er helt usannsynlig at du er gravid dersom du har brukt p-plaster hele tiden.

Derimot er det nokså vanlig at det kan bli kluss i menstruasjonen etter langvarig bruk av hormon-prevensjon, selv om du ikke har hatt problemer med det tidligere.

Heldigvis er det nok noe sånt, for gravid er jeg heldigvis ikke..! Puh..:-)

Kjøpte test og den var så negativ og fin så..Men jeg synes det var tullete av plasteret å begynne å oppføre seg sånn altså..Jeg fikk meg en skikkelig scare nå..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Du har vel hatt mensen innimellom nå og i sommer? Så er du neppe gravid. Jeg vet ikke hvordan det er med p-plaster, men antar det er som p-piller, hvor det godt kan skje at man hopper over mensen. Jeg hadde det som det en gang, men fikk mensen senere, for sent.

Det gikk heldigvis helt fint, det er nok sånn som du sier, at hormonprevansjon plutselig kan spille en sånne puss.

Jeg stusset også noe grådig, for sånne ting skal jo ikke kunne skje..Men så har jeg jo hørt om folk som har hatt mensen jevnlig i flere måneder, og vært gravide allikevell..Så jeg friket rett og slett litt ut..Men hadde heldigvis ingen grunn..PUH..:-)

Skrevet

Heldigvis er det nok noe sånt, for gravid er jeg heldigvis ikke..! Puh..:-)

Kjøpte test og den var så negativ og fin så..Men jeg synes det var tullete av plasteret å begynne å oppføre seg sånn altså..Jeg fikk meg en skikkelig scare nå..;-)

Det var jammen godt å høre :-)

laguna1365380434
Skrevet

Det var jammen godt å høre :-)

Det var det..:-)

Og katta viser ingen overnaturlige evner, med mindre ekstrem inkotinens og blærevolum som en elefant rommer under samme..;-)

Skrevet

Jeg får begynne å sove med mobilen, og skrive inn drømmene mine i "notater" hver gang jeg blir revet ut av en potensiell bestselgende erotisk roman. :)

Og når du gir den ut, kan du ha med en takk til lurulf for all inspirasjon og gode tips :)

Skrevet

Det var det..:-)

Og katta viser ingen overnaturlige evner, med mindre ekstrem inkotinens og blærevolum som en elefant rommer under samme..;-)

*ler* men jammen klarte katta nesten å lure deg (eller var det jeg?)

;-)

Skrevet

Det gikk heldigvis helt fint, det er nok sånn som du sier, at hormonprevansjon plutselig kan spille en sånne puss.

Jeg stusset også noe grådig, for sånne ting skal jo ikke kunne skje..Men så har jeg jo hørt om folk som har hatt mensen jevnlig i flere måneder, og vært gravide allikevell..Så jeg friket rett og slett litt ut..Men hadde heldigvis ingen grunn..PUH..:-)

Godt å høre at det bare var falsk alarm! :-)

Skrevet

Nå tok jeg heldigvis negativ test i dag, men ble nesten litt fristet tilå få meg en bolle på trass bare for å kunne takke ja til det generøse tilbudet..;-)

Dere hadde sikkert blitt glimrende gudmødre, og dealen med å få tilbake som gifteklar, den er jo neggu ikke dårlig..! (for meg vel og merke.!.;-))

Nå vet jeg hvertfall hvor jeg skal henvende meg om ulykka viser seg å være ute for alvor en annen gang!

:-)

...at du hadde trasset ut en unge tror jeg nesten kunne være likt deg...:-D

Skrevet

Katten vår begynte å pisse overalt i huset når jeg var et par mnd på vei med yngstemann.. Dyrelegen sa dette var typisk for ekstra følsomme katter og at det trolig kom til å bli enda verre når babyen kom. Katter har en slags intuisjon omkring slikt og blir utrygge når de kjenner at noe "nytt" og fremmed kommer til å skje. Katten markerer derfor sitt "revir" ved å pisse rundt i huset..

For en uke eller to siden klaget laguna over at katten hennes hadde begynt å pisse rundt i huset. Jeg lurte derfor på om hun var gravid, noe hun kunne avsanne. Nå begynner jeg jo å lure da vet du ;-)

Kult! =)

Skrevet

Åsemor snakker naturligvis om den kjente Loven Om Mest Mulige Faenskap.

Altså: Legg deg i hvit truse og du kan banne på at den kommer. Bare på faen.

Hæ?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hæ?

Jeg er usikker på hva jeg snakker om der, men jeg mistenker at jeg har svart under feil person.

For i går virket svaret mitt fornuftig.

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen, har også friket ut sånn et par ganger... Heldigvis går det som oftest bra (alle ganger med meg i hvertfall).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...