Gå til innhold

Hva gjør man...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra jeg fikk satt tingene på plass, ser jeg?

Selvsagt. Alltid. :)

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

20

• annegunn

13

• morsan

11

• hare1365380455

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jepp. En eller annen DUST som ser ut til å ha en litt sær form for humor her...

Skjønner at det ikke er så morsomt for deg, da, men jeg kan ikke la være å humre litt! ;-)

Skrevet

Skjønner at det ikke er så morsomt for deg, da, men jeg kan ikke la være å humre litt! ;-)

Forsiktig med hva du sier, vedkommende kan bli fristet til å legge inn noe på deg neste gang...

Skrevet

Forsiktig med hva du sier, vedkommende kan bli fristet til å legge inn noe på deg neste gang...

He he, jeg ligger der allerede, da, så da har vedkommende litt mindre spillerom.

Skrevet

He he, jeg ligger der allerede, da, så da har vedkommende litt mindre spillerom.

Gjør du? Jeg får visst ta en ny titt...

Skrevet

Nå så jeg deg! Du har visst bare et øye, men til gjengjeld har det en pen grønnfarge :)

Hvis jeg nå hadde vært "gale" vedkommende, ville jeg lagt inn det andre øyet ditt. Det skulle ha vært glassøyet til den piraten i "Pirates of Caribien" *S*

Skrevet

Nå så jeg deg! Du har visst bare et øye, men til gjengjeld har det en pen grønnfarge :)

Hvis jeg nå hadde vært "gale" vedkommende, ville jeg lagt inn det andre øyet ditt. Det skulle ha vært glassøyet til den piraten i "Pirates of Caribien" *S*

*knegg*

Jeg er den enøyde banditt! ;-)

Ps: fargen lyver litt, da. Billedkvaliteten ble nok påvirket av rommet jeg var i! ;-)

Skrevet

*knegg*

Jeg er den enøyde banditt! ;-)

Ps: fargen lyver litt, da. Billedkvaliteten ble nok påvirket av rommet jeg var i! ;-)

Skal vi se hvor mange timer det tar før noen lar seg friste til å gjennomføre det?

:))

Skrevet

Skal vi se hvor mange timer det tar før noen lar seg friste til å gjennomføre det?

:))

Men bildene legges jo ikke ut før Prozak er tilbake på nett, og da ser han vel også flyflys innlegg her, og blir mer mistenksom til innsendte bilder! ;-)

Skrevet

Men bildene legges jo ikke ut før Prozak er tilbake på nett, og da ser han vel også flyflys innlegg her, og blir mer mistenksom til innsendte bilder! ;-)

Du vart skræmt, no?

Det kan jo være at noen prøver seg selv om det blir sensurert av Prozaken...

Vi får se om han røper noe etterhvert.

Skrevet

Du vart skræmt, no?

Det kan jo være at noen prøver seg selv om det blir sensurert av Prozaken...

Vi får se om han røper noe etterhvert.

*skjelver som bare det*

he he

Skrevet

Jeg tar det i grunnen ikke så jævla seriøst sjøl heller, men ser ikke helt humoren i det heller. ;)

Skrevet

Jeg tar det i grunnen ikke så jævla seriøst sjøl heller, men ser ikke helt humoren i det heller. ;)

He he, nei humoren for meg er ikke at bildet ble lagt inn - jeg er enig i at det ikke er noe spesielt morsomt.

Det morsomme er mer overraskelsen det var å se dette bildet av "deg" og tenke "Jøss, det hadde jeg IKKE trodd!!" Og så etterpå lese her inne at det jo ikke VAR deg! ;-)

Og så humret jeg litt over at det vel neppe er noen som sier fra til deg om dette falske bildet, uten at de har truffet deg, for man kan jo ikke spørre deg på DOL: "Hei mariaflyfly, jeg så bildet av deg på øyegalleriet og jeg ble litt overrasket! Trodde ikke du var SÅÅÅ gammel, da!" *he he*

Skrevet

He he, nei humoren for meg er ikke at bildet ble lagt inn - jeg er enig i at det ikke er noe spesielt morsomt.

Det morsomme er mer overraskelsen det var å se dette bildet av "deg" og tenke "Jøss, det hadde jeg IKKE trodd!!" Og så etterpå lese her inne at det jo ikke VAR deg! ;-)

Og så humret jeg litt over at det vel neppe er noen som sier fra til deg om dette falske bildet, uten at de har truffet deg, for man kan jo ikke spørre deg på DOL: "Hei mariaflyfly, jeg så bildet av deg på øyegalleriet og jeg ble litt overrasket! Trodde ikke du var SÅÅÅ gammel, da!" *he he*

Hehe! Eller "faen, flyfly, jeg ante ikke at du så ut som ei gammal heks!"

Skrevet

Hehe! Eller "faen, flyfly, jeg ante ikke at du så ut som ei gammal heks!"

OK, jeg var litt mer diplomatisk! ;-) Men: "Ja"! *he he*

Hvem er den personen forresten? Nesten så jeg synes det er noe kjent med de øynene?

Skrevet

OK, jeg var litt mer diplomatisk! ;-) Men: "Ja"! *he he*

Hvem er den personen forresten? Nesten så jeg synes det er noe kjent med de øynene?

Ikke kom her og si at det var en annen doler jeg akkurat sa hadde utseende som en heks? *usikker nå*

Skrevet

Ikke kom her og si at det var en annen doler jeg akkurat sa hadde utseende som en heks? *usikker nå*

Hvis det var en annen dol'er ville jeg ikke ha kjent vedkommende! ;-)

Mente at det var en slags halvkjent person.

Skrevet

Hvis det var en annen dol'er ville jeg ikke ha kjent vedkommende! ;-)

Mente at det var en slags halvkjent person.

Jeg driter egentlig i det, og nå er bildetborte også. Så hvis en ellr annen doler nå føler at jeg har trakassert utseende til vedkommende, kryper og langflat og ber om unnskyldning.

Duh, forresten, det var ikke Valgerd, vel?

Skrevet

Jeg driter egentlig i det, og nå er bildetborte også. Så hvis en ellr annen doler nå føler at jeg har trakassert utseende til vedkommende, kryper og langflat og ber om unnskyldning.

Duh, forresten, det var ikke Valgerd, vel?

Har du sett at Snorkfrøken forsvant med i dragsuget?

Skrevet

Har du sett at Snorkfrøken forsvant med i dragsuget?

Nei... bra du passer på. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...