Gå til innhold

Hva gjør man...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man er temmelig snydens - og har to i promille - er alkoholinnholdet i melka 1/10 av lettøl. Det er ikke snakk om store mengdene.

Det er noe helt annet å drikke mens man er gravid...

"Det er noe helt annet å drikke mens man er gravid..."

Naturligvis. Det er forskjell på å få samme promille som mammaen i blodet og i melka!

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

20

• annegunn

13

• morsan

11

• hare1365380455

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva syns du vi skal bestille? Jeg har bare smakt på fiskesuppa, men den var til gjengjeld kjempegod!

Vil du anbefale pizzaen eller pastaen hennes?

Fiskesuppe såklart! Jeg lager jo samma pizzaen sjøl. ;)

Skrevet

_litt_ bedre....

Jeg blir fremdeles temmelig kvalm når jeg blir sulten, for eksempel.

Og fisk er definitivt helt ute....

Da blir'e pasta?

Skrevet

Fiskesuppe såklart! Jeg lager jo samma pizzaen sjøl. ;)

Fiskesuppa har hun akkurat strøket fra menyen :(

Så da må det vel bli pastaen...

Har du smakt den?

Skrevet

Hvis man er temmelig snydens - og har to i promille - er alkoholinnholdet i melka 1/10 av lettøl. Det er ikke snakk om store mengdene.

Det er noe helt annet å drikke mens man er gravid...

Selvfølgelig. Men jeg ville vel kanskje venta en måned eller to alikavel... ;)

Skrevet

Selvfølgelig. Men jeg ville vel kanskje venta en måned eller to alikavel... ;)

Før jeg deler en hel amarone på 15% med noen, ja klart. Men _ett_ glass?

Skrevet

Fiskesuppa har hun akkurat strøket fra menyen :(

Så da må det vel bli pastaen...

Har du smakt den?

Det var jo den hun fikk da hun vaska vinduer, og Lillemann trøkka i seg tre porsjoner, mer enn meg? Og han er en liten seksåring...

Skrevet

Det var jo den hun fikk da hun vaska vinduer, og Lillemann trøkka i seg tre porsjoner, mer enn meg? Og han er en liten seksåring...

Da skulle det borge for at pastaen din er godkjent!

Gjest Foreldre er farli
Skrevet

Da hadde jeg blitt rimelig forbannet ja. De hadde blitt spikret på veggen. Men hva svarte skal man gjøre bortsett fra å true med politiet og bli lyn forbannet?

Kjente en som lånte bilen til sin far midt på natten, bare for en kort tur på noen hundre meter. Gutten hadde førerkort, så det var jo greit slik, men han skulle vise frem bilen til noen venner, fordi bilen var helt ny. Var bare noen dager gammel. Han rygget i full fart rett i en lyktestolpe på et torv. Den eneste stolpen på hele det store torget.

For å utsette det helvete som ville komme så rygget han bilen inn i garasjen etterpå, bilen så jo fin ut når den sto slik:-)

Ble nok baluba hjemme dagen etter.

True med politi hjelper vel ikke så mye. Som lærer må jeg nok si at barn frykter sine foreldre mer enn noe annet. Politi er ikke farlig...

Skrevet

Du har mail...

Skrevet

Vise dem bilder fra trafikkulyker, få dem til å forsdtå hvor farlig det er, og hvor redd du blir for dem.. Få dem til å skjønne at du er sint fordi du er redd for noe skal hende dem.

Så er det straff da.. ingen lommepenger, innestraff uten tv, telefon, musikk eller venner... Litt strengt ja, men da gjør de ikke det igjen.. 14-åringen bør få gjennomgå litt ekstra siden han eller henne burde forstå litt mer en han eller henne på 12, og siden fjortissen dro med seg søster/bror.

laguna1365380434
Skrevet

Det gjorde jeg og broren min også..Vi var 13 og 11..:-o

Og kjørte faktisk fire mil på hovedvei, og var gutsy nok til å kjøre gjennom det lille tettstedet vi kommer fra på vei tilbake, og tute på butikkdamen og..! Foreldrene våre var et eller annet sted med den andre bilen, jeg husker ikke hvor, og det ble faktisk aldri oppdaget.

Min mor sa at om de hadde oppdaget det hadde vi hatt husarrest enda, begge to...;-)

Hun syntes IKKE det var en artig historie da hun fikk den servert i forfjor en gang

Men det er vel sånt en bare gjør en gang..;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...