Ilovenewyork Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Noen som har forslag til en god velkomsdrink? Helst noe med vodka i. 0 Siter
Aryane Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 1 flaske vodka (helst Absolut sitron eller Hammer Lime) 1 flaske Dione 1-2 dl limejuice 3-4 flasker sprite eller 7-up Veldig frisk og god 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 hvis du liker søte (men bare sånn passe søt) og friske drinker, anbefaler jeg å kjøpe tropisk nektar og strawberry daqury mix. Ha i 1/5del strawberrymix, så mye vodka som du ønsker og resten tropisk nektar. Veldig enkel og _veldig_ god, den drikkes opp utrolig raskt hver gang jeg lager den til gjester 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Skrevet 17. oktober 2005 Hvorfor helst vodka? Fordi jeg har endel vodka liggende og da tenkte jeg vi slapp å kjøpe noe annet. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 hvis du liker søte (men bare sånn passe søt) og friske drinker, anbefaler jeg å kjøpe tropisk nektar og strawberry daqury mix. Ha i 1/5del strawberrymix, så mye vodka som du ønsker og resten tropisk nektar. Veldig enkel og _veldig_ god, den drikkes opp utrolig raskt hver gang jeg lager den til gjester Jeg laget den i helga, etter at jeg ser du har anbefalt den flere ganger. Og den var god! De fleste likte den, jeg synes den var god, for alt som er søtt faller i smak hos meg ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Oppskrift på deilig VELKOMSTPUNSJ ½ flaske 60% (kan sikkert byttes ut eller blandes med Vodka) 1 flaske søt hvitvin (señorita) 1 flaske Martini Bianco ¼ flaske Capri el Campari 1 flaske musserande vin 1 boks fruktcoctail og/eller annen frukt/bær Fyll etter med sitronbrus etter smaks- og mengdeønske! Uten frukt og mineralvann måler denne blandlingen 3 liter. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg laget den i helga, etter at jeg ser du har anbefalt den flere ganger. Og den var god! De fleste likte den, jeg synes den var god, for alt som er søtt faller i smak hos meg ;-) så bra har blitt helt hekta på den selv etter jeg oppdaget den for et par mnd siden. godt den falt i smak =) 0 Siter
Gjest Iskald og god! Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg laget den i helga, etter at jeg ser du har anbefalt den flere ganger. Og den var god! De fleste likte den, jeg synes den var god, for alt som er søtt faller i smak hos meg ;-) Prøv å knuse jordbær og isbiter i en smoothiegreie. Sammen med vodka, sprite eller farris, bittelitt apllesinjuice. Enda bedre! Helt nyydelig! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Prøv å knuse jordbær og isbiter i en smoothiegreie. Sammen med vodka, sprite eller farris, bittelitt apllesinjuice. Enda bedre! Helt nyydelig! Det er godt ja, det har jeg laget flere ganger :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.