Gå til innhold

Velkomstdrink...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til en god velkomsdrink?

Helst noe med vodka i.

Skrevet

1 flaske vodka

(helst Absolut sitron eller Hammer Lime)

1 flaske Dione

1-2 dl limejuice

3-4 flasker sprite eller 7-up

Veldig frisk og god

lalala1365380457
Skrevet

hvis du liker søte (men bare sånn passe søt) og friske drinker, anbefaler jeg å kjøpe tropisk nektar og strawberry daqury mix. Ha i 1/5del strawberrymix, så mye vodka som du ønsker og resten tropisk nektar. Veldig enkel og _veldig_ god, den drikkes opp utrolig raskt hver gang jeg lager den til gjester ;)

Skrevet

Hvorfor helst vodka?

Fordi jeg har endel vodka liggende og da tenkte jeg vi slapp å kjøpe noe annet.

Gjest Shira12
Skrevet

hvis du liker søte (men bare sånn passe søt) og friske drinker, anbefaler jeg å kjøpe tropisk nektar og strawberry daqury mix. Ha i 1/5del strawberrymix, så mye vodka som du ønsker og resten tropisk nektar. Veldig enkel og _veldig_ god, den drikkes opp utrolig raskt hver gang jeg lager den til gjester ;)

Jeg laget den i helga, etter at jeg ser du har anbefalt den flere ganger.

Og den var god! De fleste likte den, jeg synes den var god, for alt som er søtt faller i smak hos meg ;-)

Skrevet

Oppskrift på deilig VELKOMSTPUNSJ

½ flaske 60% (kan sikkert byttes ut eller blandes med Vodka)

1 flaske søt hvitvin (señorita)

1 flaske Martini Bianco

¼ flaske Capri el Campari

1 flaske musserande vin

1 boks fruktcoctail og/eller annen frukt/bær

Fyll etter med sitronbrus etter smaks- og mengdeønske!

Uten frukt og mineralvann måler denne blandlingen 3 liter.

lalala1365380457
Skrevet

Og den var god! De fleste likte den, jeg synes den var god, for alt som er søtt faller i smak hos meg ;-)

så bra ;) har blitt helt hekta på den selv etter jeg oppdaget den for et par mnd siden. godt den falt i smak =)

Gjest Iskald og god!
Skrevet

Prøv å knuse jordbær og isbiter i en smoothiegreie. Sammen med vodka, sprite eller farris, bittelitt apllesinjuice. Enda bedre! Helt nyydelig!

Gjest Shira12
Skrevet

Prøv å knuse jordbær og isbiter i en smoothiegreie. Sammen med vodka, sprite eller farris, bittelitt apllesinjuice. Enda bedre! Helt nyydelig!

Det er godt ja, det har jeg laget flere ganger :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...