Gå til innhold

FU: Har du kjørt i fylla?

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jeg er en annen

3

• keinstein

3

• morsan

2

• mariaflyfly

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

1: Har du kjørt i fylla?

Selvsagt ikke! Det er jo galskap!

2: Har du sittet på med en som har kjørt i fylla?

Selvsagt ikke! Skulle bare mangle.

3: Hender det at du kjører i fylla nå til dags?

Selvfølgelig ikke!!!

Gjest Aimabel
Skrevet

Nei, jeg har aldri kjørt i fylla og har heller ikke sittet på med noen som har drukket

Skrevet

Nei på alle tre spørsmålene.

Men som nybakt sjåfør ble jeg noen ganger huket som sjåfør til noen som var på fylla. Og det var litt av en ilddåp. Ikke så lett å konsentrere seg om kjøringen med bilen full av feststemte gærninger som veiver, skråler og har på høy musikk!

Men det gikk bra det også :)

Skrevet

Nei, nei og nei. Jeg er blant dem som ikke drikker en munn alkohol om jeg skal kjøre etterpå. Og som lar bilen stå til laaaangt utpå dagen derpå, om jeg har vært ute.

Ikke sitter jeg på med folk som har drukket heller. Og jeg er like streng når jeg er i utlandet :-)

Prektig som få ;-)

Beste hilsen fra

Gjest kølapålsen
Skrevet

Ja, jeg har kjørt i fylla en gang. Var så full, at hvis jeg ikke hadde hatt bilen, så hadde jeg aldri klart å komme meg hjem.

Skrevet

1: Har du kjørt i fylla?

Nei, har aldri vært full, men jeg har kjørt bil samme dag som jeg har drukket litt alkohol. Med 95% sannsynlighet var jeg helt edru.

2: Har du sittet på med en som har kjørt i fylla?

Ja, en gang. Mannen min og jeg hadde vært hos noen venner, og vi var enige om at jeg skulle kjøre hjem. Mannen min drakk da både øl og noen drinker. Da vi skulle hjem, satte jeg meg som vanlig inn på passasjersiden, og han på førerplassen, og vi kjørte hjem (3 km). Da vi gikk ut av bilen, kom vi plutselig på at min kjære hadde kjørt med promille! Grøss, for en ekkel oppdagelse!

3: Hender det at du kjører i fylla nå til dags?

Nei, jeg kjører aldri når jeg er full. Men det hender jeg kjører bil dagen derpå, ut på dagen en gang. Regner med at alkoholen er borte fra blodet da :-)

Skrevet

Ja, dengang jeg var ung og for lat til å gå hjem... Dengang jeg bodde i grisegrendt strøk uten tilgang på drosje eller annen rusfri skyss..

Nei, ikke som jeg vet i allefall...

Nei.. nå bor jeg i strøk med drosjetilgang, er ansvarsfull mor og samfunnsborger...

ShitDiddelyDo
Skrevet

1. Aldri i fylla, men hadde nok et par svært tvilsomme kjøreturer til skolen i dagen derpå-form i russetida.

2. Ja, men det er mange år siden og aldri mer.

3. Nei.

Skrevet

Har aldri kjørt i fylla og kommer aldri til å gjøre det heller, men jeg har satt på med med en som kjørte i påvirket tilstand en gang, han kjørte villmann med en jeep i jungelen i Afrika, der og da hadde vi det dødsgøy, men når jeg tenker tilbake på det vet jeg ikke helt hva som gikk av oss!

Skrevet

Aldri kjørt i fylla.

Men har sittet på med en, en gang, en kort liten tur på en øde hytteveg. Oppdaget ikke at han var full, før etter at turen hadde startet. Jeg var litt for drita selv og bare 17 år.

Det har som sagt skjedd bare en gang, ut fra det jeg vet da, kan jo være at noen har drukket uten at jeg vet at de var beruset.

Gjest skamfull
Skrevet

Kun en gang, og det er mange år siden. Det verste er at jeg hadde min 6 måneder gamle baby i baksetet.

Skrevet

Flyttet bilen noen meter vekk fra mulig takras to ganger, muligens lavpromille.

Mulig at jeg har kjørt for tidlig på dagen uten å være sikker.

I dag planlegger jeg bedre med større marginer i tid og framkommelighet og tilgjengelig transport.

Ørkenvandreren
Skrevet

1. Nei (med forbehold om et par dagen-derpå turer i ungdomsårene).

2. Nei

3. Nei

Skrevet

1: Har du kjørt i fylla? Nei, aldri

2: Har du sittet på med en som har kjørt i fylla? Ja, 200 meter. En gang. Med hjerte i halsen :-)

3: Hender det at du kjører i fylla nå til dags. Never

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...