Gjest bries Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 1: Har du kjørt i fylla? Ja, men da hadde jeg ikke lappen, så da gjør det jo ikke noe. 2: Har du sittet på med en som har kjørt i fylla? Ja. 3: Hender det at du kjører i fylla nå til dags? Nei. Gjør det ikke noe å kjøre i fylla hvis man ikke har lappen!? Tenk deg om tre ganger til. 0 Siter
morsan Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Gjør det ikke noe å kjøre i fylla hvis man ikke har lappen!? Tenk deg om tre ganger til. Den eneste grunnen til å la være å kjøre med promille er tydeligvis å ikke risikere å miste lappen..... 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Gjør det ikke noe å kjøre i fylla hvis man ikke har lappen!? Tenk deg om tre ganger til. :-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 :-) Eneste svaret er et smil!? Du får sove på det i natt så kanskje du har andre tanker om det i morgen.. 0 Siter
keinstein Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Den eneste grunnen til å la være å kjøre med promille er tydeligvis å ikke risikere å miste lappen..... En dødsulykke vil framkalle den ultimate konsekvens: skyldfølelse. Men noen vil sikkert ikke få det heller. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Eneste svaret er et smil!? Du får sove på det i natt så kanskje du har andre tanker om det i morgen.. Jesus. Her tar man ting bokstavelig. 0 Siter
morsan Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 En dødsulykke vil framkalle den ultimate konsekvens: skyldfølelse. Men noen vil sikkert ikke få det heller. Jeg vil mene at selve dødsulykken er en ultimate konsekvens, ikke en eventuell skyldfølelse. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Jesus. Her tar man ting bokstavelig. Man tuller ikke med sånt vettu! Skjennepreken nå altså fyfyfyfy 0 Siter
keinstein Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg vil mene at selve dødsulykken er en ultimate konsekvens, ikke en eventuell skyldfølelse. Hvis døden er konsekvensen for offeret, så er samvittigheten konsekvensen for forøveren (som overlever). 0 Siter
Gimmick Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 1. Ja, på moped... 2. Nei, aldri! 3. Nei, aldri!!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 En gang kjørte jeg bil etter å ha drukket EN flaske, men det skjer neppe igjen med mindre det er fullstendig krise. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.