Gå til innhold

øyegalleriet

Anbefalte innlegg

Gjest synes jeg
Skrevet

Jeg synes at øyegalleriet er ok, men nå blir det for mye av babyer, barnebarn og dyr.

Noen som er enige?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

9

• IngenLurerDenneGutten

6

• flisa

5

• annegunn

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Pokker også! Jeg som var på vei til å legge inn marsvinet til onkelen min..

Skrevet

Ikke enig - Øyegalleriet er bare noe tull - og da kan det jo aktens være fullt av tull og tøys og katter og marsvin og svigermødre også. Det er jo ikke VIKTIG, liksom! :)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Ikke enig - Øyegalleriet er bare noe tull - og da kan det jo aktens være fullt av tull og tøys og katter og marsvin og svigermødre også. Det er jo ikke VIKTIG, liksom! :)

Enig!

Skrevet

DA legger jeg inn marsvinet ;-) TAKK!!

Skrevet

DA legger jeg inn marsvinet ;-) TAKK!!

Strålende! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Øyegalleriet er jo useriøs bullshit.

Nytter ikke å påpeke at useriøs bullshit består av for mye useriøs bullshit.

Ørkenvandreren
Skrevet

Jeg er ikke i øyegalleriet. Det er selvfølgelig en meget stor svakhet med hele opplegget.

Skrevet

Jeg er ikke i øyegalleriet. Det er selvfølgelig en meget stor svakhet med hele opplegget.

Jeg skal legge deg inn! :-) har bilde tå dæ æ sjø! *skremmer*

Ørkenvandreren
Skrevet

Jeg skal legge deg inn! :-) har bilde tå dæ æ sjø! *skremmer*

Ja, siden du har det - så forstår du vel at en slik sjarmør det _det_ glimtet i øyet, aldri vil få være i fred på DOL deretter. Så det er vel best vi lar det være, tenker jeg... *s*

Skrevet

Ja, siden du har det - så forstår du vel at en slik sjarmør det _det_ glimtet i øyet, aldri vil få være i fred på DOL deretter. Så det er vel best vi lar det være, tenker jeg... *s*

Ja, - hadde det ikke vært for at du var opptatt osv...:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg _hadde_ faktisk tenkt å få lagt inn et bilde av marsvinene til sønnen. :-D

At noen kan ta det galleriet seriøst er jo komisk i seg selv, syns bare det er morsomt, jeg. Og katter, barn og barnebarn understreker det hele på en fabelaktig måte.

Gjest synes jeg
Skrevet

Jeg _hadde_ faktisk tenkt å få lagt inn et bilde av marsvinene til sønnen. :-D

At noen kan ta det galleriet seriøst er jo komisk i seg selv, syns bare det er morsomt, jeg. Og katter, barn og barnebarn understreker det hele på en fabelaktig måte.

Tar det absolutt ikke seriøst nei, men det er jo interessant å se på folk som man diskuterer med her da. Det er jo bare noen som kommer inn på dolgalleriet, derfor er jo dette det nærmeste man kommer.-.

Men unger og dyr kan jeg holde meg fra å synes er morsomt.

Skrevet

Tar det absolutt ikke seriøst nei, men det er jo interessant å se på folk som man diskuterer med her da. Det er jo bare noen som kommer inn på dolgalleriet, derfor er jo dette det nærmeste man kommer.-.

Men unger og dyr kan jeg holde meg fra å synes er morsomt.

Hva med sjefen? :) min sjef har morsomme øyne!

hare1365380455
Skrevet

Joda, men det er jo kjekt å vite at øynene til f.eks. Flisa tilhører Flisa også da!

Gjest synes jeg
Skrevet

Hva med sjefen? :) min sjef har morsomme øyne!

ja du får jo prøve det da..bare husk å merke med sjefen slik at jeg vet hvem jeg ikke diskuterer med her inne.

Skrevet

"Jeg er ikke i øyegalleriet. Det er selvfølgelig en meget stor svakhet med hele opplegget."

Bah. Det er den eneste grunnen til at det fortsatt er oppe :-)

"............................................"

Skrevet

Tull og tøys. Det er uhøytidelig og useriøst. Men blir det for mange bilder som ikke har noe med "temaet" å gjøre, så tar jeg det ned.

"............................................"

Skrevet

I tråd med den løse formen, så lager jeg herved følgende regler for galleriet: Inntil 2 barn eller andre husdyr pr. person. Ingen barn/husdyr uten person.

"............................................."

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

I tråd med den løse formen, så lager jeg herved følgende regler for galleriet: Inntil 2 barn eller andre husdyr pr. person. Ingen barn/husdyr uten person.

"............................................."

Dette er jo diskriminering. To av mine barn blir jo utestengt.

Kanskje de blir deppa, får traumer osv.

Det blir da ditt ansvar:-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...