Gjest togli Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 I tråd med den løse formen, så lager jeg herved følgende regler for galleriet: Inntil 2 barn eller andre husdyr pr. person. Ingen barn/husdyr uten person. "............................................." *gulp* Jeg skal snaaaart få tatt et bilde altså! *smiler søtt* 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Dette er jo diskriminering. To av mine barn blir jo utestengt. Kanskje de blir deppa, får traumer osv. Det blir da ditt ansvar:-/ Ja det skulle jeg også si. Skal jeg sende inn to av barna og ikke de to andre. Ja, ja.... velger å ikke sende inn noen ) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 I tråd med den løse formen, så lager jeg herved følgende regler for galleriet: Inntil 2 barn eller andre husdyr pr. person. Ingen barn/husdyr uten person. "............................................." Finner ikke dette øyegalleriet jeg. LINK LINK LINK ) 0 Siter
annegunn Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Finner ikke dette øyegalleriet jeg. LINK LINK LINK ) http://oyegalleriet.doesntexist.com/ 0 Siter
morsan Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 http://oyegalleriet.doesntexist.com/ Jaså, så du HAR linken, ja! ;-) *kremt kremt* 0 Siter
annegunn Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Jaså, så du HAR linken, ja! ;-) *kremt kremt* Har jeg tråkka i baret nå? Den har ligget ute offentlig før? *gulp* 0 Siter
morsan Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Har jeg tråkka i baret nå? Den har ligget ute offentlig før? *gulp* Neida, jeg bare så at du ikke var på galleriet, så da kan du ihvertfall ikke skylde på at du ikke visste linken! *he he* 0 Siter
annegunn Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Neida, jeg bare så at du ikke var på galleriet, så da kan du ihvertfall ikke skylde på at du ikke visste linken! *he he* Jeg trenger da ingen unnskyldning... Hehe.... Men du har da sett øynene mine, og mye mer, så du har vel ingen grunn til å klage? 0 Siter
morsan Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg trenger da ingen unnskyldning... Hehe.... Men du har da sett øynene mine, og mye mer, så du har vel ingen grunn til å klage? Neida, jeg bare benyttet anledningen til å erte litt! :-) 0 Siter
fresja Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Er det bare jeg som ikke får til å sende inn et bilde bare av øynene? Jeg forsøkte med katten, men jeg klarer ikke å fjerne hans skjønne blå øyne fra resten av katten! 0 Siter
Prozak Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Dette er jo diskriminering. To av mine barn blir jo utestengt. Kanskje de blir deppa, får traumer osv. Det blir da ditt ansvar:-/ Ok, da. Alle barna, da. Men da må jeg ha kopi av fødselsattesten (dåpsattest gjelder ikke). "........................................." 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 http://oyegalleriet.doesntexist.com/ Tusen takk! 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Ok, da. Alle barna, da. Men da må jeg ha kopi av fødselsattesten (dåpsattest gjelder ikke). "........................................." Jeg trenger bare disp. til en av dem. Du har allerede en av dem der (utenom katten:) 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 I tråd med den løse formen, så lager jeg herved følgende regler for galleriet: Inntil 2 barn eller andre husdyr pr. person. Ingen barn/husdyr uten person. "............................................." Da må du inn og ta bort ene katta di! 0 Siter
Prozak Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Da må du inn og ta bort ene katta di! La meg modifisere: Ett _bilde_ per barn etc. :-) Ellers - ha man fire unger, så synes jeg jo man må få ha bilde av alle hvis man vil. "............................................" 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 La meg modifisere: Ett _bilde_ per barn etc. :-) Ellers - ha man fire unger, så synes jeg jo man må få ha bilde av alle hvis man vil. "............................................" Jeg syns man bør ha minst fire barn for å kvalifisere til å ha dem der:-/ 0 Siter
Prozak Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg syns man bør ha minst fire barn for å kvalifisere til å ha dem der:-/ Man burde sende inn et nakenbilde i helfigur for å få lov til å vise frem øyene. "..........................................." 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Man burde sende inn et nakenbilde i helfigur for å få lov til å vise frem øyene. "..........................................." Jeg har bilde av en naken doler, æresord:) 0 Siter
amber sun Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har bilde av en naken doler, æresord:) Hvem har du nakenbilde av da? *nysgjerrig* 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Hvem har du nakenbilde av da? *nysgjerrig* Syns du at jeg burde fortelle det?:-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.