Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kylling filet, har noen en god oppskrift? Gjerne i form!

Venter spent

Gjest Shira12
Skrevet

Har ikke oppskrift i form, men en gryte.

Kjøp en pose med Bretagne saus, og lag den gryteoppskriften som står bakpå, kjempegodt! Er med fløte og paprika.

Selv skal jeg bruke kyllingfilet i en slik toro kyllinggryte idag, men vet ikke om det er godt, har ikke smakt den før.

Ellers er det godt med og steke de, med salt og pepper, broccoli, blomkål, stekt sopp og løk, og ris, og bretagnesausen ved siden av.

Liker ikke bretganesaus jeg sant?? He he ;-)

Ellers finner du kanskje noe godt her:

http://www.google.no/search?hl=no&q=kyllingfile%2Boppskrift&btnG=Google-s%C3%B8k&meta=

Skrevet

Stek kyllingfilet i terninger sammen med løk. Hell på en blanding av vann og matfløte. Krydre med kyllingbuljong, salt, pepper, paprikakrydder o.l.

Kjempegodt. Du kan også blande inn mange grønnsaker mens du steker. (Brokkoli, blomkål, gulrot, erter) Strø over paprika rett før servering. Gjerne i mange farger. Supergodt.

Gjest Shira12
Skrevet

Stek kyllingfilet i terninger sammen med løk. Hell på en blanding av vann og matfløte. Krydre med kyllingbuljong, salt, pepper, paprikakrydder o.l.

Kjempegodt. Du kan også blande inn mange grønnsaker mens du steker. (Brokkoli, blomkål, gulrot, erter) Strø over paprika rett før servering. Gjerne i mange farger. Supergodt.

Å, dette hørtes godt ut. Knabber oppskriften jeg ;-) Dette skal vi ha til middag en dag.

hare1365380455
Skrevet

Legg filetene i en form. Krydre med karri, paprika, salt og pepper. Mye karri og paprika! Hell over fløte og legg oppi noen rømmeklatter. Så blir det en god karrisaus.

Skrevet

Dette er snaddermat, og sundt! :) Kjøp spinatputer (frossne), en boks hakka tomater med hvitløk, purreløk, sukkererter (deles i to), en boks mais (bruk ca. halve), en rød paprika og evt. salatbønner hvis du liker det.

Stek kyllingfiletene med chillipulver og grillkrydder fem min. på sterk varme så de blir brune.

Sleng oppi noen spinatputer, og det andre etter du har skjert det opp i en ildfast form, hell over litt salatbønner (røde) og hakka tomater. Bland i salt, papper og evt. hakka hvitløk. Legg filetene hele oppå, strø over raskpa ost og gratiner i ovnen i 35 minutter på 220 grader. Serveres oppå fersk spinatpastabånd. Yummi! :) Kjapt å spekke sammen og kjempegodt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...