Gå til innhold

Samsung mobiltlf, trenger litt hjelp.

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Etter jeg hadde ett lite uhell med mobilen min, fikk jeg ny til bursdagen, samsung E730.

Funker greitt den, unntagen at jeg ikke får til og bruke wap, ei heller sende og motta MMS.

Har lest inne på sidene hos samsung, men ble ikke noe klokere av det.

Har prøvd og gå inn på Min Side hos Chess hvor jeg har abonnemang, for og sjekka at abonnemanget var aktiv på gprs, det var det.

Noen som vet hva jeg skal gjøre?

Er vel sikkert noe enkelt da, siden jeg ikke får det til ;-)

Blir kjempetakknemlig om noen kan hjelpe meg.

Gjest bruksanvisningen
Skrevet

Alltid når en kjøper ny telefon så må du sette opp telefonen til MMS, les i bruksanvisningen din.

Gjest Shira12
Skrevet

Alltid når en kjøper ny telefon så må du sette opp telefonen til MMS, les i bruksanvisningen din.

Jepp, driver på, nå har jeg funnet ut av menyen. Så nå leter jeg inne på chess på hvilke opplysninger jeg skal plotte inn.

Men du vet, må alltid sjekke på Dol også, for her er dere så kloke :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Ett lite tillegg, må ikke alltid sette den opp, den forrige jeg hadde var satt opp, så når jeg begynte og bruke den, virket alt fra første stung.

Gjest Shira12
Skrevet

Sa jo det at det måtte være noe enkelt siden jeg ikke fikk det til.

Og øh, det var det, det var faktisk supert enkelt *litt småflau*

Men det viktigste er at det funker, og det gjør det nå :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...