Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny fastlege, helst i går. Men jeg vil gjerne vite at jeg ikke velger et talentløst naut igjen, som den jeg har nå...

Vet du om en fastlege i Oslo (sentrum eller bydel Søndre Nordstrand) som du er godt fornøyd med og vil anbefale? Fortrinnsvis kvinnelig lege.

*små-desperat*

hare1365380455
Skrevet

Jeg bor ikke i Oslo, men når du har funnet en annen lege kan du søke om å bytte på nettet.

Skrevet

Jeg bor ikke i Oslo, men når du har funnet en annen lege kan du søke om å bytte på nettet.

Ja, det vet jeg. Trenger bare forslag på hvem jeg kan bytte til :-)

hare1365380455
Skrevet

Ja, det vet jeg. Trenger bare forslag på hvem jeg kan bytte til :-)

:) Håper du finner en lege du blir fornøyd med da!

Skrevet

:) Håper du finner en lege du blir fornøyd med da!

Takk, jeg og :-)

Gjest via e-mail
Skrevet

Da tror jeg du bør legge ut e-mail adressen din her (gjerne en anonym hotmail-adresse), så folk evt. kan sende deg en privat mail med forslag. Tror ikke folk alltid syns det er så greit å skrive navn på spesifikke leger her åpent på nettet.

Skrevet

Da tror jeg du bør legge ut e-mail adressen din her (gjerne en anonym hotmail-adresse), så folk evt. kan sende deg en privat mail med forslag. Tror ikke folk alltid syns det er så greit å skrive navn på spesifikke leger her åpent på nettet.

God idé.

Jeg tar gjerne imot anbefalinger på

carma(alfakrøll)timekillers.net

Skrevet

Men har du sjekka på nettet hvilke leger som er ledige da? Er det liksom bare å velge og vrake dersom du får et råd?

Skulle gjerne bytta fastlege sjøl, men her i nærheten er det bare 3 som har ledig kapasitet, og alle er menn med skumle navn... ;)

Gjest Persille
Skrevet

God idé.

Jeg tar gjerne imot anbefalinger på

carma(alfakrøll)timekillers.net

Bare ikke velg noen i Sæter Legegruppe - det er helt tragisk...

Umulig å få time, de svarer ikke på telefon og legene er det så som så med...

Skrevet

Men har du sjekka på nettet hvilke leger som er ledige da? Er det liksom bare å velge og vrake dersom du får et råd?

Skulle gjerne bytta fastlege sjøl, men her i nærheten er det bare 3 som har ledig kapasitet, og alle er menn med skumle navn... ;)

Nå vet ikke jeg helt hva du mener med skumle navn, men jeg antar at du kanskje mener utenlandskklingende navn?

Jeg fikk tildelt en lege med et navn jeg ikke engang klarte å uttale, og må nok innrømme at jeg var litt skeptisk. Men han er den beste legen jeg noensinne har hatt. Effektiv, empatisk og lett å prate med.

Skrevet

Det er ganske mange ledige leger i Oslo ;-) Og ja, dersom jeg får et godt tips og han/hun har ledige plasser så er det bare å søke om bytte, så er det gjort til månedsskifte.

Skrevet

Det er ganske mange ledige leger i Oslo ;-) Og ja, dersom jeg får et godt tips og han/hun har ledige plasser så er det bare å søke om bytte, så er det gjort til månedsskifte.

Ja, jeg vet hvordan det funker, jeg bare tenkte at det ikke var så mange ledige.

Skrevet

Nå vet ikke jeg helt hva du mener med skumle navn, men jeg antar at du kanskje mener utenlandskklingende navn?

Jeg fikk tildelt en lege med et navn jeg ikke engang klarte å uttale, og må nok innrømme at jeg var litt skeptisk. Men han er den beste legen jeg noensinne har hatt. Effektiv, empatisk og lett å prate med.

Nei, de var faktisk ikke utenlandske. Men vanlige norske mannenavn kan være skumle de og.

Skrevet

Nei, de var faktisk ikke utenlandske. Men vanlige norske mannenavn kan være skumle de og.

He he, det skulle vært interessant å vite hva slags norske mannsnavn du syns er "skumle"?!

Skrevet

He he, det skulle vært interessant å vite hva slags norske mannsnavn du syns er "skumle"?!

Det er sånne mannenavn som er likt navna på de mannfolka jeg kjenner som er skumle vel. ;)

Skrevet

Det er sånne mannenavn som er likt navna på de mannfolka jeg kjenner som er skumle vel. ;)

Sånn som Per, Terje og Lars, for eksempel! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...