Gå til innhold

blakk denne måneden

Anbefalte innlegg

Gjest leve billig
Skrevet

Noen som har gode tips til hvordan jeg skal klare å få nok mat en hel måned for lite penger til meg og jentungen. Har betalt alle regningene nå og det er ikke mye å rutte med før neste lønning. Nye vinterdekk trenger jeg og, men har ikke sjangs denne måneden.

Selv om jeg har lite å rutte med klarte jeg ikke å la vær æ dra og handle snop nå i kveld mens jentungen er på turn. Ble både brus, potetgull og beger med nøtter, huff jeg skjemmes.

Skrevet

Spis suppe til middag ofte, og lag den selv fra grunnen av. Supper som soppsuppe, tomatsuppe, aspargessuppe og løksuppe koster nesten ingenting når man selv lager det, og smaker godt.

Ikke kjøp juice, saft o.l.

Ikke gå i matbutikk mer enn en gang i uka, og planlegg kjøpene dine nøye, vik ikke fra handlelista!

Skrevet

Sodd!

13,- boksen på Rimi eller Lidl, bare de som fører det merket.

Hvis du har EKSTRA dårlig råd, så vanner du den ut, og kjøper ett glass buljong også, som du har i, sammen med litt pasta, 4,90 pr kg på Prix/Mega/Obs.

Godt!

Skrevet

Blir mye nudler og pasta da. Kneippbrød koster 4,- på Rema så jeg forleden dag. Bak rundstykker av det du måtte ha av mel og frø i skapet.

Skrevet

* Inviter dere selv på besøk til venner og familie.

* Kjøp mel og bak masse rundstykker og ha i frysen, så tar du opp og tiner etterhvert.

Skrevet

Så at Rema har kjøttdeig til 14kr for 400 gram. Du finner mye bra hos Kiwi/Bunnpris av First Price produkter.

Det er viktig å lage mest mulig selv og å spise minst mulig fedigmat, det er som regel både best og billigst.

Skrevet

Ica har 10 store hamburgere til 79kr.

En hamburger til 8 kr, med noen nudler ved siden av blir ganske billig mat.

Skrevet

Skrevet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...