Gjest leve billig Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Noen som har gode tips til hvordan jeg skal klare å få nok mat en hel måned for lite penger til meg og jentungen. Har betalt alle regningene nå og det er ikke mye å rutte med før neste lønning. Nye vinterdekk trenger jeg og, men har ikke sjangs denne måneden. Selv om jeg har lite å rutte med klarte jeg ikke å la vær æ dra og handle snop nå i kveld mens jentungen er på turn. Ble både brus, potetgull og beger med nøtter, huff jeg skjemmes. 0 Siter
Sofline Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Spis suppe til middag ofte, og lag den selv fra grunnen av. Supper som soppsuppe, tomatsuppe, aspargessuppe og løksuppe koster nesten ingenting når man selv lager det, og smaker godt. Ikke kjøp juice, saft o.l. Ikke gå i matbutikk mer enn en gang i uka, og planlegg kjøpene dine nøye, vik ikke fra handlelista! 0 Siter
Excelsion Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Sodd! 13,- boksen på Rimi eller Lidl, bare de som fører det merket. Hvis du har EKSTRA dårlig råd, så vanner du den ut, og kjøper ett glass buljong også, som du har i, sammen med litt pasta, 4,90 pr kg på Prix/Mega/Obs. Godt! 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Blir mye nudler og pasta da. Kneippbrød koster 4,- på Rema så jeg forleden dag. Bak rundstykker av det du måtte ha av mel og frø i skapet. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Tja, noe å kose seg med kan du nå unne deg. 0 Siter
Aryane Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 * Inviter dere selv på besøk til venner og familie. * Kjøp mel og bak masse rundstykker og ha i frysen, så tar du opp og tiner etterhvert. 0 Siter
Osiris Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Så at Rema har kjøttdeig til 14kr for 400 gram. Du finner mye bra hos Kiwi/Bunnpris av First Price produkter. Det er viktig å lage mest mulig selv og å spise minst mulig fedigmat, det er som regel både best og billigst. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Ica har 10 store hamburgere til 79kr. En hamburger til 8 kr, med noen nudler ved siden av blir ganske billig mat. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Ica har 10 store hamburgere til 79kr. En hamburger til 8 kr, med noen nudler ved siden av blir ganske billig mat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.