Gå til innhold

vanskelig å få jobb som ung..

Anbefalte innlegg

Gjest akrobaternd
Skrevet

Har ett friår i år, og har søkt på uttallige jobber uten å fått napp...har vært på noen intervjuer, men det har ikke gått. Bor litt langt unna "sentrum" og butikker kan du si, men har lappen så burde ikke være noe problem, selv om det var grunnen som ble oppgitt sist jeg ikke fikk jobben... vet ikke hva jeg skal gjøre..har gått nesten 2 mndr uten jobb nå, trodde ikke det skulle være så vanskelig.

Føles som om alle kjenner noen som kjenner noen,og får jobb på den måten...jeg har ikke tatt noen spørrerunde, altså gå rundt i alle slags butiker og spør om de trenger hjelp, enda...er ikke så utadvendt av meg...men burde kanskje gjøre det....selv om jeg ikke skjønner hvoorfor det skulle gi meg mer "napp".

Jeg er deppa og oppgitt, trenger virkelig penger snart og vil ha noe nyttig å gjøre dette friåret...hadde planer om å reise etter jul men får nok ikke penger til det.

Noen som er /har vært i samme situasjon, og kan ginoen råd??

Skrevet

Har du kontaktet vikarbyråene?

Da jeg var fersk student uten all verdens jobberfaring, var Manpower redningen for meg. Var på en lang samtale, og fikk en rekke oppdrag etter det, gjennom hele studietiden.

Skrevet

Da jeg var ung og ville sommerjobb, gikk jeg rundt til alle de stedene jeg kunne tenke meg jobb, og fikk jobb på den måten. Jeg var ikke så utadvent jeg heller.

Min mann fikk også jobb ved hjelp av å gå rundt og leverte søknadene personlig.

Skrevet

Det er mange tips du kan gjøre for å få deg jobb. Det med å gå rundt er faktisk ganske effektivt.

Men du bør forberede deg godt før du tar ei runde. Jeg har noen tips på dette.

Gjest akrobaternd
Skrevet

Det er mange tips du kan gjøre for å få deg jobb. Det med å gå rundt er faktisk ganske effektivt.

Men du bør forberede deg godt før du tar ei runde. Jeg har noen tips på dette.

tips mottas med takk...:)

Skrevet

tips mottas med takk...:)

Har noen tips, men det krever at du gjør noen forbredelser selv, hvis ikke er det til liten nytte.

Da må du i tilfell maile meg, så kan jeg sende deg noe, tror jeg har det ett sted.

Gjest akrobaternd
Skrevet

Har noen tips, men det krever at du gjør noen forbredelser selv, hvis ikke er det til liten nytte.

Da må du i tilfell maile meg, så kan jeg sende deg noe, tror jeg har det ett sted.

det er jeg villig til..hadde vært topp om du kunne gjort det :) jeg kan maile deg, men trenger adressen..:)

Skrevet

det er jeg villig til..hadde vært topp om du kunne gjort det :) jeg kan maile deg, men trenger adressen..:)

Her er adressen:

[email protected]

Husk understrek i mellom mrxx og 41.

Kan ta litt tid før jeg kan sende deg noe, har endel å gjøre, men av og til kan jeg ha noen minutter og da skal jeg søke etter dette og sende deg det fort jeg kan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...