Lillemus Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg er et syn i tettsittende... *Drar frem trimsykkelen og sykler seg gjennom Tufte IL" (reklamepause nå). 0 Siter
amber sun Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 haha skal du begynne å trene nå, Lillemus? ;-p 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 :-)) Skulle ha syklet jeg også. Har gjemt sykkelen siden juli ) men i morgen skal jeg begynne igjen. Det er den gode følelsen etterpå og så blir man jo sååååå sprek :-) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har akkurat vært på en time step-trening. Og det er bare så deilig etter trening. Håper sykkelturen var bra! 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har akkurat vært på en time step-trening. Og det er bare så deilig etter trening. Håper sykkelturen var bra! Sykkelturen foregikk foran tv'n - har trimsykkel! ) Ispedd litt bøy og tøy så ble det riktig bra. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Skrevet 17. oktober 2005 haha skal du begynne å trene nå, Lillemus? ;-p Når trente du 45 min sammenhengende sist? Hæ!? *Stolt* 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Skrevet 17. oktober 2005 :-)) Skulle ha syklet jeg også. Har gjemt sykkelen siden juli ) men i morgen skal jeg begynne igjen. Det er den gode følelsen etterpå og så blir man jo sååååå sprek :-) Sykkelen står i kjelleren og har stått der i ganske nøyaktig ett år etter at noen drittunger herpa den. Men trimsykkelen... ) Nå må jeg bare begynne å ta den i bruk igjen! 45 mins trening i kveld, noe sykling og noe tøy og bøy! Og nå - en velfortjent dusj. ) 0 Siter
Aryane Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Samme her, jeg jogget til Operah i morges.... Skulle syklet nå i kveld også, men forkjølelsen tok overhånd, så det ble paracet og nesespray i stedet.... Lykke til da! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har også trimsykkel! Men i kveld trente jeg yoga. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Du er flink! Det er ikke jeg... 0 Siter
amber sun Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Når trente du 45 min sammenhengende sist? Hæ!? *Stolt* Bra jobba, Lillemus! (dansing er vel også trening, - så jeg trente i helgen ;-P *S*) 0 Siter
Søssa Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Flink du! Tror Tufte IL må gå mange sesonger skal det hjelpe her i gården! Har faktisk en trimsykkel stående, den brukes for tiden som klesstativ! 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Skrevet 17. oktober 2005 Flink du! Tror Tufte IL må gå mange sesonger skal det hjelpe her i gården! Har faktisk en trimsykkel stående, den brukes for tiden som klesstativ! Jeg må ha noe i den duren å se på når jeg skal sykle. Da jeg kjøpte sykkelen var det vel VM (em?) i herrehåndball og jeg heiet de norske gutta frem fra sykkelsetet kveld etter kveld! ) Men så slutta vm da... | 0 Siter
mrxx Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Trodde du trimmet meget godt i andre sammenhenger jeg om dagen.....eller kanskje det er natten.....eller forresten....dag og natt:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.