Gå til innhold

Nei, nå er det nok!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er et syn i tettsittende... *Drar frem trimsykkelen og sykler seg gjennom Tufte IL" (reklamepause nå).

Skrevet

:-))

Skulle ha syklet jeg også. Har gjemt sykkelen siden juli :o) men i morgen skal jeg begynne igjen.

Det er den gode følelsen etterpå og så blir man jo sååååå sprek :-)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg har akkurat vært på en time step-trening. Og det er bare så deilig etter trening.

Håper sykkelturen var bra!

Skrevet

Jeg har akkurat vært på en time step-trening. Og det er bare så deilig etter trening.

Håper sykkelturen var bra!

Sykkelturen foregikk foran tv'n - har trimsykkel! :o) Ispedd litt bøy og tøy så ble det riktig bra.

Skrevet

haha skal du begynne å trene nå, Lillemus? ;-p

Når trente du 45 min sammenhengende sist? Hæ!? *Stolt*

Skrevet

:-))

Skulle ha syklet jeg også. Har gjemt sykkelen siden juli :o) men i morgen skal jeg begynne igjen.

Det er den gode følelsen etterpå og så blir man jo sååååå sprek :-)

Sykkelen står i kjelleren og har stått der i ganske nøyaktig ett år etter at noen drittunger herpa den.

Men trimsykkelen... :o) Nå må jeg bare begynne å ta den i bruk igjen! 45 mins trening i kveld, noe sykling og noe tøy og bøy! Og nå - en velfortjent dusj. :o)

Skrevet

Samme her, jeg jogget til Operah i morges.... Skulle syklet nå i kveld også, men forkjølelsen tok overhånd, så det ble paracet og nesespray i stedet....

Lykke til da!

hare1365380455
Skrevet

Jeg har også trimsykkel! Men i kveld trente jeg yoga.

Skrevet

Når trente du 45 min sammenhengende sist? Hæ!? *Stolt*

Bra jobba, Lillemus! :)

(dansing er vel også trening, - så jeg trente i helgen ;-P *S*)

Skrevet

Flink du!

Tror Tufte IL må gå mange sesonger skal det hjelpe her i gården!

Har faktisk en trimsykkel stående, den brukes for tiden som klesstativ!

Skrevet

Flink du!

Tror Tufte IL må gå mange sesonger skal det hjelpe her i gården!

Har faktisk en trimsykkel stående, den brukes for tiden som klesstativ!

Jeg må ha noe i den duren å se på når jeg skal sykle. Da jeg kjøpte sykkelen var det vel VM (em?) i herrehåndball og jeg heiet de norske gutta frem fra sykkelsetet kveld etter kveld! :o) Men så slutta vm da... :o|

Skrevet

Trodde du trimmet meget godt i andre sammenhenger jeg om dagen.....eller kanskje det er natten.....eller forresten....dag og natt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...