Gå til innhold

hund og betennelse

Anbefalte innlegg

Gjest lailill
Skrevet

Jeg passer en hund som har fått gråstær og betennelse. Det er ikke bare bare å dryppe den med medisin, den kjemper i mot som bare det. Det ser bare værre og værre ut..Følg linken, der er et bilde av øynene til hunden.

http://www.aikios.net/oyner2.gif

Noen her som har erfaring på dette området? Jada jeg har snakket med vettrinær i dag.. skal innom der om det ikke bli bedre, men lurer på om det er noen her inne med hund som har opplevd dette? syntes sååå synd på hunden.

Gjest Aimabel
Skrevet

Uffda, det så fælt ut. Jeg vet ikke hva annet du kan gjøre enn å behandle hunden som avtalt med vetrinær, og rose masse etterpå. Det er veldig viktig å ikke vise hunden at man synes synd på den - da vil den bare bli redd å føle seg enda sykere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...