Gå til innhold

FU: Hvilke småting irriterer deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ting som irriterer meg:

- Flasker uten kork, særlig hvis det er noe oppi.

- Hvis noen har hivd kjøkkenfilla i vasken og den er søkkvåt.

- Dopapirbiter på badegulvet.

- Teip eller plaster som sitter fast på gulvet eller møbler.

- Hår! (ikke det som fremdeles sitter fast, da).

- Når typen setter fra seg skoene _på_ dørmatta.

- Fluer!!

- Pcer som går tregt.

- Pcer som har udefinerbare problemer jeg ikke klarer å fikse.

- Når månedens hovedbok kommer i posten _til tross for_ at jeg avbestilte den.

- Verandadøra sin lås, som ikke virker ordentlig, og man må ha spesialteknikk for å lukke/låse den.

- Dynetrekk som har raknet sånn at hele den ene langsiden er åpen og dyna tyter ut derifra rett som det er.

- Sigarettsneiper som flyter i halvfulle kaffekopper.

- Katter som gjør fra seg inne.

- Tøy jeg opprinnelig likte veldig godt som har krympet i vask og ikke ser bra ut lenger.

- Når parabolsignalene forsvinner midt i en gøy tv-serie.

- Udefinerbart rot som jeg ikke vet hvor jeg skal rydde.

- Lyspærer som slutter å virke, også har jeg ikke noen nye liggende.

Jah. Dere da?

Skrevet

Overfyllt søppelpose

kjønnshår i sluket på dusjer

matrester i sluket når jeg skal vaske opp

Skrevet

Overfyllt søppelpose

Apropos kjønmnshår i sluk: Så du den sketsjen til Melonas om hun som hadde laget et sjal av dette? *lol*

Skrevet

Alt støvet som samler seg til tross for at jeg feier over gulvene nesten daglig.

Når ungene søler saft på gulvet og det blir sånne klissete flekker som sokkene henger fast i.

Når minsten har vært i sandkassen og kommer inn og tømmer skoene utover hele gangen og jeg akkurat har vasket gulvene.

At Bergen er så jæ£@%& isolert her vest mellom alle fjellene.

At jeg er så forkjølet.

Eks'en.....kanskje ikke en småting da, for han er ganske stor, og irritasjonen desto større.

At jeg ikke har noe tur til varmere strøk å se frem til.

At jeg fremdeles mangler lister her og der.

At jeg aldri kommer meg tidlig til køys.

Kan sikkert ramse opp mye mer, men egentlig bør man vel ikke irritere seg så mye over småting :o)

Skrevet

Apropos kjønmnshår i sluk: Så du den sketsjen til Melonas om hun som hadde laget et sjal av dette? *lol*

nei det har jeg ikke sett og det er jeg glad for. Synes det er så ekkelt at det nærmest har utviklet seg til en tvangstanke for meg. Blir uvel bare jeg tenker på det

Kanskje noe å gripe fatt i for NHD?:)

Skrevet

nei det har jeg ikke sett og det er jeg glad for. Synes det er så ekkelt at det nærmest har utviklet seg til en tvangstanke for meg. Blir uvel bare jeg tenker på det

Kanskje noe å gripe fatt i for NHD?:)

;-)

Jeg kan likevel ikke dy meg for å fortelle hovedpoengene:

To stuepiker på hotell. Den ene takker den andre varmt for det deilige myke skjerfet hun har fått i gave. Hun går med det rundt halsen og kose-moser fjeset ned mot det.

Til slutt i sketsjen blir det avslørt hvordan giveren har laget skjerfer: Ved å plukke opp det-du-vet fra slukene som hun rengjør på hotellet!

*uææææ*

*LOL*

Skrevet

Kopper og tallerker som blir satt på benken, og ikke inn i den tomme oppvaskmaskinen.

Folk som bruker alt annet enn askebegere som askebeger.

Tyggis i askebeger, det er så ille at jeg nesten spyr bare av tanken.

Cd'er som ligger å flyter og ikke blir lagt tilbake i coveret sitt. Dette er kanskje det mest irriterende av alt. Og særlig når noen gjør det med mine cd'er!

Ketchup, jeg skjønner ikke hvorfor folk skal ha dette på alt mulig.

Skrevet

Kopper og tallerker som blir satt på benken, og ikke inn i den tomme oppvaskmaskinen.

Folk som bruker alt annet enn askebegere som askebeger.

Tyggis i askebeger, det er så ille at jeg nesten spyr bare av tanken.

Cd'er som ligger å flyter og ikke blir lagt tilbake i coveret sitt. Dette er kanskje det mest irriterende av alt. Og særlig når noen gjør det med mine cd'er!

Ketchup, jeg skjønner ikke hvorfor folk skal ha dette på alt mulig.

"Cd'er som ligger å flyter og ikke blir lagt tilbake i coveret sitt. Dette er kanskje det mest irriterende av alt. Og særlig når noen gjør det med mine cd'er!"

Kjempeenig! Dette punkte burde visst jeg også hatt med på lista.

"Ketchup, jeg skjønner ikke hvorfor folk skal ha dette på alt mulig."

Hehe, ja kan du forstå det??

:-)

Skrevet

"Cd'er som ligger å flyter og ikke blir lagt tilbake i coveret sitt. Dette er kanskje det mest irriterende av alt. Og særlig når noen gjør det med mine cd'er!"

Kjempeenig! Dette punkte burde visst jeg også hatt med på lista.

"Ketchup, jeg skjønner ikke hvorfor folk skal ha dette på alt mulig."

Hehe, ja kan du forstå det??

Godt å ikke være alene om dette, det varmer hjertet mitt hver gang jeg treffer på noen som passer på musikken sin.

Skrevet

Folk som ser et innlegg på dol, og tenker "yess, dette er jeg uenig i, da kan jeg rakke ned på denne personen og slenge en masse dritt!"

Skrevet

Folk som ser et innlegg på dol, og tenker "yess, dette er jeg uenig i, da kan jeg rakke ned på denne personen og slenge en masse dritt!"

Det er jeg helt enig i. Jeg synes godt folk kan fortelle meningene sine - men på en saklig og høflig måte.

Skrevet

Godt å ikke være alene om dette, det varmer hjertet mitt hver gang jeg treffer på noen som passer på musikken sin.

Det verste er når folk kommer med en mengde cd'er _uten cover_ i en bunke!

Skrevet

Alt støvet som samler seg til tross for at jeg feier over gulvene nesten daglig.

Når ungene søler saft på gulvet og det blir sånne klissete flekker som sokkene henger fast i.

Når minsten har vært i sandkassen og kommer inn og tømmer skoene utover hele gangen og jeg akkurat har vasket gulvene.

At Bergen er så jæ£@%& isolert her vest mellom alle fjellene.

At jeg er så forkjølet.

Eks'en.....kanskje ikke en småting da, for han er ganske stor, og irritasjonen desto større.

At jeg ikke har noe tur til varmere strøk å se frem til.

At jeg fremdeles mangler lister her og der.

At jeg aldri kommer meg tidlig til køys.

Kan sikkert ramse opp mye mer, men egentlig bør man vel ikke irritere seg så mye over småting :o)

De sier jo at å holde huset rent med små barn, er som å måke snø i en snøstorm ;-)

Men ellers er jeg helt enig i at man ikke bør irritere seg over småting - men hva lager man ikke FU om i mangel av noe annet å gjøre...?

Skrevet

Overfyllt søppelpose

*grøss*

Enda et punkt jeg glemte på lista mi...

Også når mannen barberer seg over vasken, og ikke gidder å skylle vekk hårene etterpå...

Skrevet

;-)

Jeg kan likevel ikke dy meg for å fortelle hovedpoengene:

To stuepiker på hotell. Den ene takker den andre varmt for det deilige myke skjerfet hun har fått i gave. Hun går med det rundt halsen og kose-moser fjeset ned mot det.

Til slutt i sketsjen blir det avslørt hvordan giveren har laget skjerfer: Ved å plukke opp det-du-vet fra slukene som hun rengjør på hotellet!

*uææææ*

*LOL*

Hehe, så ekkelt :-D

*grøss*

Skrevet

Det verste er når folk kommer med en mengde cd'er _uten cover_ i en bunke!

Ikke sant!

Skrevet

De sier jo at å holde huset rent med små barn, er som å måke snø i en snøstorm ;-)

Men ellers er jeg helt enig i at man ikke bør irritere seg over småting - men hva lager man ikke FU om i mangel av noe annet å gjøre...?

Ja det er jo sånn det er, men allikevel måker jeg snø i snøstormen hele tiden, jeg kan ikke fordra sand og skitt på gulvene, og det er jo litt irriterende....

Skrevet

Ja det er jo sånn det er, men allikevel måker jeg snø i snøstormen hele tiden, jeg kan ikke fordra sand og skitt på gulvene, og det er jo litt irriterende....

Joa, og med tanke på at den snøstormen gjerne varer i ca 20 år, så må man jo nesten måke litt snø av og til ;-)

Gjest trultemor25
Skrevet

At sambo tisser uttafor do

At folk går som noen sinker foran meg i butikken

At folk kjører som idioter

At noen legger seg ut rett foran meg sånn at jeg må bremse kraftig ned, når det er det klar bane bak meg!

At sambo slenger sure sokker overalt

At sambo aldri klipper tåneglene sine

Butikkpersonale som skal være så guddommelig hjelpsomme

At fuglene spiser på plantene

At fuglene makulerer alt de finner av papir

At fuglene får skrikeanfall rett etter lillemor har sovna

Ketsjup og sennep som har mista korken sin

At sambo begynner å spise av nytt brød når det er mer igjen av det forrige

Når sikringen går (sikringsskapet vårt er inne hos naboen)

At tørketrommelen bråker så fælt

At det blir så fort støvete

At skapdørene og soveromsdøra knirker

At det bare er 3 plater på komfyren

At jeg ikke har rist til komfyren

At sambo krydrer maten sin som jeg har laget før han har smakt på den

At fuglene har laget hull i tapeten

At jeg aldri får tak i bukser som er lange nok

Alle uryddbare ting man ikke vet hvor man skal gjøre av

Kottet som en gang var ryddig som vi nå har begynt å kaste ting inn i og som det ikke går an å få tak i noenting ut fra (vi måå rydde der snart, hvertfall før jul ellers får vi ikke ut julepynten)

Unødvendige regninger, som bøter og den slags

Vell, dette var ihvertfall noe..

Skrevet

Alt rotet mitt som jeg ikke vet hvor jeg skal rydde hen

Folk som lager spiselyder (smatting+++)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...