Patsi Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Skrevet 18. oktober 2005 At sambo tisser uttafor do At folk går som noen sinker foran meg i butikken At folk kjører som idioter At noen legger seg ut rett foran meg sånn at jeg må bremse kraftig ned, når det er det klar bane bak meg! At sambo slenger sure sokker overalt At sambo aldri klipper tåneglene sine Butikkpersonale som skal være så guddommelig hjelpsomme At fuglene spiser på plantene At fuglene makulerer alt de finner av papir At fuglene får skrikeanfall rett etter lillemor har sovna Ketsjup og sennep som har mista korken sin At sambo begynner å spise av nytt brød når det er mer igjen av det forrige Når sikringen går (sikringsskapet vårt er inne hos naboen) At tørketrommelen bråker så fælt At det blir så fort støvete At skapdørene og soveromsdøra knirker At det bare er 3 plater på komfyren At jeg ikke har rist til komfyren At sambo krydrer maten sin som jeg har laget før han har smakt på den At fuglene har laget hull i tapeten At jeg aldri får tak i bukser som er lange nok Alle uryddbare ting man ikke vet hvor man skal gjøre av Kottet som en gang var ryddig som vi nå har begynt å kaste ting inn i og som det ikke går an å få tak i noenting ut fra (vi måå rydde der snart, hvertfall før jul ellers får vi ikke ut julepynten) Unødvendige regninger, som bøter og den slags Vell, dette var ihvertfall noe.. Mange ting jeg kjenner igjen der, ja :-) Det minner meg om den gangen for lenge siden, som jeg hadde fugler. De var kjempeirriterende, og bråkte alltid så fryktelig om morgenen - at til slutt begynte jeg å sette de i badekaret med pledd over... Da er det greiere med gullfisk, de bråker i hvert fall ikke. :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Skrevet 18. oktober 2005 Alt rotet mitt som jeg ikke vet hvor jeg skal rydde hen Folk som lager spiselyder (smatting+++) Ja, rot er en evig irritasjonskilde!! :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Ja, rot er en evig irritasjonskilde!! :-) Særlig når man ikke kan skylde på andre enn seg selv... 0 Siter
Tottlå Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Nyhetsopplesere på NRK som er så tørre i munne at den EKKLE smattelyde overdøver alt annet!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.