Gå til innhold

Noen som er kjent i Asker?

Anbefalte innlegg

Gjest på boligjakt
Skrevet

Finns det blokkleiligheter i Asker som er rimeligere enn dem på Borgen? I tilfelle hvor?

Er det noen andre områder som ligger nær toget som har relativt rimelige leiligheter?

Gjest tidligere askerbøring
Skrevet

Vet ikke om de nye på Billingstad er noe billigere (sannsynligvis ikke). Men de er ihvertfall nær togstasjonen.

Ellers er det vel noen blokker/terrasseleiligheter i Heggedal som også er nær toget.

Er en stund siden jeg bodde i Asker, så jeg er kanskje ikke helt oppdatert.

Skrevet

Ta en tur innom noen eiendomsmeglere. De er de rette til å hjelpe deg.

Om du forteller hva du er ute etter, så legger de deg i arkivet slik at du får tilsendt prospekt på leiligheter som passer dine ønsker.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er billigere på Hagaløkka enn på Borgen. På Dikmark er det også billigere, men husleia der er så høy at du like gjerne kan kjøpe noe dyrere.

Det bygges en del nye blokker nå, f.eks. på Billingstad (som nevnt under her), men prisene er horrible.

fei1365380229
Skrevet

Det er billigere på Hagaløkka enn på Borgen. På Dikmark er det også billigere, men husleia der er så høy at du like gjerne kan kjøpe noe dyrere.

Det bygges en del nye blokker nå, f.eks. på Billingstad (som nevnt under her), men prisene er horrible.

Vi har bodd på Borgen i blokkene der i mange år :o). Den gangen det var drittstedet i Asker nest etter Hagaløkka, men det er det vel kanskje fortsatt!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi har bodd på Borgen i blokkene der i mange år :o). Den gangen det var drittstedet i Asker nest etter Hagaløkka, men det er det vel kanskje fortsatt!

Får ikke inntrykk av det som et drittsted. Har egentlig aldri fått det.

Selv de minste kjellerleilighetene koster jo godt over millionen nå, og det er et rolig og fredelig strøk med sentral beliggenhet til alt, store gressflater, lekemuligheter for unger over alt, osv.

Hagaløkka har jeg ingen voldsom erfaring med, og prismessig vet jeg egentlig ikke hvor det ligger, men jeg sitter kanskje med et aldri så lite inntrykk av at man ikke bør frykte sorte og gule mennesker hvis man bosetter seg der.

fei1365380229
Skrevet

Får ikke inntrykk av det som et drittsted. Har egentlig aldri fått det.

Selv de minste kjellerleilighetene koster jo godt over millionen nå, og det er et rolig og fredelig strøk med sentral beliggenhet til alt, store gressflater, lekemuligheter for unger over alt, osv.

Hagaløkka har jeg ingen voldsom erfaring med, og prismessig vet jeg egentlig ikke hvor det ligger, men jeg sitter kanskje med et aldri så lite inntrykk av at man ikke bør frykte sorte og gule mennesker hvis man bosetter seg der.

Tenk det. Vi kjøpte en fireroms for 400 000 kroner og solgte for 850 000. Hva går disse for nå da? Dette var i 97.

Det var forsåvidt greit å bo der, men litt tungvindt med to/tre små barn når man bodde i 3.etasje. Det var en del gamle sure kjerringer der også som klaget på alt, men alt i alt var det sentralt nok.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tenk det. Vi kjøpte en fireroms for 400 000 kroner og solgte for 850 000. Hva går disse for nå da? Dette var i 97.

Det var forsåvidt greit å bo der, men litt tungvindt med to/tre små barn når man bodde i 3.etasje. Det var en del gamle sure kjerringer der også som klaget på alt, men alt i alt var det sentralt nok.

De største leilighetene, altså de på rundt 100 kvadrat og som dere åpenbart eide, går nok lett for 1,5 millioner nå.

Prisene er vannvittige i hele Asker.

fei1365380229
Skrevet

De største leilighetene, altså de på rundt 100 kvadrat og som dere åpenbart eide, går nok lett for 1,5 millioner nå.

Prisene er vannvittige i hele Asker.

Ja ja, vi skulle ha ventet noen år med å selge da kanskje :o), men vi bygde hus med kjeller og garasje og stor tomt for 1.4 mill her vi bor nå og dette huset er vel nå verdt godt over 2.5 mill så vi kan vel ikke klage allikevel :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...