Gå til innhold

Oppussing av kjøkken for hjelpeløse personer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Oslo og har et bittelite kjøkken og et like lite bad som desperat trenger å pusses opp fra bunnen av (dvs hive ut alt på kjøkkenet, male, legge tregulv, tettelister, ny komfyr/innredning/vask, hive ut 2 kjøleskap - det gamle som ikke funker men er grundig innebygget, og et nyere et som står merkelig plassert..).

Jeg har INGEN - og da mener jeg virkelig nada - kunnskaper om eller evner til oppussing; hele familien har 10 tommeltotter, og jeg bor langt unna dem uansett. Heller ingen andre bekjente som kan hjelpe med såpass store oppdrag som dette. Er redd for å bli lurt trill rundt av assorterte håndverkere, hvis jeg i det hele tatt klarer å finne noen.

Så for badet kan jeg jo ty til en alt-i-ett service som Bademiljø...men hva i all verden gjør jeg med kjøkkenet..? Finnes det noe lignende der, som kan koordinere alt for meg? Er uhyre takknemlig for alle tips!

Skrevet

Det er mange "kjøkkenfirma" som kommer på gratis befaring. Du kan jo ringe litt rundt og få dem til å komme å se på kjøkkenet ditt for å gi deg en cirka pris på hva det vil koste og fortelle deg hva som må gjøres.

Gjest elsker oppussing
Skrevet

På ikea sine sider kan du tegne kjøkkenet ditt selv. De samarbeider med montører. Jo mer du klarer selv, feks rive bort gammel innredning, skru sammen noen skapstammer, jo billigere er det. Ellers kan montøren gjøre alt.

Har du god råd, kan du velge hvilken som helst kjøkkenleverandør. Har du lite penger, er ikea billigst. Skapstammene de selger er helt ok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...