Patsi Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg har akkurat begynt på Trionetta, men i det siste har jeg gått rundt og vært småkvalm (nei, jeg er ikke gravid - og det har ikke noe med pillene å gjøre, for det begynte før det). Poenget er at jeg er livredd for å spy, for da er jeg redd for at p-pillene ikke er sikre. Men hvor lang tid tar det før p-pillene oppløses i kroppen og det ikke er farlig å spy? Eller er det sånn at så lenge man bruker pillen så er det alltid "farlig" å spy? I såfall tror jeg at jeg vil bytte prevensjon... Er det noen som vet? 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Mener at om det går mer enn fire timer fra pillen er tatt til du kaster opp, så er det greit. Pillen er da kommet inn i systemet, men jeg garanterer ingen ting ) 0 Siter
Patsi Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Skrevet 18. oktober 2005 Mener at om det går mer enn fire timer fra pillen er tatt til du kaster opp, så er det greit. Pillen er da kommet inn i systemet, men jeg garanterer ingen ting ) Takk for svar :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.