Gå til innhold

Når begynner "Lost"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert mange som sier "åhhhh, nå igjen" nå men...

Saken er at vi omtrent ikke "har tid" til å titte på tv om dagene, og har ikke hatt det i hele sommer heller.

I det siste så har jeg ikke hatt tid til å "holde meg oppdattert" på DOL heller...

Så jeg har altså ikke fått satt merke på kalenderen min om når Lost begynner.

Vet det var satt til oktober en gang men så ble det forandret til november...eller?

Eller var det "gennomgang" 19 oktober og første ordentige episode uka etter, da to episoder og for resten av ukene 1.

Husker jeg riktig nå?

Takker og bukker :)

Skrevet

Da var Robinson i gang igjen, ja :-)

(ble lei av det for mange år siden)

"..........................................."

Skrevet

Da var Robinson i gang igjen, ja :-)

(ble lei av det for mange år siden)

"..........................................."

åhhh...skulle gjerne fått med meg en Robinson også jeg da...lenge siden sist jeg fulgte med på det.

Det var jo litt allright før...men som du sier, man kan jo gå litt lei.

:)

Skrevet

åhhh...skulle gjerne fått med meg en Robinson også jeg da...lenge siden sist jeg fulgte med på det.

Det var jo litt allright før...men som du sier, man kan jo gå litt lei.

:)

"Det var jo litt allright før...men som du sier, man kan jo gå litt lei."

Jepp. Og Lost er Robinson med manus, og noen fjollete liksom-mystiske elementer slengt inn :-)

"............................................."

Skrevet

"Det var jo litt allright før...men som du sier, man kan jo gå litt lei."

Jepp. Og Lost er Robinson med manus, og noen fjollete liksom-mystiske elementer slengt inn :-)

"............................................."

Ååååå...det var sånn du mente det...kremt *blond*

Jauda...men synes nå Lost var god underholdning jeg da :)

Sitter såpass lite foran skjermen at det iblandt er helt toppers å slå ihjel litt tid med noe useriøs tv...så, jeg gleder meg til start ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...