Gå til innhold

DVD spiller på COOP.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har dvd spillere der til under 400.- kr...altså kjempefin julegave kan være.

Men er de greie? Noen som har kjøpt?

Tenker da på om de er enkle å bruke - det er til barn de er tiltenkt, og så går det vel å spille brente cd og dvd på dem, sant?

Takker for tips.

Skrevet

Da må du sjekke hva den tekniske spesifikasjonen sier.

Ofte kan det være begrensninger i slike "billig-spillere", men ikke nødvendigvis.

Skrevet

Jeg mente jeg hadde en billig-spiller, kosta 699,- på HiFi-klubben. En kollega kunne fortelle meg at spillere som du nevner er billig-spillere, min er bra.

Når du sier Coop, mener du da på den lokale Prix'en? Eller på Obs! Elektro? Jeg styrer glatt unna alt sånt på lokale dagligvarer, har ikke hørt annet enn at det oppstår problemer ved reklamasjoner.

Skrevet

De er visst helt greie til filmbruk, ikke like greie til musikk.

Din Side hadde en test av billige DVD-spillere for en tid siden, du kan jo se om du finner den ?

Skrevet

Jeg mente jeg hadde en billig-spiller, kosta 699,- på HiFi-klubben. En kollega kunne fortelle meg at spillere som du nevner er billig-spillere, min er bra.

Når du sier Coop, mener du da på den lokale Prix'en? Eller på Obs! Elektro? Jeg styrer glatt unna alt sånt på lokale dagligvarer, har ikke hørt annet enn at det oppstår problemer ved reklamasjoner.

Bor på et lite sted så her er ikke problemer ved evnt. reklamasjoner.

Men om tingene er like bra - det er en dagligvarebutikk jeg snakker om - som de som selges på "ordentlige" steder er jo vanskelig å si.

Derfor håpet jeg vel kanskje at noen skulle si de hadde kjøpt og at det var helt greie spillere til barnerom :)

Skrevet

Da må du sjekke hva den tekniske spesifikasjonen sier.

Ofte kan det være begrensninger i slike "billig-spillere", men ikke nødvendigvis.

Mener å huske at det sto både cd/r-rw og dvd/r-rw iallefall.

Håpet også noen kunne fortelle meg at de var helt greie i bruk også :)

Skrevet

De er visst helt greie til filmbruk, ikke like greie til musikk.

Din Side hadde en test av billige DVD-spillere for en tid siden, du kan jo se om du finner den ?

Det kan jeg jo prøve på.

Takk :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Mener å huske at det sto både cd/r-rw og dvd/r-rw iallefall.

Håpet også noen kunne fortelle meg at de var helt greie i bruk også :)

"Mener å huske at det sto både cd/r-rw og dvd/r-rw iallefall"

Da er jo saken grei:)

Og de spiller musikk og snurrer film. Men kan ikke sammenlignes med dyrere spillere på ytelse, sånn er det bare.

Skrevet

"Mener å huske at det sto både cd/r-rw og dvd/r-rw iallefall"

Da er jo saken grei:)

Og de spiller musikk og snurrer film. Men kan ikke sammenlignes med dyrere spillere på ytelse, sånn er det bare.

Ytelse, hva tenker du da?

Hvis de snurrer film og holder noen år så er det jo greit da :)

Og så bør de jo være sånn nogenlunde brukervennlige da, siden de er tiltenkt yngre garde.

Vet at de dyrere og avanserte er mye bedre, selv skal jeg ha en opptaker selv etterhvert og det blir jo i en helt annen prisklasse enn dette her - nå er jo opptakere dyrere uansett da men.

Men unger skal jo liksom bare se på film de da, også de brente til mor *kremt*

:)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ytelse, hva tenker du da?

Hvis de snurrer film og holder noen år så er det jo greit da :)

Og så bør de jo være sånn nogenlunde brukervennlige da, siden de er tiltenkt yngre garde.

Vet at de dyrere og avanserte er mye bedre, selv skal jeg ha en opptaker selv etterhvert og det blir jo i en helt annen prisklasse enn dette her - nå er jo opptakere dyrere uansett da men.

Men unger skal jo liksom bare se på film de da, også de brente til mor *kremt*

:)

"Ytelse, hva tenker du da?"

Det du nevner, at de serverer bedre lyd og bilde. Så denne holder greit til sitt bruk.

Husker jeg ga en av guttene mine en VHS-spiller.

Den streika etter ei stund, og han syntes den var bare noe skit.

Jeg fant jo etter hvert ut hva som var i veien - og jeg forklarte han at den kun spillte VHS, ikke brødskive med salami.

Skrevet

"Ytelse, hva tenker du da?"

Det du nevner, at de serverer bedre lyd og bilde. Så denne holder greit til sitt bruk.

Husker jeg ga en av guttene mine en VHS-spiller.

Den streika etter ei stund, og han syntes den var bare noe skit.

Jeg fant jo etter hvert ut hva som var i veien - og jeg forklarte han at den kun spillte VHS, ikke brødskive med salami.

"Jeg fant jo etter hvert ut hva som var i veien - og jeg forklarte han at den kun spillte VHS, ikke brødskive med salami."

*dagens beste :)))*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

"Jeg fant jo etter hvert ut hva som var i veien - og jeg forklarte han at den kun spillte VHS, ikke brødskive med salami."

*dagens beste :)))*

Har lånt denne av Elkjøp:

http://hjemmekino.no/database/recinfo.aspx?ID=56

en morsom sak som kan anbefales i stua under TVen:)

Skrevet

*fniser hysterisk over orddelingshumor og dukker litt*

...kunne ikke dy meg. ;o)

Skrevet

*fniser hysterisk over orddelingshumor og dukker litt*

...kunne ikke dy meg. ;o)

*ler godt*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du bare skal koble den til tv-en duger den helt fint.

Hvis du skal koble den til et hjemmekinoanlegg og dermed krever litt på lydsiden, bør du styre unna.

Skrevet

Hvis du bare skal koble den til tv-en duger den helt fint.

Hvis du skal koble den til et hjemmekinoanlegg og dermed krever litt på lydsiden, bør du styre unna.

Okey :)

Den er bare til tvbruk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Okey :)

Den er bare til tvbruk.

Jupp.

Forskjellen på billige og dyre dvd-spillere er ikke funksjonene, men lyd- og bildekvalitet.

Så med mindre du har et hjemmekinoanlegg er det liten grunn til å kjøpe en dyr spiller.

Men du bør sørge for å få spilleren gjort sonefri, hvis du vil ha muligheten til å spille av filmer kjøpt i f.eks. USA.

Jeg vet ikke hvordan de gjør det på COOP, men jeg er ganske sikker på at du får sonefrie spillere til rundt den prisen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...