Gå til innhold

Kan du anbefale en god cd med avslappingsmusikk?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Rolig og fin musikk som passer til yoga og meditasjon. Takk for forslag!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kommer an på hva du mener med "rolig og fin" musikk.

Men en del filmmusikk faller nok under begrepet "rolig og fin".

Hva med Leonard Cohen? Van Morrison? Bob Dylan?

Klassisk? Hvis du vil unngå vokal.

hare1365380455
Skrevet

Tusen takk for gode forslag! Klassisk var også en idé, ja... :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tusen takk for gode forslag! Klassisk var også en idé, ja... :)

Det var jo ikke så veldig mye konkret over der, men jeg glemte et godt stemningsband jeg selv ofte setter på hvis jeg vil slappe av:

The Walkabouts. Last ned albumet The Train Leaves At Eight.

Very good!

hare1365380455
Skrevet

Det var jo ikke så veldig mye konkret over der, men jeg glemte et godt stemningsband jeg selv ofte setter på hvis jeg vil slappe av:

Very good!

Ok, jeg skal gjøre det! (Jeg har ikke hørt noe av dem tror jeg.)

:)

hare1365380455
Skrevet

Forsøk Twin Peaks også. Deilig musikk! :)

Deilig mystisk? Plutselig ble det så mange tips, så det var jo bra!

Skrevet

Jeg har en cd (gammel, vel å merke), som er perfekt avslapnings/meditasjonsmusikk. Vangelis - Voices. Hvis jeg skal bare anbefale en sang til f.eks. nedlasting, må det blir "Ask the mountains". Utrolig fin og avslappende sang.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har en cd (gammel, vel å merke), som er perfekt avslapnings/meditasjonsmusikk. Vangelis - Voices. Hvis jeg skal bare anbefale en sang til f.eks. nedlasting, må det blir "Ask the mountains". Utrolig fin og avslappende sang.

Ja, Vangelis er fin musikk å slappe av til, selv om jeg ikke har noe forhold til dem.

Skrevet

Oops, det skulle visst egentlig under hovedinnlegget...

Men jeg har egentlig ikke noe "forhold" til de jeg heller, men har _en_ cd som jeg liker godt.

:-)

Skrevet

Very good!

Jeg har vært på konsert og har signert cd fra hele gjengen. Jepp.

Skrevet

Konkret anbefaling: Gandalf "From source to sea"

Ellers: Så og si alt av Vangelis og Kitaro, det meste av musikken til østerrikeren Gandalf (det er flere artister med det navnet - han fra østerrike er eneste med new age musikk).

hare1365380455
Skrevet

Konkret anbefaling: Gandalf "From source to sea"

Ellers: Så og si alt av Vangelis og Kitaro, det meste av musikken til østerrikeren Gandalf (det er flere artister med det navnet - han fra østerrike er eneste med new age musikk).

Takk for tips! :)

Skrevet

jeg har en enkelt favoritt cd- den heter medicine woman, og er av medwyn goodall. har egentlig ingen andre avslapingscder...denne fungerer så utrolig godt for meg.

hare1365380455
Skrevet

jeg har en enkelt favoritt cd- den heter medicine woman, og er av medwyn goodall. har egentlig ingen andre avslapingscder...denne fungerer så utrolig godt for meg.

Takk for tips! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...