Gå til innhold

Øyegalleriet - igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er flere og flere som etter en stund mailer meg og vil tas vekk fra øyegalleriet - på tross av at det står på innsendingsskjemaet at man skal la være å sende inn bilde hvis man ikke vil være der.

Derfor lurer jeg på følgende: Skal galleriet fortsette å være åpent for alle, eller skal man ha brukernavn og passord for å få se det (et alternativ til det vanlige Galleriet, fortsatt for de mer sjenerte)? Eller skal vi bare ta det ned?

Og nei - jeg er ikke interessert i å høre meningene til de som ikke har sine uskyldsblå der :-)

"........................................"

Skrevet

Du kan vel bare ta det ned hvis det blir for mye stress med det. Var jo bare ment som en liten artig greie, og det blir det jo ikke hvis du må drive og styre med det hele tiden. :)

Hvis vi skal ha passord og alt det der, så kan man jo like gjerne melde seg inn i det "vanlige" galleriet.

Det synes nå jeg. Og jeg er i øyegalleriet. :)

Skrevet

For meg kan du bare ta det ned. Har ikke noen voldsomme synspunkter...

Kom på at jeg har glemt å svare på mail, men jeg er svært enig i forslaget ditt! Long time :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Var jo ment som en artig vri, og ingen blir tvunget til og sende bilde.

For min del kan det bare stå, har jeg sendt inn bilde, ja så har jeg det.

Så sant ingen finner på og trakasere meg noe voldsomt, så skal bildet stå der.

Var jo ikke meningen at det skulle bli en masse styr for deg.

Ser ikke helt vitsen med passord, da kan folk heller sende inn bilde til Dol-galleriet.

Skrevet

Da er det foreløpig 100% oppslutning om å ta det ned. Hvis det ikke skal taes ned i løpet av dagen, så må det være mange som fortsatt vil ha det der.

"............................................."

Skrevet

Du kan vel bare ta det ned hvis det blir for mye stress med det. Var jo bare ment som en liten artig greie, og det blir det jo ikke hvis du må drive og styre med det hele tiden. :)

Hvis vi skal ha passord og alt det der, så kan man jo like gjerne melde seg inn i det "vanlige" galleriet.

Det synes nå jeg. Og jeg er i øyegalleriet. :)

Enig.

Og jeg er også der - eller er jeg borte nå? (Har ikke sjekka etter at jeg ønska meg ut.)

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk skal styre så mye - har man sendt inn bilde, så har man sendt inn bilde.

Men dersom det innebærer masse jogg og tukl for deg, må du gjerne ta det bort.

Passordbeskyttelse ser jeg ikke helt vitsen med - da kan man jo like gjerne bruke DOL-galleriet?

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk skal styre så mye - har man sendt inn bilde, så har man sendt inn bilde.

Men dersom det innebærer masse jogg og tukl for deg, må du gjerne ta det bort.

Passordbeskyttelse ser jeg ikke helt vitsen med - da kan man jo like gjerne bruke DOL-galleriet?

"Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk skal styre så mye - har man sendt inn bilde, så har man sendt inn bilde."

Det var det jeg prøvde å klargjøre på innsendingsskjemaet, da. Men det er vel som en vanlig bruksanvisning, hvor det står at hvis man åpner lokket så gjelder ikke garantien, og hvor folk likevel ringer og lurer på hvorfor ikke garantien gjelder når de har åpnet lokket :-)

".........................................."

Skrevet

Du kan godt ta den ned for min del, det er jo grenser for hvor mange ganger jeg vil se enkelte dyyypt inn i øynene...

-men det var litt artig, da :-)

Gjest min meningeningen
Skrevet

Min mening får du uten å be om det:P Syns dere skal ha det oppe fotsatt. Var artig å finne ut at det er en bekjent som skjulte seg under et av nickene! :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Klart at det bør være der:-/

Hva er det som går av folk her inne? først vil de stilles ut - og så griper angsten dem.

Skrevet

For min del spiller det ingen rolle, vi ble jo som du sier advart på forhånd, så de som la ut bilder burde vel ha tenkt seg om to ganger før de gjorde det.

Skrevet

folk visste jo at dette ble åpent når de sendte inn bilde.

Skrevet

Dette visste alle som sendte inn bilde, de burde tenkt seg om litt før:-)

Synes du skal la det være åpent jeg, og blir det så komplisert at man må bruke passord er det bedre å gå tilbake til kun gode gamle galleriet:-)

Det er jo kun snakk om et par øyne, skjønner ikke problemet til folk jeg..!

Gjest Hanneline
Skrevet

Dette visste alle som sendte inn bilde, de burde tenkt seg om litt før:-)

Synes du skal la det være åpent jeg, og blir det så komplisert at man må bruke passord er det bedre å gå tilbake til kun gode gamle galleriet:-)

Det er jo kun snakk om et par øyne, skjønner ikke problemet til folk jeg..!

Er det et galleri? HVOR?

Skrevet

Jeg synes du kan etterkomme ønskene. Det er vel viktigere at vi er greie med hverandre, enn at prinsippet 'gjort er gjort' ris til døde.

Øyegalleriet er/var en selskapslek et øyeblikk, så for min del kan du bare avslutte.

Foto/passord er for øvrig godt etablert med bassistens arkiv.

Skrevet

Syntes det var et artig påfunn, men det er jo du som har jobben når folk vingler og skifter mening fra dag til dag.

Jeg sendte mitt øyebilde til flisa - så du har fått det derfra.

Gjør som du vil du Prozak. Det er tross alt du som har jobben med det, eller jobb og jobb, men iallefall mye styr når det blir slik. Vi andre (de fleste vel?) har bare gleden av det.

Åsså jeg som hadde tenkt å sende inn et bilde som var mye finere. Jaja, samme kan det være.

You are the boss :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...