DarkPink Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 *gjesp* Det var så kjedelig å stå opp til århundrets to verste og usaklige kverulanter, at jeg trenger en munter diskusjon igjen (sikkert noen som greier å krangle på det her også, da, men) Hva er deres yndlingssitater, ordtak, e.l? Jeg synes f.eks "the heart has it's reasons wich reasons do not know" og så var det en som sa til meg i går når vi ga etter for sjokoladehungeren at "det som ikke er sunt for kroppen, er sunt for sjelen" =) 0 Siter
collins Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 "Det er bedre hoppe over bekken etter ti fugler, enn å være dobbelt så langt fra det sure eplet i postkassa", synes jeg er et fint ordtak. 0 Siter
Patsi Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 "Det er bedre hoppe over bekken etter ti fugler, enn å være dobbelt så langt fra det sure eplet i postkassa", synes jeg er et fint ordtak. Hehe, ja den var dyp :-D 0 Siter
collins Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Hehe, ja den var dyp :-D Mye livsvisdom i det ordtaket. "dyp", skrev du.....mente du bekken? 0 Siter
Patsi Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Mye livsvisdom i det ordtaket. "dyp", skrev du.....mente du bekken? Javisst, hva ellers? Det sure eplet? ;-) 0 Siter
collins Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Javisst, hva ellers? Det sure eplet? ;-) ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.