Gå til innhold

Øyegalleriet - nesten bare fjortissdamer?

Anbefalte innlegg

Gjest Betrakteren
Skrevet

Enten er det bare fjortissdamer som knapt har blitt kjønnsmodne, som frekventerer DOL, eller så begynner jeg å bli gammel.

Jeg satser på den første forklaringen... *s*

Gjest Gamlinger her, og meg da
Skrevet

Fjortiser?? Ser da ut som alle er gamlinger der. Fra førti og opp, med unntak av noen småbarnsforeldre i tyveårene. Mannfolkene med øyne der vil jeg ikke kommentere en gang..

Skrevet

syns det var flest katter, jeg, og de har jeg litt trøbbel med å aldersbestemme bare ut fra øynene. Noen av dem var rimelig små tror jeg...

Gjest Betrakteren
Skrevet

Er du den jeg tror du er? ;-)

Nei, men du var en av de jeg tenkte på (no offence!). *s*

Skrevet

Nei, men du var en av de jeg tenkte på (no offence!). *s*

Kan vel ikke bli fornærmet over at du mener at jeg er fjortissaktig rundt mitt ene øye! ;-) Det må jo bety lite rynker i min middelalderske tilstand (eventuelt at kameraet har softa med ned ekstra mye! *S*)

hare1365380455
Skrevet

syns det var flest katter, jeg, og de har jeg litt trøbbel med å aldersbestemme bare ut fra øynene. Noen av dem var rimelig små tror jeg...

Ildere kanskje?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Fjortiser?? Ser da ut som alle er gamlinger der. Fra førti og opp, med unntak av noen småbarnsforeldre i tyveårene. Mannfolkene med øyne der vil jeg ikke kommentere en gang..

Jentene der inne er kjempeflotte.

Jeg er jo en tilårskommen fyr, med barn på deres alder (i hvert fall noen av dem)

Skrevet

vet ikke hvor gammel du er, men jeg er 36, så hvis noen kaller meg fjortissdame, tar jeg det som et kompliment :o)

Skrevet

Kanskje fjortissdamene er flinkere til å ssende inn deler av et bilde? Men hun som startet det var vel bestemor flisa!

Skrevet

Går ut fra at du ikke mente meg, ettersom det synes tydelig at jeg har begynnende rynker....men for ordens skyld er jeg 33.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes bare det er hyggelig å bli kalt fjortisdame, jeg.

Skrevet

Jeg synes bare det er hyggelig å bli kalt fjortisdame, jeg.

*LOL*

laguna1365380434
Skrevet

Det tar jeg også som et kompliment, jeg er 31..;-)

Skrevet

hehe..er ikke noen fjortiss, men heller ikke veldig gammel.. 27 er akkurat passe;)

Skrevet

Hvordan i all verden klarer du å dra den konklusjonen? Som Cleese sa: "Define the logic underlining that conclusion."

".........................................."

Gjest LucySky
Skrevet

Hvordan i all verden klarer du å dra den konklusjonen? Som Cleese sa: "Define the logic underlining that conclusion."

".........................................."

Kanskje alle vi ikke-fjortisen er 1)redde for at noen skal kjenne oss igjen (jeg har, meget overraskende, kjent igjen en person på det galleriet) 2)har ikke utstyret som skal til (pc-og kameramessig).

For meg gjelder begge deler.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Kanskje alle vi ikke-fjortisen er 1)redde for at noen skal kjenne oss igjen (jeg har, meget overraskende, kjent igjen en person på det galleriet) 2)har ikke utstyret som skal til (pc-og kameramessig).

Hva skjer hvis vi blir kjent igjen?:-/

Skrevet

For å si det enkelt: Det er ikke overvekt av "fjortiser" i det galleriet. Det kreves kun det blotte øye for å se at det er mange forskjellige aldre representert.

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...