Prozak Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Hva skjer hvis vi blir kjent igjen?:-/ Da får du døren nedrendt av voltektsforbrytere, stalkere og andre psykopater :-) "............................................" 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Da får du døren nedrendt av voltektsforbrytere, stalkere og andre psykopater :-) "............................................" Jøss - jeg har alltid drømt om å bli voldtatt:) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 For å si det enkelt: Det er ikke overvekt av "fjortiser" i det galleriet. Det kreves kun det blotte øye for å se at det er mange forskjellige aldre representert. "............................................" Meg meg på stallen blir gjennomsnittet greit, og alle i satt alder:) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Da får du døren nedrendt av voltektsforbrytere, stalkere og andre psykopater :-) "............................................" Håper at utsatte personer skjønte at dette var ironi. 0 Siter
amber sun Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Hva skjer hvis vi blir kjent igjen?:-/ Hvis vi blir kjent igjen så får vi høre det bl.a. på jobb...hva vi har plapra om på dol... ;-P 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Hvis vi blir kjent igjen så får vi høre det bl.a. på jobb...hva vi har plapra om på dol... ;-P Sjefen min leser det jeg skriver her, likevel ber hun meg fortsatt på middag:) 0 Siter
amber sun Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Sjefen min leser det jeg skriver her, likevel ber hun meg fortsatt på middag:) Vel, jeg tror det hadde blitt litt av en "middag" om alt det jeg skriver her hadde kommet ut på jobb... *iik* 0 Siter
Osiris Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 hehe, fjortis? Jeg kunne nå vært mora til mange i øyegalleriet, så jeg er nok langt i fra noen fjortis. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 For mitt vedkommende er det nok mer snakk om fjørtis.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.