Gjest sjokkert frue Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Upassende oppførsel! http://www.dagbladet.no/kultur/2005/10/18/446801.html 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Njaa, forsåvidt. Men jeg lar meg ikke hisse opp av dette, hverken på den ene eller andre måten... 0 Siter
muriel Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Tåpelig, ja - men heller ubetydelig. De går vel neppe over i verdenshistorien, for å si det sånn. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Synes det er alt for få vokalister som gir publikum oralsex fra scenen. Godt med noen innovative band som forsøker å sette en ny standard, og med det gjøre framtidige konsertopplevelser til orgasmiske begivenheter. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Synes det er alt for få vokalister som gir publikum oralsex fra scenen. Godt med noen innovative band som forsøker å sette en ny standard, og med det gjøre framtidige konsertopplevelser til orgasmiske begivenheter. haha :-) 0 Siter
Platina Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Synes ikke dette er noe å bli støtt av. Regner med det bare var voksne folk i salen. "Noe som minnet om munnsex" stod det. Regner med det var ikke mye seriøst over det nei. 0 Siter
Velouria Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Sex støter meg sjeldent og særlig ikke i former og settinger som dette. De som gikk å så dette bandet hadde sannsynligvis litt bakgrunnsinfo om bandet og visste at de innimellom kan gjøre frekke stunts. Selv har jeg aldri hørt om bandet, men jeg hadde ikke brydd meg om noen hadde sex på scenen på en konsert jeg var. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Kan ikke klare å bli verken støtt, sjokkert eller oppbragt over dette. Beklager. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Synes det er alt for få vokalister som gir publikum oralsex fra scenen. Godt med noen innovative band som forsøker å sette en ny standard, og med det gjøre framtidige konsertopplevelser til orgasmiske begivenheter. "Synes det er alt for få vokalister som gir publikum oralsex fra scenen." Rockbitch :-) "............................................" 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Det går det da ikke an å ta anstøt av? Ja til mere umotivert nakenhet,det er gøy! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.