Gjest Curtainstupid Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Hjelp meg! Jeg skal skaffe gardiner til en stor stue med masse forskjellige vinduer: * Høye vinduer i trappeoppgang * Lavt vindu høyt oppe på vegg * Stor dobbel terrassedør fra gulv til tak * 3 høye vanlige stuevinduer ved siden av hverandre. Ønsker å kunne trekke for gardinene nå når det er mørkt om kveldene, så de "nymotens" panelgardinene er ikke noen god løsning. Jeg finner ingen ferdigsydde jeg liker eller som passer, men jeg er innehaver av en symaskin. Noen tips/hva har dere i heimen? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Hva med noen lyse gjennomsiktige gardiner og så kan du ha persienner som du trekker ned om kvelden, vi har det og det er ingen som ser inn her da. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Her går det mye i trepersienner. De vinduene som ikke er i de vanlige oppholdsrommene har kun persienner, jeg kan enten ha de halvt oppe (som en gardinkappe), jeg kan ha de helt nede, men åpne osv osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.