Gå til innhold

lurer på noe

Gjest er jeg veldig unormal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du helt på rusk? Det er IKKE 'unormalt' at du ikke har hatt sex i en alder av 16 (!).

Vent og atter vent til du får deg en hyggelig kjæreste og dere har vært sammen en god stund.

Skrevet

For noen dårlige venninner du har!

Da jeg var 16 møtte jeg også sex-press, men det var fra gutter, ikke venninnene mine!

Det var flere gutter som tilbød seg å "hjelpe meg" fordi de hevdet at jeg var den eneste 16-årige jomfruen de visste om.

Jeg brukte å svare at da fikk jeg vel være unntaket, da. I det miljøet jeg da var i, trodde jeg også at jeg var den eneste som ikke hadde debutert.

Det var faktisk en stor lettelse da jeg et par år etter kom i et annet miljø og oppdaget at der var det så godt som ingen av jentene som hadde "gjort det".

Skrevet

"Er det veldig unormalt å være jomfru når man er 16 år?"

Nei, det er veldig vanlig.

"Jeg har ikke lyst i det hele tatt!!!"

Da er det unormalt dumt å gjøre det.

"Men de sier at det er unormalt og at jeg bare må gjøre det snart!"

Det er en helt idiotisk påstand. Eller faktisk TO helt idiotiske påstander. Og veldig umodent.

"Er det mange som ikke har ligget med en gutt når de er 16?"

Ja. Og mange av de som sier at de har gjort det, lyver.

"Syns dere at jeg bare skal si at jeg har gjort det?"

Nei. Det er mye modnere å si det som det er. Eller du kan si at det ikke raker dem, for det gjør det ikke.

"For jeg vil ikke i det hele tatt!!!!!"

Du kommer til å angre veldig dersom du gjør noe du ikke vil. Det gjelder minst like mye i seksuell sammenheng som i alle andre situasjoner.

Skrevet

Jeg var jomfru da jeg var 16 år, men det er så lenge siden at det kanskje ikke "tells"? *S*

Gjest Kulla Gulla
Skrevet

Gjennomsnittsalderen for debut for jenter er 17 år, så du er helt normal. Det der med 17 betyr slett ikke at du bør få panikk til neste år heller, mange venter lenge etter det. Det viktigste er ikke hvor gammel du er, men at du i det hele tatt har en kjæreste du har lyst til å gjøre det med. Hvem som helst duger ikke, det blir bare teit. Og man trenger ikke å ha sex med en gang man har en kjæreste heller. Hva venninner gjør og mener betyr ingen ting, bare si til dem at du nok er kresen og vil vente på "den kjekkasen" først.

Gjest nøffnøff
Skrevet

jeg hadde nok av sjanser men valgte å vente til jeg var 18,5 år. min nåværende kjæreste som jeg fikk 2 år senere ahdde ikke debutert, og han var da 23. og han har alltid hatt nok av meget interesserte jenter etter seg....litt av slaget"jeg ser du er forelsket i ho ved siden av deg men det hindrer ikke meg i å prøve". si til de venninnene dine at de kan klappe igjen og bruke energien sin på noe viktigere enn ditt sexliv. dessuten viser undersøkelser at en dårlig og angrende debut faktisk ofte kan føre til en generelt dårligere kvalitet på sexlivet senere. så det så:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...