Gjest midia Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Mannen min sto i dusjen og plutselig ble hånda hans "rar" Nå har han ingen kraft i pekefingeren på den hånda. Hudfargen er også bleikere på den hånda. Hva skjedde/skjer? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Kan det ligge nerver i klem? Har han vond/stiv nakke? 0 Siter
keinstein Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Kun pekefinger? Den nerven betjener også langfinger og merkelig nok halve ringfingeren. så nerven er det ikke da. Blodpropp i underarmen? Et lite slag? 0 Siter
kizmiaz Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Såkalt "likfinger" ? Heter "Raynards syndrom" på fagspråket. Kommer visstnok av sirkulasjonsproblemer, evt. forårsakes av stress eller nevrologiske forstyrrelser. Folk som feks arbeider med pressluftbor og verktøy som rister kraftig kan også få dette. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Såkalt "likfinger" ? Heter "Raynards syndrom" på fagspråket. Kommer visstnok av sirkulasjonsproblemer, evt. forårsakes av stress eller nevrologiske forstyrrelser. Folk som feks arbeider med pressluftbor og verktøy som rister kraftig kan også få dette. Da er det sikkert pga av at han brukte slegge for å slå ned noen påler samme dag. Han nekter for at det er grunnen,men det er sikkert det. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Kan det ligge nerver i klem? Har han vond/stiv nakke? Ikke noe vondt andre steder. Det er Sikkert som kizmiaz sier. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Kun pekefinger? Den nerven betjener også langfinger og merkelig nok halve ringfingeren. så nerven er det ikke da. Blodpropp i underarmen? Et lite slag? Se mitt svar til kizmiaz. 0 Siter
kizmiaz Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Da er det sikkert pga av at han brukte slegge for å slå ned noen påler samme dag. Han nekter for at det er grunnen,men det er sikkert det. Tenker det er grunnen, ja. Da går det sikkert over igjen med litt hvile. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Se mitt svar til kizmiaz. Interessant. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.