Gå til innhold

FU: Hva er det dummeste du har gjort i livet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kan vi lære litt av hverandre her.

Svar gjerne anonymt.

Det dummeste jeg har gjort, må være å komme opp i et trekantdrama

bestående av en stk gift kone og mann, og kameraten hans...

Noen bedre?

Gjest Knoll&tott
Skrevet

Tilgitt søsteren min for å være utro med MIN mann :-((

Skrevet

Ånei... :-(

Skrevet

Lot meg fotografere naken av en ex-kjæreste. Håper ingen andre er så dumme.

Skrevet

Å ikke kjøpe leilighet i Oslo når jeg bodde der på slutten av 80-tallet. Vi leide leilighet i over 10 år. Hadde vi kjøpt, hadde vi trolig sittet med en million i overskudd etter salg...

Men, det er kanskje ikke det verste man kan angre på da ;-)

fei1365380229
Skrevet

Er det fortsatt din mann?

Gjest Knoll&tott
Skrevet

Er det fortsatt din mann?

Ja, men ingenting er som før lenger :-((

mil1365380270
Skrevet

Ja, men ingenting er som før lenger :-((

Du har min dypeste medfølelse! Også søsteren din da?! Hva med mannen, klarte du å tilgi han? Klarer du egentlig å tilgi noen av dem, vet ikke om jeg hadde klart det...

Skrevet

Lot meg fotografere naken av en ex-kjæreste. Håper ingen andre er så dumme.

Heh-heh - mange er så "dumme".

Jeg har hatt fotografier av ex-er - de har blitt destruert, og aldri kommet ut etter endt forhold.

"............................................."

Gjest Knoll&tott
Skrevet

Du har min dypeste medfølelse! Også søsteren din da?! Hva med mannen, klarte du å tilgi han? Klarer du egentlig å tilgi noen av dem, vet ikke om jeg hadde klart det...

mannen min har jeg prøvd å tilgi. Men klarer det ikke med søsteren min. Hun har skrevet masse meldinger til meg med forskjellig vås. Jeg har ikke svart henne...

mil1365380270
Skrevet

mannen min har jeg prøvd å tilgi. Men klarer det ikke med søsteren min. Hun har skrevet masse meldinger til meg med forskjellig vås. Jeg har ikke svart henne...

Lojaliteten fra søsken tar jeg for gitt. Hadde mistet fotfestet fullstendig, om jeg var deg. Det skal bare ikke kunne skje. Skjønner godt at du ikke svarer, det skal du bare gjøre om det er fordi det hjelper deg.

Men hva gjør dere i julen, eller andre tilfeller hvor man treffer familien? Og hvordan skjuler du det for ungene? Vet foreldrene dine noe?

Fy fillern for en situasjon å havne i! Manen din kan du kvitte deg med, men dere har alltid barna. Søsteren din vil du alltid, på en eller annen måte, måtte forholde deg til p.g.a. familien.

Må bare si de er noen forbannede tullinger begge to, håper de lider og angrer skikkelig!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror ikke jeg har gjort så mye dumt. I hvert fall ikke noe jeg virkelig angrer på. Egentlig ikke så mye jeg angrer på i det hele tatt. Diverse småting er det naturligvis, men ikke noe som er verdt å dvele ved.

Men det er sikkert en del ting jeg har angret på at jeg ikke har gjort, dog dveler jeg ikke så mye her heller. Forsøker heller å lære, ta tak i ting, og skjerpe meg generelt.

Alle gjør dumme ting.

Gjest Knoll&tott
Skrevet

Lojaliteten fra søsken tar jeg for gitt. Hadde mistet fotfestet fullstendig, om jeg var deg. Det skal bare ikke kunne skje. Skjønner godt at du ikke svarer, det skal du bare gjøre om det er fordi det hjelper deg.

Men hva gjør dere i julen, eller andre tilfeller hvor man treffer familien? Og hvordan skjuler du det for ungene? Vet foreldrene dine noe?

Fy fillern for en situasjon å havne i! Manen din kan du kvitte deg med, men dere har alltid barna. Søsteren din vil du alltid, på en eller annen måte, måtte forholde deg til p.g.a. familien.

Må bare si de er noen forbannede tullinger begge to, håper de lider og angrer skikkelig!

Jeg skal passe på å ikke komme hjem til mine foreldre når jeg vet at hun kommer... foreldrene mine vet alt, og svigermor vet litt... Svigerfar vet ingenting - han blir bare så sinna... Hun skriver medinger til meg om hvor glad hun er i meg å sånn, men en gjør ikke sånt mot en en er glad i.....

*snufs*

Gjest idiotisk selvsagt
Skrevet

Å la meg bli sjekket opp av den 16 år eldre sjefen min, da jeg var ung og naiv 21 åring. Og sjefen var gift trebarnspappa.

Ikke smart, nei.

mil1365380270
Skrevet

Jeg skal passe på å ikke komme hjem til mine foreldre når jeg vet at hun kommer... foreldrene mine vet alt, og svigermor vet litt... Svigerfar vet ingenting - han blir bare så sinna... Hun skriver medinger til meg om hvor glad hun er i meg å sånn, men en gjør ikke sånt mot en en er glad i.....

*snufs*

*trøsteklem* Nei, man gjør ikke sånn mot noen man er glad i. Og ikke noen man har respekt for! Hun har muligens lært sin lekse, og dessverre gikk det så grusomt ut over deg. Hjelper jo ikke deg så mye at hun er glad i deg nå, ulykken har allerede skjedd.

Du er tøff som har fortalt familien! Bare ikke la de komme på banen som meglere. Det skjer fort, for de hater sikkert at dere er uvenner.

Gjør det klart at dette er din sorg, og det skal de forholde seg til på den måten du vil, når du er der. Det er opp til deg å si fra om ting skal bli annerledes. Håper de følger opp det med å si fra om søsteren din kommer...

Mannen din må jo også føle seg bra dum... Han gleder seg nok til familiesammenkomster, tenker jeg ;-) Til pass for han!

Gjest Knoll&tott
Skrevet

*trøsteklem* Nei, man gjør ikke sånn mot noen man er glad i. Og ikke noen man har respekt for! Hun har muligens lært sin lekse, og dessverre gikk det så grusomt ut over deg. Hjelper jo ikke deg så mye at hun er glad i deg nå, ulykken har allerede skjedd.

Du er tøff som har fortalt familien! Bare ikke la de komme på banen som meglere. Det skjer fort, for de hater sikkert at dere er uvenner.

Gjør det klart at dette er din sorg, og det skal de forholde seg til på den måten du vil, når du er der. Det er opp til deg å si fra om ting skal bli annerledes. Håper de følger opp det med å si fra om søsteren din kommer...

Mannen din må jo også føle seg bra dum... Han gleder seg nok til familiesammenkomster, tenker jeg ;-) Til pass for han!

Tusen takk for de ordene :-)

Gjest Knoll&tott
Skrevet

Hun håper i det lengste på tilgivelse, men det får hun ikke hos meg - ikke ennå iallefall...

mil1365380270
Skrevet

Hun håper i det lengste på tilgivelse, men det får hun ikke hos meg - ikke ennå iallefall...

Hun kommer til å håpe på tilgivelse resten av livet. Hun har jo oppført seg helt uhørt. Og det har mannen din også. Din oppgave er å tenke på hva som er best for deg, ikke å gjøre livet deres enklere. Man skal ikke dyrke hevnen, det er negativt i lengden. Men man skal ikke late som alt er greit for mye heller, det spiser en opp innvendig. Ønsker deg alt godt! :-)

Gjest Knoll&tott
Skrevet

Hun kommer til å håpe på tilgivelse resten av livet. Hun har jo oppført seg helt uhørt. Og det har mannen din også. Din oppgave er å tenke på hva som er best for deg, ikke å gjøre livet deres enklere. Man skal ikke dyrke hevnen, det er negativt i lengden. Men man skal ikke late som alt er greit for mye heller, det spiser en opp innvendig. Ønsker deg alt godt! :-)

Tusen takk...

Skrevet

Jeg har gjort mye dumt..

Men den gangen jeg hadde sex med min (ex)kjærestes bestekamerat på byen er vel noe av det dummeste jeg har gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...