Gå til innhold

FU: Hva er det dummeste du har gjort i livet ditt?

Anbefalte innlegg

Gjest rotløs
Skrevet

Ånei... :-(

Det er sikkert ikke det aller dummeste jeg har gjort, men det er noe jeg er utrolig flau over. Var 18 år da jeg ringte i fylla midt på natta til lensmannsvakta, og dikta opp en historie om at noen var påkjørt en plass. Jeg stakk av fra telefonkiosken, så ringte jeg igjen og gav de en ny melding. De måtte gjøre en ny utrykning. Men denne gangen var de etter meg. Jeg greide å stikke av fra politiet med å løpe gjennom flere hager og gjømme meg i en garasje, og trodde jeg slapp unna. Men neste dag troppet politiet opp i hybelhuset, den jeg bodde og pratet moral. Jeg blånektet, men de trodde ikke et sekund på meg. Fyttirakkern hvor flau jeg er over denne episoden...

Skrevet

Det er sikkert ikke det aller dummeste jeg har gjort, men det er noe jeg er utrolig flau over. Var 18 år da jeg ringte i fylla midt på natta til lensmannsvakta, og dikta opp en historie om at noen var påkjørt en plass. Jeg stakk av fra telefonkiosken, så ringte jeg igjen og gav de en ny melding. De måtte gjøre en ny utrykning. Men denne gangen var de etter meg. Jeg greide å stikke av fra politiet med å løpe gjennom flere hager og gjømme meg i en garasje, og trodde jeg slapp unna. Men neste dag troppet politiet opp i hybelhuset, den jeg bodde og pratet moral. Jeg blånektet, men de trodde ikke et sekund på meg. Fyttirakkern hvor flau jeg er over denne episoden...

Det var ikke akkurat det lureste du har gjort nei. Problemet med sånt er jo at det kan ende med at andre ikke får hjelp.

Hva var hensikten med stuntet?

Men hvordan fant de ut at det var deg?

Tenker hjertet banket godt da de sto på døra di, hehe.

Skrevet

Tilgitt søsteren min for å være utro med MIN mann :-((

Huffda, stakkars deg, dette er jo dobbelt svik også.

Hvordan fant du ut dette da? Var det et engangstilfelle eller skjedde det flere ganger?

Skjønner ikke at du klarer å leve sammen med han lenger etter noe sånt.

Utroskap kunne jeg nok tilgi, men ikke med en som så nær meg.

Gjest Knoll&tott
Skrevet

Huffda, stakkars deg, dette er jo dobbelt svik også.

Hvordan fant du ut dette da? Var det et engangstilfelle eller skjedde det flere ganger?

Skjønner ikke at du klarer å leve sammen med han lenger etter noe sånt.

Utroskap kunne jeg nok tilgi, men ikke med en som så nær meg.

to ganger... Han har jeg tilgitt siden hun egentlig har innrømt at det var hun som la opp til det (men han var likevel med på det :-(( )

kommer til å ta lang tid (om det skjer) å tilgi henne...

Skrevet

to ganger... Han har jeg tilgitt siden hun egentlig har innrømt at det var hun som la opp til det (men han var likevel med på det :-(( )

kommer til å ta lang tid (om det skjer) å tilgi henne...

Skjønner godt at du har problemer med å tilgi henne. Ikke godt å si hvem av dem som har vært verst, men kanskje henne, fordi hun er søsteren din.

Kanskje hun lider av noe eiesyke her? Nå har jo ikke du noe som er noe spesielt unikt, hun har jo hatt det samme.

Skjønner ikke helt hvordan du klarer å tilgi han heller.

Ønsker deg lykke til fremover.

Gjest rotløs
Skrevet

Det var ikke akkurat det lureste du har gjort nei. Problemet med sånt er jo at det kan ende med at andre ikke får hjelp.

Hva var hensikten med stuntet?

Men hvordan fant de ut at det var deg?

Tenker hjertet banket godt da de sto på døra di, hehe.

Hensikten var vel et ønske om oppmerksomhet eller spenning... har lurt på det selv.

De hadde kjørt ned til den telefonkioske jeg ringte fra, sett snurten av meg i det jeg la på sprang. Ene kjente meg fra før og siden jeg bodde i nærheten var det vel ikke så vanskelig å finne ut det...

Holdt på å dø av skam når de kom neste dag ja...

Skrevet

Hensikten var vel et ønske om oppmerksomhet eller spenning... har lurt på det selv.

De hadde kjørt ned til den telefonkioske jeg ringte fra, sett snurten av meg i det jeg la på sprang. Ene kjente meg fra før og siden jeg bodde i nærheten var det vel ikke så vanskelig å finne ut det...

Holdt på å dø av skam når de kom neste dag ja...

Hehe, må jo le også selv om det egentlig er ganske alvorlige saker.

Men fikk du sove om natten da? Så lenge de var så tett ved å ta deg, så regnet du vel med at de kanskje kunne ha en mistanke?

Er du jente eller gutt?

Dette er vel kanskje ikke dette du har skrytt mest av i ettertid hehe.

Gjest rotløs
Skrevet

Hehe, må jo le også selv om det egentlig er ganske alvorlige saker.

Men fikk du sove om natten da? Så lenge de var så tett ved å ta deg, så regnet du vel med at de kanskje kunne ha en mistanke?

Er du jente eller gutt?

Dette er vel kanskje ikke dette du har skrytt mest av i ettertid hehe.

Jente, nei dette har jeg ikke sagt til en levende sjel...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...