Gå til innhold

Noen som har erfaring med Azureus?

Anbefalte innlegg

Gjest azureus
Skrevet

Jeg får noen feilmeldinger som jeg ikke forstår bæra av og lurer på om noen her har vært borti azureus før?

Skrevet

Jeg har ikke, men det er likevel mulig jeg eller noen andre kan hjelpe deg. Men ingen kan hjelpe deg hvis du ikke forteller oss hva feilmeldingene er :)

Gjest azureus
Skrevet

Jeg har ikke, men det er likevel mulig jeg eller noen andre kan hjelpe deg. Men ingen kan hjelpe deg hvis du ikke forteller oss hva feilmeldingene er :)

Jeg får aldri grønne "fjes" når jeg laster ned. Hjelpesidene til azureus sier at jeg har et NAT problem og tilbyr kjappe grep for å ordne dette. Jeg har gjort alt jeg kan, og i går fikk jeg endelig til å laste ned med superfart i forhold til tidligere. Men i natt stoppet det helt opp, med feilmelding som dessverre forsvant før jeg fikk sett ordenlig på den. Det var iallefall klart at det hadde noe med Java å gjøre. Jeg får også beskjed om å skru på Java i nettleseren inne på Dagbladets sider i forbindelse med video. Jeg har lastet ned siste versjon av Java og får beskjed om at den er komplett og fungerer fint. Likevel får jeg feilmeldinger.

Jeg bruker Firefox.

Gjest azureus
Skrevet

Jeg har forresten blå fjes nå, med Tracker Status Connection Error. Jeg ser også ofte Scrape Error.

Skrevet

Jeg får aldri grønne "fjes" når jeg laster ned. Hjelpesidene til azureus sier at jeg har et NAT problem og tilbyr kjappe grep for å ordne dette. Jeg har gjort alt jeg kan, og i går fikk jeg endelig til å laste ned med superfart i forhold til tidligere. Men i natt stoppet det helt opp, med feilmelding som dessverre forsvant før jeg fikk sett ordenlig på den. Det var iallefall klart at det hadde noe med Java å gjøre. Jeg får også beskjed om å skru på Java i nettleseren inne på Dagbladets sider i forbindelse med video. Jeg har lastet ned siste versjon av Java og får beskjed om at den er komplett og fungerer fint. Likevel får jeg feilmeldinger.

Jeg bruker Firefox.

Neste gang feilmeldingene dukker opp, noter nøyaktig hva som står i dem og skriv det inn her.

Du kan også forsøke å avinstallere Java, omstarte maskinen, og så reinstallere. Gå også inn på Windows Update og last ned det du finner av oppdateringer der.

Gjest azureus
Skrevet

Neste gang feilmeldingene dukker opp, noter nøyaktig hva som står i dem og skriv det inn her.

Du kan også forsøke å avinstallere Java, omstarte maskinen, og så reinstallere. Gå også inn på Windows Update og last ned det du finner av oppdateringer der.

Ved et eller annet mirakel har ting ordnet seg med Azureus, og jeg ser GRØNNE fjes! Riktignok bare av og til, men de sier det er OK så jeg godtar det. Får fremdeles ikke til å spille av video på dagbladet.no, men så lenge azureus funker så er det mer enn nok for meg. JUHU!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...