Gå til innhold

Føler du deg trygg når du sitter på do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha lest dette, må jeg si at jeg har blitt mer bekymret og titter godt ned i doen før jeg setter meg.

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1137482.ece

Hadde en stor utedo på hytta før og husker at jeg hadde fantasier som liten om at noen skulle stå under og klype meg når jeg satt der. Eller falle ned

men en pytonslange i doen???

Videoannonse
Annonse
IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg ble en gang bitt av en edderkopp på utedass.

Junior hovna opp voldsomt - nermest til normal størrelse.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg grøsset da jeg leste det!

Vi har utedo på hytta, og rett før vi skulle dit, var den en historie i media, om en mann som krøp ned i utedoer, for og se...Æsj..

Men jeg freaka helt ut, og noen måtte stå utenfor døra.

Nå kom jeg plutselig til og tenke på at det finnes hoggormer rundt om hytta... Bra hyttesesongen er over for i år ;-)

Gjest flashback
Skrevet

Err.. For noen år siden var jeg i Amazonas med to venner. På et motell, med vannklosett og greier, skulle vi slappe av. Jeg skulle på do, åpna lokket og der!!, kom en fargerik, liten jævel kryppende oppover med tunga (??) ut av kjeften.. Jeg skreik, kasta ned lokket og stelte meg opp på det.. Ropte som faen. Holdt meg resten av oppholdet.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg ble en gang bitt av en edderkopp på utedass.

Junior hovna opp voldsomt - nermest til normal størrelse.

hahaha ;o)

Skrevet

Ugg, jeg må lære meg å lese. Jeg trodde overskriften var "Føler du deg trygg når du sitter på DOL?". Jeg lurte på om dette var en tråd om personvern.

Skrevet

Ugg, jeg må lære meg å lese. Jeg trodde overskriften var "Føler du deg trygg når du sitter på DOL?". Jeg lurte på om dette var en tråd om personvern.

Jeg også =)

Skrevet

ja det kan jo dukke opp små krypdyr opp gjennom tastaturet mens man sitter her på DOL:)

Skrevet

Jeg gjorde det... inntil jeg leste linken.

Tusen takk, Timari! :-)

*kliper igjen rompa*

Skrevet

ja det kan jo dukke opp små krypdyr opp gjennom tastaturet mens man sitter her på DOL:)

Jeg har faktisk ikke så rent sjelden edderkopper over tastaturet, siden kontoret vårt er i en kjeller:( Egentlig husets mest utrivelige rom, (bortsett fra boder og vaskerom), og likevel sitter jeg her en del.Skjønn det den som kan.

Ellers føler jeg meg aldri helt trygg på do, men det er fordi at bortsett fra meg er det stort sett gutter som skvetter rundt på doet og doringen og golvet rundt og så videre. Å reise seg opp og kjenne at en er våt på låret(grøss) fører til hyppig dusjing og dovask. En 8-årings mammas lodd i livet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...