Gå til innhold

Rød leppestift?

Anbefalte innlegg

Gjest sluts_r_us
Skrevet

Jeg prøver å finne en ordentlig "fuck me"-rød leppestift, men synes det er vanskelig å finne en pen farge. Alle er enten rosa eller beige har jeg inntrykk av. Noen som har tips til merke/farge?

Skrevet

"Fuck me"rød leppestift *thi hi* det synes jeg var et godt navn! Har dessverre ikke sett noen med det navnet (det er alltid sånne "Evening glow", "rose red" eller lignende. "Fuck me" var egentlig mye mer beskrivende, synes jeg :-)

Når det er sagt: Jeg kjøpte en kjemperød leppestift til et "bad taste" party for ei uke siden eller så. Husker ikke hva den het, men det var en sånn "kissproof" leppestift i vinrød eske - kjøpt på H&M. Den var egentlig litt tøff, men krasja totalt med det gyselige rosa antrekket jeg hadde...

Gjest LucySky
Skrevet

"Fuck me"rød leppestift *thi hi* det synes jeg var et godt navn! Har dessverre ikke sett noen med det navnet (det er alltid sånne "Evening glow", "rose red" eller lignende. "Fuck me" var egentlig mye mer beskrivende, synes jeg :-)

Når det er sagt: Jeg kjøpte en kjemperød leppestift til et "bad taste" party for ei uke siden eller så. Husker ikke hva den het, men det var en sånn "kissproof" leppestift i vinrød eske - kjøpt på H&M. Den var egentlig litt tøff, men krasja totalt med det gyselige rosa antrekket jeg hadde...

Dior har alltid pleid - gjennom skiftende motetrender - å ha dyp, klarrød, OK: fuck me red, leppestift.

Egentlig har jeg tenkt meg avgårde og se etter en denne uka, for de jeg har nå er det enten fiolettskjær i eller noe brunligrosa, som ikke er den røde jeg skal ha.

Om vinteren er jeg så bleik, faktisk hvit, at det er flott med skikkelig rødt. Om sommeren da jeg er sånn mer beige, er det ikke noe særlig.

Skrevet

Var denne god? Føltes den bra å ha på og varte den lenge osv?

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har alltid en knallrød "fuck me" leppestift pålager,klart en må ha det! ;-)

Min nåværende er fra bodyshop, den har fin,ren ,rød farge, er drøy i bruk, den varer hele kvelden og legger seg pent og klumper ikke.

MEN den er tørr og må ha et lag lippgloss eller et strøk annen nøytral leppestift over, og den smitter drøyt av når den er nylagt.

Allikevel synes jeg at dette er en leppestift over gjennomsnittet, jeg har aldri funnet en som får fullpot uansett, og for meg er det tross alt viktigst at den har HELT riktig farge og at den er fin!

:-)

Skrevet

Var denne god? Føltes den bra å ha på og varte den lenge osv?

Ja, den var god. Holdt lenge og ble ikke så "tørr" som en del andre som varer lenge. Tro om den het noe sånn som "kissable" (eller hadde det i navnet?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...