Gå til innhold

FU: Hvor mange cm er du rundt låret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er en skikkelig tåpelig undersøkelse, men jeg trener og trener og går ikke ned der jeg vil :-(

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

6

• IngenLurerDenneGutten

6

• Prozak

3

• Aryane

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kommer vel litt an på hva du trener? Sykler du mye, eller spiller fotball f.eks får du jo mye muskler i lårene, og da blir det gjerne et par cm ekstra uten at man nødvendigvis er feit.

Skrevet

Kommer vel litt an på hva du trener? Sykler du mye, eller spiller fotball f.eks får du jo mye muskler i lårene, og da blir det gjerne et par cm ekstra uten at man nødvendigvis er feit.

Jeg sykler endel og tar styrketrening, men hvordan skal jeg gå ned rundt lårene da?

Skrevet

Jeg sykler endel og tar styrketrening, men hvordan skal jeg gå ned rundt lårene da?

Ikke godt å si, kommer an på forskjellige ting, er du slank i utganspunktet, eller er du overvektig?

Det er iallefall viktig å tøye godt ut etter at du har trent, er du flink til å tøye blir musklene lange og slanke, sluntrer du med tøyingen får du klumpete muskler.. Vel....en litt barnslig og enkel forklaring, men du skjønner sikkert hva jeg mener :o)

Gjest Aimabel
Skrevet

Sykling og styrketrening er bra trening, men hvis målet er å få smalere lår bør du nok satse mer på lavere belastning over lenger tid. Gå eller løpe f.eks

Skrevet

Ikke godt å si, kommer an på forskjellige ting, er du slank i utganspunktet, eller er du overvektig?

Det er iallefall viktig å tøye godt ut etter at du har trent, er du flink til å tøye blir musklene lange og slanke, sluntrer du med tøyingen får du klumpete muskler.. Vel....en litt barnslig og enkel forklaring, men du skjønner sikkert hva jeg mener :o)

Tull og tøys!

Det er viktig å tøye ut, men slett ikke for å få slanke muskler. Så ædda bædda til deg ;-)

Skrevet

Tull og tøys!

Det er viktig å tøye ut, men slett ikke for å få slanke muskler. Så ædda bædda til deg ;-)

man får lange slanke muskler hvis man tøyer ut på rette måten....så det så....BLÆ :o)

Skrevet

man får lange slanke muskler hvis man tøyer ut på rette måten....så det så....BLÆ :o)

Næhei! Gjø'kke det, serru.

Skrevet

Er ikke 56 cm veldig bra? Selv er jeg 54 cm, og har aldri tenkt at dette er for mye, snarere tvertimot.

Skrevet

Er ikke 56 cm veldig bra? Selv er jeg 54 cm, og har aldri tenkt at dette er for mye, snarere tvertimot.

Spørs jo hvor høy en er da veit du :), selv er jeg ikke så veldig høy.

Målet for være 54 cm og så være fornøyd med det. Jeg syns jeg ser meg i speilet og ser to store lår og en ganske stor rompe, resten er helt greit, prøver jeg å gå ned så går jeg bare ned på alle andre steder enn lårene og rompa. Typisk!

Skrevet

Spørs jo hvor høy en er da veit du :), selv er jeg ikke så veldig høy.

Målet for være 54 cm og så være fornøyd med det. Jeg syns jeg ser meg i speilet og ser to store lår og en ganske stor rompe, resten er helt greit, prøver jeg å gå ned så går jeg bare ned på alle andre steder enn lårene og rompa. Typisk!

En ganske vanlig, felles ting, for kvinner som ser seg i speilet og ser stor rumpe etc., er at de tar feil.

Men det har sikkert noe med dagens "mote" og "ideal" å gjøre, hvor kvinner helst ikke skal ha rumpe i det hele tatt.

".........................................."

Skrevet

Du gjør ikke det, gitt. I såfall hadde det vært veldig enkelt for alle å få store, klumpete muskler. Og kroppsbyggere som gikk i spagaten alle veier hadde ikke eksistert. Uttøyining er for å opprettholde bevegeligheten i muskler, scener og ledd, og for å forebygge skader.

"............................................."

Gjest Red Hot
Skrevet

hvor på låret da??? 48 på midten iallfall. har fått veldig slanke lår og fin rompe av spinning.

Skrevet

hvor på låret da??? 48 på midten iallfall. har fått veldig slanke lår og fin rompe av spinning.

Måler vel låret der det er tykkest, på meg så er det ganske langt oppe.

Skrevet

Du gjør ikke det, gitt. I såfall hadde det vært veldig enkelt for alle å få store, klumpete muskler. Og kroppsbyggere som gikk i spagaten alle veier hadde ikke eksistert. Uttøyining er for å opprettholde bevegeligheten i muskler, scener og ledd, og for å forebygge skader.

"............................................."

'scener'... hihi

*peke nese til prozak*

Skrevet

'scener'... hihi

*peke nese til prozak*

Ja...? "scener", du vet..."scener"...:-)

"............................................"

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Trener du bare for utseende, ikke resultater?

Skrevet

Ja...? "scener", du vet..."scener"...:-)

"............................................"

En indre opptreden da eller?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

En indre opptreden da eller?

Regner med at det er vekttrening det her snakkes om, knebøy(?)

Skrevet

Trener du bare for utseende, ikke resultater?

Hva mener du med ikke for resultatet? Jeg vil at resultatet skal være at jeg går ned rundt lårene :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...