Gå til innhold

FU: Hvor mange cm er du rundt låret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jer eg også 56 cm, men jeg er ca en halv meter mer rundt livet, så det er ikke bra. Når jeg slanker meg, går jeg dessverre ned i lårene, så går jeg opp rundt midjen etterpå...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

6

• IngenLurerDenneGutten

6

• Prozak

3

• Aryane

3

Mest aktive i denne tråden

lalala1365380457
Skrevet

hvor høy er du egentlig?

..for jeg har syltynne lår (får komentarer fra mange om det), og er 58cm på det tykkeste..skulle gjerne hatt større lår jeg (og rumpe)...tror jeg er helt forskjellig fra de fleste jenter i mitt ønske..heh..

Skrevet

hvor høy er du egentlig?

..for jeg har syltynne lår (får komentarer fra mange om det), og er 58cm på det tykkeste..skulle gjerne hatt større lår jeg (og rumpe)...tror jeg er helt forskjellig fra de fleste jenter i mitt ønske..heh..

Jeg er ikke mer enn 1.61

lalala1365380457
Skrevet

Jeg er ikke mer enn 1.61

hm..ok.. men synes uansett ikke det hørtes så mye ut? Sikker på at du ikke er akkurat passe? Er ikke noe pent med tynne lår da =)

Gjest Red Hot
Skrevet

Måler vel låret der det er tykkest, på meg så er det ganske langt oppe.

ok 51 cm er jeg på det tykkeste... 56 cm høres jo helt fint ut! Som sagt anbefaler jeg spinning. Du får lange seige muskler av det. De av mine venninner som tar masse knebøy (trener mage rumpe lår eller styrke på underkroppen framfor spinning), de har ganske kraftige lår istedet. De har begynt med spinning istedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...