fresja Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Jer eg også 56 cm, men jeg er ca en halv meter mer rundt livet, så det er ikke bra. Når jeg slanker meg, går jeg dessverre ned i lårene, så går jeg opp rundt midjen etterpå... 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 hvor høy er du egentlig? ..for jeg har syltynne lår (får komentarer fra mange om det), og er 58cm på det tykkeste..skulle gjerne hatt større lår jeg (og rumpe)...tror jeg er helt forskjellig fra de fleste jenter i mitt ønske..heh.. 0 Siter
Gjest 56 cm Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 hvor høy er du egentlig? ..for jeg har syltynne lår (får komentarer fra mange om det), og er 58cm på det tykkeste..skulle gjerne hatt større lår jeg (og rumpe)...tror jeg er helt forskjellig fra de fleste jenter i mitt ønske..heh.. Jeg er ikke mer enn 1.61 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg er ikke mer enn 1.61 hm..ok.. men synes uansett ikke det hørtes så mye ut? Sikker på at du ikke er akkurat passe? Er ikke noe pent med tynne lår da =) 0 Siter
Gjest Red Hot Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Måler vel låret der det er tykkest, på meg så er det ganske langt oppe. ok 51 cm er jeg på det tykkeste... 56 cm høres jo helt fint ut! Som sagt anbefaler jeg spinning. Du får lange seige muskler av det. De av mine venninner som tar masse knebøy (trener mage rumpe lår eller styrke på underkroppen framfor spinning), de har ganske kraftige lår istedet. De har begynt med spinning istedet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.