Gjest insektkiller Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Foreldrene er på ferie og samme dag de reiste oppdaget jeg masse småfluer over vasken, dette er tredje dagen, fremdeles er de der! Hvor kommer de fra? Og hvordan blir jeg kvitt de? Det er kun over vasken og rundt skapene over og under vasken de befinner seg... Det er verken frukt, annen mat eller planter i nærheten så jeg skjønner ikke hvor de kommer fra. Ingenting søppel heller, hva gjør jeg for å drepe dem?? 0 Siter
amber sun Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har kjøpt en spray som tar knekken på dem. Effekten varer i opptil 7 uker. Det er kjempebra, tar også vanlige fluer og edderkopper (!) Den heter, eh vent litt skal jeg gå og sjekke boksen.. PELIAS skadedyrkontroll står det på boksen. Og det er ikke farlig for mennesker, så du kan spraye ved bord hvor det skal stå mat hvis du gjør det et par timer før du setter maten der. Jeg har sprayet rundt alle vinduer og dører hjemme, og har ikke sett verken sånne småfluer eller andre insekter siden. Og her pleier det å komme svære edderkopper på badet mitt i kjelleretasjen...men ikke iår, hehe. :-D 0 Siter
amber sun Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har kjøpt en spray som tar knekken på dem. Effekten varer i opptil 7 uker. Det er kjempebra, tar også vanlige fluer og edderkopper (!) Den heter, eh vent litt skal jeg gå og sjekke boksen.. PELIAS skadedyrkontroll står det på boksen. Og det er ikke farlig for mennesker, så du kan spraye ved bord hvor det skal stå mat hvis du gjør det et par timer før du setter maten der. Jeg har sprayet rundt alle vinduer og dører hjemme, og har ikke sett verken sånne småfluer eller andre insekter siden. Og her pleier det å komme svære edderkopper på badet mitt i kjelleretasjen...men ikke iår, hehe. :-D 0 Siter
Gjest insektkiller Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har kjøpt en spray som tar knekken på dem. Effekten varer i opptil 7 uker. Det er kjempebra, tar også vanlige fluer og edderkopper (!) Den heter, eh vent litt skal jeg gå og sjekke boksen.. PELIAS skadedyrkontroll står det på boksen. Og det er ikke farlig for mennesker, så du kan spraye ved bord hvor det skal stå mat hvis du gjør det et par timer før du setter maten der. Jeg har sprayet rundt alle vinduer og dører hjemme, og har ikke sett verken sånne småfluer eller andre insekter siden. Og her pleier det å komme svære edderkopper på badet mitt i kjelleretasjen...men ikke iår, hehe. :-D Tusen takk! Men i hvilke butikker får jeg tak i den? Selges den de fleste steder?? Nå skal jeg til aksjon, takk igjen 0 Siter
Gjest ruskesnuska Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har kjøpt en spray som tar knekken på dem. Effekten varer i opptil 7 uker. Det er kjempebra, tar også vanlige fluer og edderkopper (!) Den heter, eh vent litt skal jeg gå og sjekke boksen.. PELIAS skadedyrkontroll står det på boksen. Og det er ikke farlig for mennesker, så du kan spraye ved bord hvor det skal stå mat hvis du gjør det et par timer før du setter maten der. Jeg har sprayet rundt alle vinduer og dører hjemme, og har ikke sett verken sånne småfluer eller andre insekter siden. Og her pleier det å komme svære edderkopper på badet mitt i kjelleretasjen...men ikke iår, hehe. :-D Hvor har du kjøpt dette vidundermiddelet? 0 Siter
amber sun Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Tusen takk! Men i hvilke butikker får jeg tak i den? Selges den de fleste steder?? Nå skal jeg til aksjon, takk igjen Jeg kjøpte den av en som var og leverte på jobb. 62415888 står på som tlf.nr. for selve skadedyrkontrollen. Her er link til siden deres, du kan jo høre med dem hvor du får tak i denne. http://www.pelias.no/ mvh 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har kjøpt en spray som tar knekken på dem. Effekten varer i opptil 7 uker. Det er kjempebra, tar også vanlige fluer og edderkopper (!) Den heter, eh vent litt skal jeg gå og sjekke boksen.. PELIAS skadedyrkontroll står det på boksen. Og det er ikke farlig for mennesker, så du kan spraye ved bord hvor det skal stå mat hvis du gjør det et par timer før du setter maten der. Jeg har sprayet rundt alle vinduer og dører hjemme, og har ikke sett verken sånne småfluer eller andre insekter siden. Og her pleier det å komme svære edderkopper på badet mitt i kjelleretasjen...men ikke iår, hehe. :-D Hvor har du kjøpt den? 0 Siter
amber sun Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Hvor har du kjøpt den? Se svaret jeg la under. Selv kjøpte jeg det av en fra skadedyrkontrollen Pelias, som var innom på forrige jobb fordi vi skulle ha det der. Så fikk jeg kjøpe privat også. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Se svaret jeg la under. Selv kjøpte jeg det av en fra skadedyrkontrollen Pelias, som var innom på forrige jobb fordi vi skulle ha det der. Så fikk jeg kjøpe privat også. Dyrt eller? Er jo greit å ha i skapet liksom 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.