Gjest Skal flytte men vet ikke hvor Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Hvor ? Og hvorfor? 0 Siter
Aryane Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Det kommer nok helt an på hvilke behov du har. Jeg syns det er helt topp her jeg bor, sentralt, men samtidig landlig, kjempegreit for ungene, greie naboer o.s.v. Men det er ikke sikkert dette hadde vært rette stedet for deg. Hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg nok bodd på Aker Brygge eller noe sånt. Det er mye som spiller inn når man skal kjøpe bolig, så det som er bra for andre er ikke nødvendigvis bra for deg. 0 Siter
Cumbria Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Helt umulig å svare på når alle parametre er ukjent. Du må da ha noen krav til det stedet der du skal slå deg ned? 0 Siter
Gjest Skal flytte men vet ikke hvor Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Hvor som helst? Hvor som helst ja:) 0 Siter
rose23 Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Hvor som helst ja:) Flytt til Lom og finn deg en odelgut! 0 Siter
illuminatum Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Straumgjerde i Sykkylven må være det beste stedet og bo:-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Hvor som helst ja:) Et veldig individuelt spørsmål da. Jeg er kjempefornøyd med bosted, helt perfekt for et par med hund. Hvis jeg hadde barn eller likte å henge på kafè støtt og stadig så hadde dette vært et håpløst sted å bo. Du ser kanskje etter et sted som har alt eller? 0 Siter
mrxx Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Spørs hva som er viktig for deg. Men værmessig her i Norge så er det østlandet, bare å følge med på værmeldingen det. Alt drittværet fra vest blir stoppe av fjellene. Mens andre blåser og regner bort sitter vi her i solsteken:-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Spørs hva som er viktig for deg. Men værmessig her i Norge så er det østlandet, bare å følge med på værmeldingen det. Alt drittværet fra vest blir stoppe av fjellene. Mens andre blåser og regner bort sitter vi her i solsteken:-) Nei, det er best her i ville vesten! 0 Siter
Velouria Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har ikke bodd over hele landet, eller hele verden for den saks skyld så det er egentlig umulig å svare på. Men det beste stedet jeg har bodd i Norge var St Hanshaugen i Oslo, alt i umiddelbar nærhet, kort vei til løkka, sentrum og majorstuen. Byens beste kaffe på Java, fin park for barn og voksne, hyggelige mennesker og billig og god øl rett rundt et hvert hushjørne Og ikke minst har jeg mange venner der. 0 Siter
mrxx Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Nei, det er best her i ville vesten! Phøø, med regn, blåst og uten ordentlig vinter,surt og kaldt og lite antall soldager? Jeg er svært mye på vestlandet og har vært der mye i 30 år, så kom ikke her,hehe 0 Siter
amber sun Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Phøø, med regn, blåst og uten ordentlig vinter,surt og kaldt og lite antall soldager? Jeg er svært mye på vestlandet og har vært der mye i 30 år, så kom ikke her,hehe Jeg er jo enig med hare. Klart det er best her på vestlandet. 0 Siter
Gyda Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har ikke bodd over hele landet, eller hele verden for den saks skyld så det er egentlig umulig å svare på. Men det beste stedet jeg har bodd i Norge var St Hanshaugen i Oslo, alt i umiddelbar nærhet, kort vei til løkka, sentrum og majorstuen. Byens beste kaffe på Java, fin park for barn og voksne, hyggelige mennesker og billig og god øl rett rundt et hvert hushjørne Og ikke minst har jeg mange venner der. Der har jeg også bodd, og er helt enig med deg. ) 0 Siter
Gyda Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Straumgjerde i Sykkylven må være det beste stedet og bo:-) Straumgjerde? Hvorfor ikke Ikornes? 0 Siter
Maggi Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har ikke bodd over hele landet, eller hele verden for den saks skyld så det er egentlig umulig å svare på. Men det beste stedet jeg har bodd i Norge var St Hanshaugen i Oslo, alt i umiddelbar nærhet, kort vei til løkka, sentrum og majorstuen. Byens beste kaffe på Java, fin park for barn og voksne, hyggelige mennesker og billig og god øl rett rundt et hvert hushjørne Og ikke minst har jeg mange venner der. OK, her snakker vi skikkelig urban! ) 0 Siter
illuminatum Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Straumgjerde? Hvorfor ikke Ikornes? Ikornes er bra, men spørsmålet var å fortelle om det beste stedet. I Straumgjerde har du kombinasjonen fjord og sjø, lakseelv og flott deilig vann. I tillegg kanskje Norges best beliggende fotballbane. Også mye kjekke folk da. :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Phøø, med regn, blåst og uten ordentlig vinter,surt og kaldt og lite antall soldager? Jeg er svært mye på vestlandet og har vært der mye i 30 år, så kom ikke her,hehe Jeg liker høstværet! Så det så! 0 Siter
Gjest donna_bella Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Straumgjerde i Sykkylven må være det beste stedet og bo:-) Tja, som utflytta sykkylving er jeg ikke enig. Kunne aldri tenkt meg å flytte tilbake til bygda - kjedelig plass. Iallefall for dem som liker litt mer liv. Det er jo helt dødt der jo - hver gang jeg er "hjemom" blir jeg like overrska over hvor lite folk det er å se. Oslo er meget bedre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.