Gå til innhold

Beste sted å bo

Gjest Skal flytte men vet ikke hvor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ? Og hvorfor?

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

26

• amber sun

21

• hare1365380455

21

• Velouria

4

Skrevet

Det kommer nok helt an på hvilke behov du har. Jeg syns det er helt topp her jeg bor, sentralt, men samtidig landlig, kjempegreit for ungene, greie naboer o.s.v. Men det er ikke sikkert dette hadde vært rette stedet for deg. Hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg nok bodd på Aker Brygge eller noe sånt.

Det er mye som spiller inn når man skal kjøpe bolig, så det som er bra for andre er ikke nødvendigvis bra for deg.

Skrevet

Helt umulig å svare på når alle parametre er ukjent. Du må da ha noen krav til det stedet der du skal slå deg ned?

Skrevet

Hvor som helst?

Hvor som helst ja:)

Skrevet

Flytt til Lom og finn deg en odelgut!

Skrevet

Straumgjerde i Sykkylven må være det beste stedet og bo:-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Et veldig individuelt spørsmål da. Jeg er kjempefornøyd med bosted, helt perfekt for et par med hund. Hvis jeg hadde barn eller likte å henge på kafè støtt og stadig så hadde dette vært et håpløst sted å bo. Du ser kanskje etter et sted som har alt eller?

Skrevet

Spørs hva som er viktig for deg.

Men værmessig her i Norge så er det østlandet, bare å følge med på værmeldingen det. Alt drittværet fra vest blir stoppe av fjellene. Mens andre blåser og regner bort sitter vi her i solsteken:-)

hare1365380455
Skrevet

Spørs hva som er viktig for deg.

Men værmessig her i Norge så er det østlandet, bare å følge med på værmeldingen det. Alt drittværet fra vest blir stoppe av fjellene. Mens andre blåser og regner bort sitter vi her i solsteken:-)

Nei, det er best her i ville vesten!

Skrevet

Jeg har ikke bodd over hele landet, eller hele verden for den saks skyld så det er egentlig umulig å svare på. Men det beste stedet jeg har bodd i Norge var St Hanshaugen i Oslo, alt i

umiddelbar nærhet, kort vei til løkka, sentrum og majorstuen. Byens beste kaffe på Java, fin park for barn og voksne, hyggelige mennesker og billig og god øl rett rundt et hvert hushjørne ;) Og ikke minst har jeg mange venner der.

Skrevet

Nei, det er best her i ville vesten!

Phøø, med regn, blåst og uten ordentlig vinter,surt og kaldt og lite antall soldager?

Jeg er svært mye på vestlandet og har vært der mye i 30 år, så kom ikke her,hehe

Skrevet

Phøø, med regn, blåst og uten ordentlig vinter,surt og kaldt og lite antall soldager?

Jeg er svært mye på vestlandet og har vært der mye i 30 år, så kom ikke her,hehe

Jeg er jo enig med hare. Klart det er best her på vestlandet. ;)

Skrevet

Jeg har ikke bodd over hele landet, eller hele verden for den saks skyld så det er egentlig umulig å svare på. Men det beste stedet jeg har bodd i Norge var St Hanshaugen i Oslo, alt i

umiddelbar nærhet, kort vei til løkka, sentrum og majorstuen. Byens beste kaffe på Java, fin park for barn og voksne, hyggelige mennesker og billig og god øl rett rundt et hvert hushjørne ;) Og ikke minst har jeg mange venner der.

Der har jeg også bodd, og er helt enig med deg.

:o)

Skrevet

Straumgjerde? Hvorfor ikke Ikornes?

Skrevet

OK, her snakker vi skikkelig urban! :o)

Skrevet

Straumgjerde? Hvorfor ikke Ikornes?

Ikornes er bra, men spørsmålet var å fortelle om det beste stedet. I Straumgjerde har du kombinasjonen fjord og sjø, lakseelv og flott deilig vann. I tillegg kanskje Norges best beliggende fotballbane.

Også mye kjekke folk da.

:-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg liker høstværet! Så det så!;)

Gjest donna_bella
Skrevet

Tja, som utflytta sykkylving er jeg ikke enig. Kunne aldri tenkt meg å flytte tilbake til bygda - kjedelig plass. Iallefall for dem som liker litt mer liv.

Det er jo helt dødt der jo - hver gang jeg er "hjemom" blir jeg like overrska over hvor lite folk det er å se.

Oslo er meget bedre :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...