Gå til innhold

Beste sted å bo

Gjest Skal flytte men vet ikke hvor

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

"Mitt argumet er bedre, fordi jeg har tross alt vært på både vestlandet i 30 år og enda lenger på østlandet"

Du må jo begynne å trekke på årene:-/

Han gjør visst det!;)

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

26

• amber sun

21

• hare1365380455

21

• Velouria

4

Skrevet

Hvis du har vært 30 år i vest og enda lengre i øst, er det vel snart på tide med pensjon? Er AFP aktuelt?

Du har et godt poeng her, men i og med at jeg ikke er helt lik andre menn i visse sammenhenger så har jeg klart å gjort to ting på en gang.

Det betyr at jeg kan avvente pensjonen litt.

Skrevet

"Mitt argumet er bedre, fordi jeg har tross alt vært på både vestlandet i 30 år og enda lenger på østlandet"

Ja, jeg begynner å trekke på årene, selv om du er eldre:-)

Se forøvrig svaret til gripp.

Skrevet

Du har et godt poeng her, men i og med at jeg ikke er helt lik andre menn i visse sammenhenger så har jeg klart å gjort to ting på en gang.

Det betyr at jeg kan avvente pensjonen litt.

ok...begge steder samtidig altså. Jeg godtar forklaringen, men legger til at slike evner er ganske sjeldne :-)

Skrevet

Jeg har nå i alle fall vært på Østlandet på ferie.... Men jeg ser ingen grunn til å flytte herfra når jeg trives så godt! Jeg har ikke bodd andre steder i Norge da, men.... + her er det venner og familie!

Ferie på østlandet kan mot sterk tvil tillegges litt vekt.

Men jeg regner med at det var tungt å reise hjem da:-)

Skrevet

Jeg begynte å forstå hvorfor mrxx synes de andre bilene har så dårlig med lys nå for tiden.

Skrevet

ok...begge steder samtidig altså. Jeg godtar forklaringen, men legger til at slike evner er ganske sjeldne :-)

Ja, de er det, men så jeg ganske unik også da, ikke mange av meg:-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja, jeg begynner å trekke på årene, selv om du er eldre:-)

Se forøvrig svaret til gripp.

Du er vestlening(?) Bergensområdet - kanskje vi har vært naboer?;)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg begynte å forstå hvorfor mrxx synes de andre bilene har så dårlig med lys nå for tiden.

Jaha, da bør han kanskje få et ekstra hjul på doningen.

Skrevet

Du er vestlening(?) Bergensområdet - kanskje vi har vært naboer?;)

Jeg er ikke vestlending, er fra østlandet.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg er ikke vestlending, er fra østlandet.

Det er ikke jeg heller - men bodde der i tenårene.

Skrevet

Ingen, nei ingen, som har nevnt Trivelige Trøndelag?!

Dere skuffer meg virkelig...

:-)

hare1365380455
Skrevet

Ferie på østlandet kan mot sterk tvil tillegges litt vekt.

Men jeg regner med at det var tungt å reise hjem da:-)

Hm... Vi var noen dager i Oslo, og det er vel 15 år siden.. Men jeg har ingen planer om å flytte østover samme hva du sier! (Kanskje du har bodd her så mange år fordi du trives så enormt godt?)

hare1365380455
Skrevet

Ingen, nei ingen, som har nevnt Trivelige Trøndelag?!

Dere skuffer meg virkelig...

:-)

Men jeg har ikke vært der!

Skrevet

Hm... Vi var noen dager i Oslo, og det er vel 15 år siden.. Men jeg har ingen planer om å flytte østover samme hva du sier! (Kanskje du har bodd her så mange år fordi du trives så enormt godt?)

Jeg har ikke bodd på vestlandet, men vært der svært mye.

Jeg synes det er et fint sted å være på f.eks ferie, men ikke å bo der. Klimaet er for dårlig til det.

For 15 år siden var ikke du gamle jenta:-) Da tenkte du ikke så mye på hvordan været var, bare på om det var noen kjekke gutter der, hehe.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har ikke bodd på vestlandet, men vært der svært mye.

Jeg synes det er et fint sted å være på f.eks ferie, men ikke å bo der. Klimaet er for dårlig til det.

For 15 år siden var ikke du gamle jenta:-) Da tenkte du ikke så mye på hvordan været var, bare på om det var noen kjekke gutter der, hehe.

Jeg var da gammel nok! Og jeg trives med klimaet vi har her!! Men det er i grunnen godt at ikke alle vil bo på samme sted, for da hadde det blitt litt trangt her i vest....;)

Skrevet

Jeg var da gammel nok! Og jeg trives med klimaet vi har her!! Men det er i grunnen godt at ikke alle vil bo på samme sted, for da hadde det blitt litt trangt her i vest....;)

Ikke for å være pirkete, men du hadde en skrivefeil.

Det heter ikke "her i vest", men "her i øst".

hare1365380455
Skrevet

Ikke for å være pirkete, men du hadde en skrivefeil.

Det heter ikke "her i vest", men "her i øst".

Hihi!

Nei nei nei... Det skulle stå "vest" (= best, så er det lett for deg å huske)!

Skrevet

Joda. Jeg skjønner godt det. men du var så utrolig lokal, og så fikk jeg bare så lyst til å antyde at jeg visste hvor det var.

Straumgjerde er et rart navn å kalle sted, forresten. Tenk over hva det er - et gjerde med straum for å holde dyra innenfor ... :o)

(Har en forresten en fetter som bor i Straumgjerde.)

Så alle vet ikke hvor Straumgjerde er?

Burde jo ha vist hva det betyr, men kanskje det er en sammenkobling. Noen av gårdene ligger på Straume og andre på Gjerde. Og er de tikke sant, så er det i allefall godt jud:-)

Skrevet

Hehe, joda men jeg ser fortsatt forskjell på sterke og svake lys ennå. Det er verre med dere andre som ikke ser det en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...