Gå til innhold

Beste sted å bo

Gjest Skal flytte men vet ikke hvor

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jepp, bodde litt over et år i New Mexico, en fantastisk vakker stat.

Spennende! Jeg har aldri vært i USA.

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

26

• amber sun

21

• hare1365380455

21

• Velouria

4

Skrevet

Ja, de er det, men så jeg ganske unik også da, ikke mange av meg:-)

Stemmer det, hehe. Du klarer deg meste, og ikke minst sånn at alle blir fornøyde. *s*

Du stiller i en særklasse der, mrxx.:) Det var jo derfor du ble stemt fram til å bli Mr.Bond også ;)

Skrevet

Hehe, jada, jeg har lang erfaring, har bodd her i mange år og takler fint kalde fine vinterdager:-)

Når skal opplæringen begynne da? Kanskje det kan tas i forbindelse med det allerede eksisterende abonnementet?

*s*

Skrevet

Når skal opplæringen begynne da? Kanskje det kan tas i forbindelse med det allerede eksisterende abonnementet?

*s*

Spørs om du vil ha ekstra timer eller om du klarer deg med abonnementet:-)

Dette må du bestemme selv vet du,jeg stiller alltid opp:-)

Skrevet

Spørs om du vil ha ekstra timer eller om du klarer deg med abonnementet:-)

Dette må du bestemme selv vet du,jeg stiller alltid opp:-)

Det høres veldig bra ut. :)

Jeg tror jaggu at tar gjerne et par ekstra timer i tillegg til abonnementet. Og siden ingen av de andre har meldt seg ennå, så setter jeg meg opp ut året. I første omgang, hehe.

Så nå er det bare å vente på både søvnorgasme og å lære hvordan man holder seg varm i vinterkulda.

*s*

Skrevet

Nei, det stemmer jo det da. Men en arm og en mage er jo ikke dumt å se da. :)

Og ikke glem at jeg har sett øynene dine også, da. *s*

Jeg er igrunnen veldig fornøyd med øyne, arm og mage jeg. :)

Hm...

Nå begynner jeg å lure på om jeg ikke må få meg en arm jeg også!

Skrevet

Innlegget mitt til hare sier egentlig alt, det er svært vanskelig å motsi, hehe.

Slikt høstvær dere har fra august til april/mai er ikke stort å hige etter.

Ett annet moment som dere har glemt er jo at det er her på østlandet de kjekkeste gutta er.

Det er jo en grunn til at jeg bor på Østlandet, da!

Visst er det her de kjekkeste mannfolka bor :)

Skrevet

Hm...

Nå begynner jeg å lure på om jeg ikke må få meg en arm jeg også!

Men hadde ikke du en arm, da? Trodde du og hadde fått armen, jeg. hm...

(pst: ser du at jeg har satt meg opp på ekstratimer? Siden jeg var først ute, har jeg satt meg opp ut året, hehe. )

Skrevet

Er du så sikker på det da? Du har ikke sett stort mer enn en arm og en mage:-)

Jeg derimot, har sett øyne og mage, så jeg kan støtte amber der :)

Skrevet

(pst: ser du at jeg har satt meg opp på ekstratimer? Siden jeg var først ute, har jeg satt meg opp ut året, hehe. )

Jeg er ikke helt oppdatert, i hvilken tråd er det?

Ikke si at du har sviktet den andre halvparten av Øvrigheta, da!

Skrevet

Jeg er ikke helt oppdatert, i hvilken tråd er det?

Ikke si at du har sviktet den andre halvparten av Øvrigheta, da!

Nei nei, ingen fare. Det er plass til ekstratimer til deg også. :)

Det er litt lenger ned i denne trådne. :)

Skrevet

Det høres veldig bra ut. :)

Jeg tror jaggu at tar gjerne et par ekstra timer i tillegg til abonnementet. Og siden ingen av de andre har meldt seg ennå, så setter jeg meg opp ut året. I første omgang, hehe.

Så nå er det bare å vente på både søvnorgasme og å lære hvordan man holder seg varm i vinterkulda.

*s*

MELDER SEG!

Sent men godt, jeg vil også være med. Så alle ekstratimene kan du nok ikke få ;)

Skrevet

MELDER SEG!

Sent men godt, jeg vil også være med. Så alle ekstratimene kan du nok ikke få ;)

Det går nok bra. Vi er Øvrigheta, så vi deler det bra. Vi setter bare opp utvidet skjema i badstua, ikke sant?

Og mrxx sier at han stiller opp - og i tillegg kan være flere steder på samme tid, så det går nok bra, hehe. :)

Skrevet

Det er vel forresten bare du og MP som har fått arm? Jeg har øyne og mage.

Så vidt jeg husker er det bare du som har fått alle tre bildene.

Men neimen om jeg husker hvordan du klarte det :(

Skrevet

Det går nok bra. Vi er Øvrigheta, så vi deler det bra. Vi setter bare opp utvidet skjema i badstua, ikke sant?

Og mrxx sier at han stiller opp - og i tillegg kan være flere steder på samme tid, så det går nok bra, hehe. :)

Siden du trenger å lære hvordan du skal bli varm, er badstua et meget egnet lokale :)

Vi kan jo like godt plassere mrxx mellom oss der mens vi oppdaterer listene?

Skrevet

Det er vel forresten bare du og MP som har fått arm? Jeg har øyne og mage.

Så vidt jeg husker er det bare du som har fått alle tre bildene.

Men neimen om jeg husker hvordan du klarte det :(

Åja, stemmer det. Det er ikke så lett å holde styr på disse bildene. Når det blir to bilder i tillegg til øyebildet så blir det litt mange - så jeg surra litt. Som vanlig, hehe.

Har MP også armbildet altså?

Får prøve å huske det da. bare jeg husker hva jeg har fått selv så, men det gjør jeg nok, hehe. :)

Skrevet

Siden du trenger å lære hvordan du skal bli varm, er badstua et meget egnet lokale :)

Vi kan jo like godt plassere mrxx mellom oss der mens vi oppdaterer listene?

Det syns jeg var et veldig bra forslag. Det blir konge for både ham og oss, hehe.

Nok en gang har vi det jeg kaller en vinn-vinn-situasjon. *s*

Vi begynner med en gang, siden det er fræddan, hehe. Mrxx kommer nok, når han får høre at vi sitter og venter på at han skal sitte mellom oss i badstua.

Skrevet

Åja, stemmer det. Det er ikke så lett å holde styr på disse bildene. Når det blir to bilder i tillegg til øyebildet så blir det litt mange - så jeg surra litt. Som vanlig, hehe.

Har MP også armbildet altså?

Får prøve å huske det da. bare jeg husker hva jeg har fått selv så, men det gjør jeg nok, hehe. :)

"Får prøve å huske det da. bare jeg husker hva jeg har fått selv så, men det gjør jeg nok, hehe. :)"

*S* Er du som meg, så blir de bildene tittet på rett som det er, ikke så lett å glemme da!

Skrevet

Det syns jeg var et veldig bra forslag. Det blir konge for både ham og oss, hehe.

Nok en gang har vi det jeg kaller en vinn-vinn-situasjon. *s*

Vi begynner med en gang, siden det er fræddan, hehe. Mrxx kommer nok, når han får høre at vi sitter og venter på at han skal sitte mellom oss i badstua.

*Går fornøyd inn i badstua*

Skrevet

"Får prøve å huske det da. bare jeg husker hva jeg har fått selv så, men det gjør jeg nok, hehe. :)"

*S* Er du som meg, så blir de bildene tittet på rett som det er, ikke så lett å glemme da!

Det var akkurat det jeg mente, hehe.

Klart jeg titter på bildene. Så jeg vet godt at det er snakk om øyebilde, arm og mage jeg har fått.

Du får passe på så jeg ikke surrer med listene i badstua. Sånn at det ikke blir rot i systemet vårt. Lett å bli surrete når man ser på bilder vet du.

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...